vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vuurwerk 2012.

haal je het en zoja hoeveel?

legaal/illegaal.
    Make it happen, shock everyone!

Ja hoor, meestal een paar tientjes de man in België. Komt dan neer op 300 euro totaal ofzo. Paar potten, paar flinke pijlen en een flinke mat. Shit is duur, zeker als je wat leuks wilt.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

nee haal niks.. ga lekker met me vrouwtje weg... kids zijn er niet dus lekker op chill stand... ff kijken of ergens hapje kunnen eten lekker sushi ofzo. Daarna vuurtje maken in de tuin muziekje op en we zien het wel
      “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Weggegooid geld. We zitten in een recessie.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Twee belgische ratelbanden.
          Cobra.
          Nitraten.

Legaal vuurwerk komt natuurlijk ook.

Jijzelf gip?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb dat echt nog nooit gekocht, het voelt net alsof ik mijn geld versnipper. Ik vind het ook helemaal niet leuk om te doen. Bij een groot feest een professioneel georganiseerd vuurwerk vind ik nog wel mooi om te zien, maar dit wilde geknal mogen ze houden van mij.

Als kind ging ik wel altijd de voetballen halen die ze gebruikten om de melkbussen af te sluiten bij het carbid schieten. Dat waren nog eens indrukwekkende dreunen die de ruiten in de sponningen deden trillen, maar mij ging het toen al meer om het heen en weer rennen met een stel kinderen over een grasveldje.

Comment

Niks denk ik.... het is toch altijd sneu geld.
              Als 14 jarige natuurlijk wel een vuilniszak met knaltroep, daar was je dan ook dagen druk mee

Comment

Door kinderen met illegaal vuurwerk werd ik verdacht van vernieling en het bezitten van illegaal vuurwerk. Toen het vorige week had gesneeuwd ging ik rond 12u snachts een wandeling maken en toen werd ik staande gehouden waarbij ik mn id-kaart moest laten zien. Er was namelijk wat vernield en zwaar vuurwerk afgestoken en ze vroegen zich af waarom ik liep op de plek waar ik liep....

In de straat naast mijn straat woont een echtpaar dat niet op vakantie gaat maar ieder jaar voor 3000 euro aan pijlen haalt. Die zijn van 10 tot 2 snachts aan het schieten
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Jij betaald en werkt ervoor (ophalen/inpakken/uitpakken /plaatsen/aansteken/weglopen) en ik kijk er gratis naar.....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Weggegooid geld. We zitten in een recessie.
                    +1

Originally posted by Pallas View Post
                    Ik heb dat echt nog nooit gekocht, het voelt net alsof ik mijn geld versnipper. Ik vind het ook helemaal niet leuk om te doen. Bij een groot feest een professioneel georganiseerd vuurwerk vind ik nog wel mooi om te zien, maar dit wilde geknal mogen ze houden van mij.

Als kind ging ik wel altijd de voetballen halen die ze gebruikten om de melkbussen af te sluiten bij het carbid schieten. Dat waren nog eens indrukwekkende dreunen die de ruiten in de sponningen deden trillen, maar mij ging het toen al meer om het heen en weer rennen met een stel kinderen over een grasveldje.
                    allemaal heel herkenbaar

Originally posted by okidoki71 View Post
                    Jij betaald en werkt ervoor (ophalen/inpakken/uitpakken /plaatsen/aansteken/weglopen) en ik kijk er gratis naar.....
                    precies!!
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Elk jaar met een aantal man samen leggen en dan om middernacht op het strand afsteken met een honderdtal andere mensen. Heel leuk!

Iemand btw nog goede adressen voor vuurwerk in België?

Comment

Ach, geef graag geld uit aan vuurwerk. Altijd al leuk gevonden. Anderen geven geld liever uit aan andere zaken, so be it.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Tot je twintigste mag dat nocerino, daarna wordt het kinderachtig, tenzij het voor de kids is

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Tot je twintigste mag dat nocerino, daarna wordt het kinderachtig, tenzij het voor de kids is
                            Laatste jaar dus . Waar moet ik dat geld daarna aan uitgeven?

Comment

Nog nooit vuurwerk afgestoken, ook niet van plan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X