Nou jongens, wie gaat er winnen: Van Gerwen of Taylor? Hopelijk word Taylor afgestraft door Mighty Mike.
Darts! word er nog een beetje naar darten gekeken?
Collapse
X
-
Jaa ik hoop ook dat van Gerwen wint! Op scorend vermogen kan Taylor hem nooit bijhouden! Het enigste is dat die wel zijn dubbels moet raken. Maar ik denk dat het wel goed komt omdat hij eerder op een finisch zal staan heeft die ook meer pijlen om uittegooien
Comment
-
Originally posted by Angelo070 View PostJaa ik hoop ook dat van Gerwen wint! Op scorend vermogen kan Taylor hem nooit bijhouden! Het enigste is dat die wel zijn dubbels moet raken. Maar ik denk dat het wel goed komt omdat hij eerder op een finisch zal staan heeft die ook meer pijlen om uittegooien
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDat hebben bepaalde games ook, en dat maakt het nog geen topsport. En dan ook nog eens die hangpens die gefrustreerd was omdat hij niet gezien werd als topsporter,... nee ik ben het met MrMojo eens.
Maargoed, daarintegen is sjoelen ook een erkende sport. Ook zoiets
Starcraft kun je als topsport zien. Er komt zoveel snelheid, behendigheid en oefening bij kijken. Je moet de builds weten. Je moet weten hoe je bepaalde tactieken herkent om tegen te gaan. Je moet alle buttons hotkeyen om snel te kunnen blijven bouwen, want als je achterkomt met de economie ben je gewoon fucked. Er komt gewoon zoveel meer bij kijken. Niet te vergelijken met iemand die af en toe een potje voor zijn lol doet. Je moet echt trainen en oefenen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGames zijn in het algemeen geen topsport tenzij de game voldoende gebalanceerd en fair is en competitief goede opzet bezit. Enige die hier aan voldoen is Streetfighter, Starcraft 2 en Fifa 13 op dit moment. En ja daar kan je geld mee verdienen als je die toernooien wint. En dat is E-sports met sponsoren en alles. De toernooien worden niet op de mainstream tv uitgezonden, maar genoeg plekken op het net waar je het wel kan volgen.
Starcraft kun je als topsport zien. Er komt zoveel snelheid, behendigheid en oefening bij kijken. Je moet de builds weten. Je moet weten hoe je bepaalde tactieken herkent om tegen te gaan. Je moet alle buttons hotkeyen om snel te kunnen blijven bouwen, want als je achterkomt met de economie ben je gewoon fucked. Er komt gewoon zoveel meer bij kijken. Niet te vergelijken met iemand die af en toe een potje voor zijn lol doet. Je moet echt trainen en oefenen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Poker wordt ook op tv uitgezonden, dat maakt het ook niet direct een sport. Zelf vind ik darts meer een kroegspelletje dat op tv wordt uitgezonden maar die discussie ga ik liever niet aan . Maar als ik eerlijk ben vind ik starcraft net zogoed een sport als een potje darten als we die vergelijking toch trekken.
Sport:
- Een spel, competitie of activiteit waarbij fysieke inspanning en vaardigheden vereist zijn en dat gespeeld wordt volgens regels, voor recreatie en/of als beroep.
- Alle vormen van fysieke inspanning welke beoefend wordt voor de gezondheid of voor recreatie.
Comment
-
-
-
Originally posted by Nocerino View Post.......
Wat is in jouw ogen topsport?
Originally posted by Falstyr View Postin competitie verband wel. Gezien hoe neerbuigend je er over doet laat al zien dat je geen idee hebt hoeveel er bij komt kijken.
Nee maar zal idd wel dat ik dat niet weet wat erbij komt kijken.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-