Het verval in BB?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het verval in BB?

Fitness is zover ik weet de meest beoefende sport, maar de kennis over wat BB/Fitness is neemt meer clowneske vormen aan.
    Guinness book of records doet er vrolijk aan mee, dus wanneer de "gewone" mens dit ziet op tv oid is er weer een extra reden om BBers verkeerd te beoordelen :s

"You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Tja, dat doet me weer denken aan de aflevering van de reunie van afgelopen zondag waar Juliette Bergman bij was. Haar klasgenoten vonden haar ook niet mooi, hoewel ze miss Olympia is geworden. Het enige wat er wel werd uitgesproken was het respect dat ze het bereikt had.
    Wat is dus mooi? Beauty is in the eye of the beholder.

Maar goed ik neem aan dat je die synthol losers bedoeld? Dat is idd triest en clownesk en zou in de ban gedaan moeten worden. Zoiets heeft niets met (professioneel) bodybuilding te maken maar valt bij mij in hetzelfde rijtje als zelfverminking.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja dat bedoel ik is toch triest dat Guinness book dit erkend?Hij noemt zichzelf BBer :s

Comment

Comment

Ja, ik had het een tijdje geleden ook al in de krant gezien.. Gewoon belachelijk.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dat is die gast die zichzelf Popeye noemt toch?

Bij mij is de aftakeling ook begonnen, hoor ik er dan ook bij?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Bij mij is de aftakeling ook begonnen, hoor ik er dan ook bij?
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

is gewoon een schande voor de sport dit... dit bezorgt de sport alleen maar een slechte naam.
                “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Dit is echt het beste uit jezelf halen ha ha ha.

Comment

Originally posted by yvar View Post
                    is gewoon een schande voor de sport dit... dit bezorgt de sport alleen maar een slechte naam.
                    Dat doen veel forumgebruikers ook door vooroordelen te bevestigen

Originally posted by Beaudien View Post
                    Echt! Mijn quarterlife crisis is voorbij, en spontaan rammel ik aan alle kanten
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Vond het erger dat Guiness book dit dus als bber erkend en dat synthol spieren zijn, deze man is niet gezond dat is duidelijk, maar Guinness book moet meer onderzoek doen voor ze ergens een record aangeven, me tante Mien had armomvang 78cm die kon dus ook meedingen om dat record?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Lach je nu uit medeleven omdat je dat gevoel herkend Beaudien

grapje

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Vond het erger dat Guiness book dit dus als bber erkend en dat synthol spieren zijn, deze man is niet gezond dat is duidelijk, maar Guinness book moet meer onderzoek doen voor ze ergens een record aangeven, me tante Mien had armomvang 78cm die kon dus ook meedingen om dat record?
                          Ik zou tante Mien postuum alsnog opgeven. Kijken hoe die vent reageert als zn award wordt afgenomen
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Dat doen veel forumgebruikers ook door vooroordelen te bevestigen

Echt! Mijn quarterlife crisis is voorbij, en spontaan rammel ik aan alle kanten
                            ben ik met je eens maar forum kan je niet met een media hype als het guiness book of records vergelijken vind ik dan wel weer....
                            “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Originally posted by yvar View Post
                              Heeft onze sport ooit een goede naam gehad dan?

Verder vind ik die stukken stront van synthol freaks er ook niet in thuis horen voor de duidelijkheid!
                              Last edited by fitnessfreak; 04-12-2012, 09:18.
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X