Bodybuilder met pillen op

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Flapdrol?Wie is er een flapdrol dan?
    Quibus noemde mij schijnbaar ergens een flapdrol, en die heb je ook als gebruiker op het forum

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Flapdrol?Wie is er een flapdrol dan?
      http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=928926
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Die zou ik niet maken ik wilde er wel wat aan doen, en bood ook zo'n website aan met wikipedia systeem.

En bedrijfje gaat goed hoor, veel mensen zien die acties deze feestdagen wel zitten.

Epische offtopic xd
        Ah oke jammer, ik had namelijk graag een bodybuilding handboek gelezen waar alles tot in de details instaat. Ik eet nu namelijk 550 gram eiwitten en moet er alleen maar bouten van laten? :s
        Wat voor bedrijfje heb je dan? Ik ben momenteel werkloos en wil ook graag iets voor mezelf opstarten.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je moet ook 1kg eiwit eten..... Is laatst topic geweest over ontlasting met zeer interessante uitkomsten.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocerino je valt me altijd persoonlijk aan? Ik woon 10 min van je vandaan he, dus anders spreken we een keertje af achter het station? Zal ik je ff normen en waarden bijbrengen en je even de pastoor laten bezoeken
            Last edited by kojak; 23-12-2012, 01:44.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
              Nocerino je valt me altijd persoonlijk aan? Ik woon 10 min van je vandaan he, dus anders spreken we een keertje af achter het station? Zal ik je ff normen en waarden bijbrengen en je even de pastoor laten bezoeken
              . Maandag half twaalf op het schoolplein. Dan word er gratis hamburger uitgedeeld.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Wat voor bedrijfje heb je dan? Ik ben momenteel werkloos en wil ook graag iets voor mezelf opstarten.
                Webhosting, VoIP telefonie, en netwerk beheer.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  . Maandag half twaalf op het schoolplein. Dan word er gratis hamburger uitgedeeld.
                  Albert Heijn Reclame - Hamburgers met korting (Origineel HD) - YouTube

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Webhosting, VoIP telefonie, en netwerk beheer.
                    En dat met 16? Nice! Kan ik jou alvast overhalen om na je havo naar het bourgondische limburg te verkassen om daar NID te studeren?
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik denk het niet haha, wil accountancy gaan doen (ra), en anders toch wel de ict kant op ja..

Comment

Hoeren neuken nooit meer werken
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X