Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja hoor, meestal een paar tientjes de man in België. Komt dan neer op 300 euro totaal ofzo. Paar potten, paar flinke pijlen en een flinke mat. Shit is duur, zeker als je wat leuks wilt.
nee haal niks.. ga lekker met me vrouwtje weg... kids zijn er niet dus lekker op chill stand... ff kijken of ergens hapje kunnen eten lekker sushi ofzo. Daarna vuurtje maken in de tuin muziekje op en we zien het wel
“For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik heb dat echt nog nooit gekocht, het voelt net alsof ik mijn geld versnipper. Ik vind het ook helemaal niet leuk om te doen. Bij een groot feest een professioneel georganiseerd vuurwerk vind ik nog wel mooi om te zien, maar dit wilde geknal mogen ze houden van mij.
Als kind ging ik wel altijd de voetballen halen die ze gebruikten om de melkbussen af te sluiten bij het carbid schieten. Dat waren nog eens indrukwekkende dreunen die de ruiten in de sponningen deden trillen, maar mij ging het toen al meer om het heen en weer rennen met een stel kinderen over een grasveldje.
Door kinderen met illegaal vuurwerk werd ik verdacht van vernieling en het bezitten van illegaal vuurwerk. Toen het vorige week had gesneeuwd ging ik rond 12u snachts een wandeling maken en toen werd ik staande gehouden waarbij ik mn id-kaart moest laten zien. Er was namelijk wat vernield en zwaar vuurwerk afgestoken en ze vroegen zich af waarom ik liep op de plek waar ik liep....
In de straat naast mijn straat woont een echtpaar dat niet op vakantie gaat maar ieder jaar voor 3000 euro aan pijlen haalt. Die zijn van 10 tot 2 snachts aan het schieten
Ik heb dat echt nog nooit gekocht, het voelt net alsof ik mijn geld versnipper. Ik vind het ook helemaal niet leuk om te doen. Bij een groot feest een professioneel georganiseerd vuurwerk vind ik nog wel mooi om te zien, maar dit wilde geknal mogen ze houden van mij.
Als kind ging ik wel altijd de voetballen halen die ze gebruikten om de melkbussen af te sluiten bij het carbid schieten. Dat waren nog eens indrukwekkende dreunen die de ruiten in de sponningen deden trillen, maar mij ging het toen al meer om het heen en weer rennen met een stel kinderen over een grasveldje.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment