Body&Fitshop mogelijke stage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body&Fitshop mogelijke stage

Beste BN'ers, aangezien jullie vaak te vinden zijn op de website van body en fitshop vraag ik mij af waar jullie interesses liggen betreft t-shirt designs.

N.a.v. het extra kado'tje dat je kon kiezen bij body&fitshop (De t-shirt met ''Feed the beast!'') heb ik gereageerd of er eventueel plek is voor mij als stagiare.

Ik had een mailtje gestuurd en ik heb er één terug mogen ontvangen Hierin werd mij gevraagd naar designs. Probleempje voor mij want ik heb zelf nog geen designs en ben ik nu bezig om meerdere designs te maken met de huisstijl van body&fitshop.

Ik zal vandaag nog wel het één en ander posten om jullie mening te willen horen.

Hebben jullie zelf misschien ideeën voor op een t-shirt van body&fitshop?

Gr.

JGP91

Originally posted by JGP91 View Post
    Beste BN'ers, aangezien jullie vaak te vinden zijn op de website van body en fitshop vraag ik mij af waar jullie interesses liggen betreft t-shirt designs.

N.a.v. het extra kado'tje dat je kon kiezen bij body&fitshop (De t-shirt met ''Feed the beast!'') heb ik gereageerd of er eventueel plek is voor mij als stagiare.

Ik had een mailtje gestuurd en ik heb er één terug mogen ontvangen Hierin werd mij gevraagd naar designs. Probleempje voor mij want ik heb zelf nog geen designs en ben ik nu bezig om meerdere designs te maken met de huisstijl van body&fitshop.

Ik zal vandaag nog wel het één en ander posten om jullie mening te willen horen.

Hebben jullie zelf misschien ideeën voor op een t-shirt van body&fitshop?

Gr.

JGP91

Bigger is Better?

Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Bigger is Better?
      Best leuke tekst nog.

Dit is hoe het ontwerp eruit ziet die reeds is verschenen.
      http://www.bodyenfitshop.nl/andere-p...on/t-shirt-bf/

Ben zelf bezig geweest en heb dit ontworpen:

Last edited by JGP91; 05-12-2012, 12:34.

Comment

“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds

Stukken citaat En ik koop een dozijn haha.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Had ook een soort ''Tapout'' style in gedachten.

Graag jullie mening hierover

Comment

Ik zou de tekst gewoon in de huisstijl van bodyenfitshop.nl laten. Dat wekt namelijk herkenning op en als het net iets anders is zullen mensen het eerder vergeten

Comment

Gewoon basic houden,
              Tekst erop: stop starring (looking) and start lifting ofzo met een gorilla op de achtergrond ofzo, ik zou er zelf ook nog voor betalen ook als het echt mooie shirtjes zijn.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Oké daar kan ik wat mee

Hoe vinden jullie mijn huidige 'designs' op dit moment?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Gewoon basic houden,
                  Tekst erop: stop starring (looking) and start lifting ofzo met een gorilla op de achtergrond ofzo, ik zou er zelf ook nog voor betalen ook als het echt mooie shirtjes zijn.
                  dan koop ik er ook 1 !
                  ‘’ its not about how hard you get hit “
                  Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Originally posted by Gebruiker View Post
                    Ik zou de tekst gewoon in de huisstijl van bodyenfitshop.nl laten. Dat wekt namelijk herkenning op en als het net iets anders is zullen mensen het eerder vergeten
                    Uiteraard, ik laat de kleuren van b&f ook het meest voorkomen.
                    Originally posted by gain is pain View Post
                    Gewoon basic houden,
                    Ik zal vanavond of morgen iets in deze trend posten. Kijken hoe de reacties hierop zijn.

Originally posted by HardBreaker View Post
                    dan koop ik er ook 1 !
                    Haha dat is 1

Comment

een stageplaats om een tshirt te ontwerpen?

OT. dit is alweer een tshirt topic nr 77 ofzo?

er komt uiteindelijk toch niks lol, net als hermandads topic zal dit ook weer niks opleveren Ja lekker negatief heu!
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ontwerp ook een vette tanktop.

Gewoon zwart of wit, en dan met de kleuren van B&F en enkel tekst, niet te overdreven, zelfde eigenlijk voor de shirts. Dan durf ik er als opper ecto maybe ook een te dragen =D

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          een stageplaats om een tshirt te ontwerpen?

OT. dit is alweer een tshirt topic nr 77 ofzo?

er komt uiteindelijk toch niks lol, net als hermandads topic zal dit ook weer niks opleveren Ja lekker negatief heu!
                          Meer designs maken heb ik begrepen. En de uiteindelijke uitvoering komt dan bij b&f te liggen mits ik wordt aangenomen en mijn designs goed genoeg zijn. Dus ik moet eerst met goede ontwerpen komen willen ze het gaan hebben over mijn stage.

Comment

.nl voorop is lelijk
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Vind dat met die tribals zo echt lelijk.
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X