Body&Fitshop mogelijke stage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik gebruik gewoon een oude shirt om te trainen. Zou het zonde vinden om zo een shirt met feed the beast te verkrachten.
    Zou sowieso zon shirt niet kopen, zou mij moeten betalen omdat ik gratis reclame maak.

Mooie designs trouwens.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Scitec Nutrition® - T-Shirts

Comment

Kan je geen shirt ontwerpen waarop je de anatomie van de spieren ziet. zou me wel grappig lijken
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

zoiets?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zou me een beetje in de zeik genomen voelen om op deze manier zgn een stage plek te krijgen?
            Dit soort aanvragen krijgen ze dagelijks, scheelt ze in eerste instantie veel ontwerpkosten als er iets leuks tussen zit, verder ontwerp laten ze weer een ander doen
            Ze doen het zo leuk dat BF shop
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Ik zou me een beetje in de zeik genomen voelen om op deze manier zgn een stage plek te krijgen?
              Dit soort aanvragen krijgen ze dagelijks, scheelt ze in eerste instantie veel ontwerpkosten als er iets leuks tussen zit, verder ontwerp laten ze weer een ander doen
              Ze doen het zo leuk dat BF shop
              Hahahahaha dankzij dit topic hoeven ze niet eens een gesprek te hebben: B&F zit gewoon op BN, en is niet de enige leverancier.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Moet zeggen dat ik je ontwerpen op de eerste pagina niet zo mooi vind, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Het moet een slicke lettertype hebben!

Ik denk dat het handig is om een leuk design te maken voor een shakebaker en je niet te focussen op t-shirts, aangezien ze die net nieuw hebben.

Misschien is het leuk om op de voorkant te doen: Steroids?

en dan op de achterkant: Nah, just Body&Fitshop
                Just trying hard

Comment

Ik vind die ontwerpen niks, fantasieloze tribals die een beetje out of time zijn en die letters gaan ook nergens over.
                  Vraag me af welk programma je ervoor gebruikt?Kinder psp?
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

afbeelding van bruce in leatherpants. werkt als een trein. verkoopt als een beer
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Ik vind die ontwerpen niks, fantasieloze tribals die een beetje out of time zijn en die letters gaan ook nergens over.
                      Vraag me af welk programma je ervoor gebruikt?Kinder psp?
                      Jij schuift je mening ook nooit onder stoelen of banken he
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        afbeelding van bruce in leatherpants. werkt als een trein. verkoopt als een beer
                        Met je blote billen zeker? Gelijk alle tere kinderzieltjes verpest....
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

En zorgen dat het beetje stretch shirt worden dat zit altijd wel lekker

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                            Jij schuift je mening ook nooit onder stoelen of banken he
                            Daarmee is hij wel duidelijk gelukkig.

Had ook deze nog gemaakt:

en vervolgens nog een paar banner designs.

Anyway, heb de indruk gekregen dat ze meer naar een ontwerper zoeken dan dat het een leerbedrijf is van wat ik op kan maken uit de mailtjes die ik heb gekregen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X