Het verval in BB?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Guusd View Post

Bodybuilding heeft een slechte naam gekregen ja. Jammer dat ik niet 25 jaar geleden ben geboren in de frank zane en arnold periode. Ik ben het volledig met Hooligan eens. Er zijn zoveel figuren die gwn biceps en borst gwn pompe guwoon creatine en shakes neme jonge eiwitten man ijzer pompen. Zo'n gasten heb ik een hekel aan. In het weekend staan ze zich weer vol te zuipen en vreten. Het enige dat ze doen is allemaal dingen gebruiken waar ze geen verstand van hebben. Voeding en rust is voor hen te hoog gegrepen
    Ik moet eerlijk zeggen dat me dat geen reet kan schelen. Iedereen moet zelf maar weten wat ie doet. Ik ga ook niet bij een willekeurig bier-voetbalteam kijken en dan zeggen dat ik een hekel heb daar aan. Mensen moeten lekker zelf doen wat ze willen, en dat is ieders goed recht. Ik snap de irritatie niet.

Dat je het zelf kennelijk beter aanpakt is toch alleen maar mooi?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      vooroordelen komen niet uit de lucht vallen nee. Maar wou je nu zeggen dat menig vooroordeel door jou gezien wordt als een feit? Dat is dan wel weer het andere uiterste
      Nee hoor. Dat staat toch ook nergens, integendeel. Ik vraag me alleen af hoe onterecht zoiets is over het hele bb-gebeuren gezien. Mensen die het beter aanpakken omringen zich vaak met mensen die dit ook doen. Zo kan het voorkomen dat je de realiteit uit het oog verliest wat betreft het al dan niet terecht zijn van een imago die een subcultuur als deze meedraagt. Wilt niet zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar het is geen raar principe.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Ik moet eerlijk zeggen dat me dat geen reet kan schelen. Iedereen moet zelf maar weten wat ie doet. Ik ga ook niet bij een willekeurig bier-voetbalteam kijken en dan zeggen dat ik een hekel heb daar aan. Mensen moeten lekker zelf doen wat ze willen, en dat is ieders goed recht. Ik snap de irritatie niet.

Dat je het zelf kennelijk beter aanpakt is toch alleen maar mooi?
        Het zou me eigenlijk ook niet uit moeten maken maar als je net even moeite hebt met de laatste paar reps waar je je goed voor moet concentreren, terwijl naast je 2 gasten het hebben over hoeveel bier ze afgelopen weekend hebben gezopen. Dan is het lastig om je te concentreren en die laatste reps er uit te knallen
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Als jij het zegt Robbie dan geloof ik het wel maar wanneer was dat dan ongeveer? Misschien was ik nog wat te jong of in die tijd niet zo mee bezig. Ben nu 30 en train ongeveer een jaar of 8. Jij bent er natuurlijk al wat langer mee bezig.
          Jaren 80 was BB op zijn best, de fysieken waren nog vaak realistisch om te zien, het leek haalbaar, nu zijn het freaks en wie het meest durft te gebruiken.
          Ik ben gewoon als kind ertussen opgegroeid, ik kreeg als jochie nog een uitleg van Robbie Robinson hoe de symmetrie en balans moet zijn, ik vergeet dat nooit meer en dat 30 jaar ofzo later.
          Er zijn gewoon teveel staatsdebielen die deze sport zijn gaan doen, ze zien het niet als een levensstijl zoals Joe Weider het ooit heeft bekend gemaakt aan de wereld, om maar te zwijgen over alle google-logie student in het BB met hun "kennis".
          Ben daarom deze sport ook vaak zat, maar ik blijf er toch ook verliefd op
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Echt! Mijn quarterlife crisis is voorbij, en spontaan rammel ik aan alle kanten
            Wacht maar tot je mijn leeftijd hebt!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Lach je nu uit medeleven omdat je dat gevoel herkend Beaudien

grapje

Zie hierboven.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X