vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Guusd View Post
    Je weet dat de recherche ook op het internet zit en een ip-adres voor hun makkelijk te achterhalen is?
    Geloof me die gaan mij niet oprollen ben ik veel "te klein" voor.

En noccerino moet je je nou altijd als een klein kind tegenover mij gedragen? Ga lekker fappen op zyzz ofzo kerel.

Wat betreft dat ip adres dat kan iedereen maar dan zouden ze eerst contact met gen moeten opnemen.
    Last edited by Dexie; 14-12-2012, 23:05.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      Ga er echt geen cent aan uitgeven. Ben geen zuinige kniepert maar vuurwerk? no way, ik koop liever wat meer vlees die week daarvoor
      Heb je normaal te weinig vlees dan? Vuurwerk kopen ipv primaire levensbehoefte zou wat ver gaan idd
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Dexie geeft geen fok om de popo. Jwz G.
        Originally posted by Dexie View Post
        En noccerino moet je je nou altijd als een klein kind tegenover mij gedragen? Ga lekker fappen op zyzz ofzo kerel.
        Ik moet eerlijk bekennen dat ik er deze keer wel om moest lachen Lief tegen elkaar zijn jongens!
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dubbel.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Lolled @ fappen op zyzz. Fappen op mannen, je zou der maar opkomen... Ik verwijs je naar topic 21-12-12 en lees kevsters stukje. Misschien vallen de puzzelstukjes op zn plaats.

Zou wel op oppassen met wat je post en zegt. Je weet het maar nooit mbt politie.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Ik moet eerlijk bekennen dat ik er deze keer wel om moest lachen Lief tegen elkaar zijn jongens!
              Deze was ook niet erg ofzo en het boeit me niks maar het ging meer om andere posts, als je me niet mag, er bestaat een supermoois negeer knop. Vind het gewoon kinderachtig zeker voor iemand van "al 19 "

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Heb je normaal te weinig vlees dan? Vuurwerk kopen ipv primaire levensbehoefte zou wat ver gaan idd
                Nee dat niet.
                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Mensen met een kort lontje hier op bodynet moeten wel oppassen met het aansteken van vuurwerk
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Kojak heeft altijd de mooiste reacties in bepaalde situaties, wat een held. (srs)

Comment

hij is mooi idd
                      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Heb er nog nooit om gegeven, knalletjes luisteren en lichtbolletjes in de lucht bekijken, nee ik kopp het niet maar kijk er ook niet eens naar, vind het saai.
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Mensen met een kort lontje hier op bodynet moeten wel oppassen met het aansteken van vuurwerk

Originally posted by Dexie View Post
                          Hahahaha
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

waarom zou je in godsnaam op internet vertellen dat je vuurwerk verkoopt....klinkt wel stoer natuurlijk.

Comment

Zelfde als mensen op facebook vertellen dat ze hun benen gaan killen, of sommige even hun gezonde levensstijl showen door een pak chocomel na het trainen te nemen.
                              Rare snuiters heb je erbij...
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                Mooie cake zeg voor die prijs! Kende hem nog niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X