vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patriciaaa View Post
    Hahahahahhahaha

Whahahahah geweldig

Wel aardig ja. Maar jij zat nu toch weer in Brabant? Daar doen ze dat in sommige delen ook dacht ik?

Uhhh kan.best maar woon net voorbij rdam dus hier denk niet
    “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Haal elk jaar weer een dikke mat. Dit jaar ook weer een halve miljoen knaller, siervuurwerk geniet ik wel mee met die van me buurman
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Meanwhile in north korea:

https://www.youtube.com/watch?v=tVA3QS4EgCY
        Mind is everything.

Comment

• Ahahahahahahah

Comment

• Originally posted by kojak View Post
            Haal elk jaar weer een dikke mat. Dit jaar ook weer een halve miljoen knaller, siervuurwerk geniet ik wel mee met die van me buurman
            n visa versa hij met die mat
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Dit jaar belooft een knaller te worden. Een vriend - waarvan je door het jaar heen niet zou zeggen dat hij een vuurwerkliefhebber is - heeft een hele dag rotjes zitten open breken om een jampotje met kruit te vullen. Hopelijk komt hij nog tot zijn bezinnen, maar anders zullen we het vast wel horen.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                Dit jaar belooft een knaller te worden. Een vriend - waarvan je door het jaar heen niet zou zeggen dat hij een vuurwerkliefhebber is - heeft een hele dag rotjes zitten open breken om een jampotje met kruit te vullen. Hopelijk komt hij nog tot zijn bezinnen, maar anders zullen we het vast wel horen.
                Mijn buurjongen had dit ook een keer gedaan alleen dan een hele emmer vol. Weet niet hoe het afgelopen is

Comment

• Pfff poolse nitraten gaan fokkin zacht. Beter crazy bangs.kunnen halen.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• die ugly joe's gaan voor geen meter...
                    die poolse wil wel....
                    en die bsc gingen wel.

black salute was lekker alleen binnen 5 sec weg....
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Zo tijd om vuurwerk af te gaan steken . Daarna in de avond uitgaan broooo.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Veel plezier kinderen
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                          Veel plezier kinderen
                          dank je opa
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                            Veel plezier kinderen
                            dankjewel.

Het is stervenskoud. Word een lekker binnen zitten, soep eten en dan weer terug buiten.

Comment

• toch nog voor 80 euro gehaalt
                              Iedereen de beste wensen voor 2012!

Comment

• Mensen kijk uit met potjes en pijlen. Staat fokking veel wind.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X