Darts! word er nog een beetje naar darten gekeken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou jongens, wie gaat er winnen: Van Gerwen of Taylor? Hopelijk word Taylor afgestraft door Mighty Mike.

Comment

Jaa ik hoop ook dat van Gerwen wint! Op scorend vermogen kan Taylor hem nooit bijhouden! Het enigste is dat die wel zijn dubbels moet raken. Maar ik denk dat het wel goed komt omdat hij eerder op een finisch zal staan heeft die ook meer pijlen om uittegooien

Comment

Originally posted by Angelo070 View Post
        Jaa ik hoop ook dat van Gerwen wint! Op scorend vermogen kan Taylor hem nooit bijhouden! Het enigste is dat die wel zijn dubbels moet raken. Maar ik denk dat het wel goed komt omdat hij eerder op een finisch zal staan heeft die ook meer pijlen om uittegooien
        Ja dat is waar, Van Gerwen is beter met scoren. Het begint bijna

Comment

Haha, je hoorde iedereen echt hard boe roepen toen Taylor opkwam. Geweldig dit.

Comment

Kijk is taylor word gewoon uitgefloten door ze eigen publiek! Hij hoeft niet eens handjes te geven hahaha !

Comment

Originally posted by Angelo070 View Post
              Kijk is taylor word gewoon uitgefloten door ze eigen publiek! Hij hoeft niet eens handjes te geven hahaha !
              Hoppa Van Gerwen begint lekker met de eerste gewonnen leg

Comment

Come on !!!!
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Dat hebben bepaalde games ook, en dat maakt het nog geen topsport. En dan ook nog eens die hangpens die gefrustreerd was omdat hij niet gezien werd als topsporter,... nee ik ben het met MrMojo eens.

Maargoed, daarintegen is sjoelen ook een erkende sport. Ook zoiets
                  Games zijn in het algemeen geen topsport tenzij de game voldoende gebalanceerd en fair is en competitief goede opzet bezit. Enige die hier aan voldoen is Streetfighter, Starcraft 2 en Fifa 13 op dit moment. En ja daar kan je geld mee verdienen als je die toernooien wint. En dat is E-sports met sponsoren en alles. De toernooien worden niet op de mainstream tv uitgezonden, maar genoeg plekken op het net waar je het wel kan volgen.

Starcraft kun je als topsport zien. Er komt zoveel snelheid, behendigheid en oefening bij kijken. Je moet de builds weten. Je moet weten hoe je bepaalde tactieken herkent om tegen te gaan. Je moet alle buttons hotkeyen om snel te kunnen blijven bouwen, want als je achterkomt met de economie ben je gewoon fucked. Er komt gewoon zoveel meer bij kijken. Niet te vergelijken met iemand die af en toe een potje voor zijn lol doet. Je moet echt trainen en oefenen.

Comment

Hoppa! 2 Sets al voor Van Gerwen. Echt geweldig hoe hij telkens van het podium loopt zonder contact met Taylor te maken. Haha, Taylor word gewoon glashard afgemaakt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Games zijn in het algemeen geen topsport tenzij de game voldoende gebalanceerd en fair is en competitief goede opzet bezit. Enige die hier aan voldoen is Streetfighter, Starcraft 2 en Fifa 13 op dit moment. En ja daar kan je geld mee verdienen als je die toernooien wint. En dat is E-sports met sponsoren en alles. De toernooien worden niet op de mainstream tv uitgezonden, maar genoeg plekken op het net waar je het wel kan volgen.

Starcraft kun je als topsport zien. Er komt zoveel snelheid, behendigheid en oefening bij kijken. Je moet de builds weten. Je moet weten hoe je bepaalde tactieken herkent om tegen te gaan. Je moet alle buttons hotkeyen om snel te kunnen blijven bouwen, want als je achterkomt met de economie ben je gewoon fucked. Er komt gewoon zoveel meer bij kijken. Niet te vergelijken met iemand die af en toe een potje voor zijn lol doet. Je moet echt trainen en oefenen.
                      Komop zeg, noem je een computerspelletje nu serieus ook al topsport?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Poker wordt ook op tv uitgezonden, dat maakt het ook niet direct een sport. Zelf vind ik darts meer een kroegspelletje dat op tv wordt uitgezonden maar die discussie ga ik liever niet aan . Maar als ik eerlijk ben vind ik starcraft net zogoed een sport als een potje darten als we die vergelijking toch trekken.

Sport:
                        • Een spel, competitie of activiteit waarbij fysieke inspanning en vaardigheden vereist zijn en dat gespeeld wordt volgens regels, voor recreatie en/of als beroep.
                        • Alle vormen van fysieke inspanning welke beoefend wordt voor de gezondheid of voor recreatie.

Comment

.......

Wat is in jouw ogen topsport?
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

in competitie verband wel. Gezien hoe neerbuigend je er over doet laat al zien dat je geen idee hebt hoeveel er bij komt kijken.

Comment

2-2, beter herpakt hij zich nu...
                              Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                                .......

Wat is in jouw ogen topsport?
                                Goeie. Weet het zo snel ook niet te omschrijven. Komt wel, ik ga eerst slapen haha
                                Originally posted by Falstyr View Post
                                in competitie verband wel. Gezien hoe neerbuigend je er over doet laat al zien dat je geen idee hebt hoeveel er bij komt kijken.
                                Ik hoef ook geen stront te vreten om te weten dat het smerig is

Nee maar zal idd wel dat ik dat niet weet wat erbij komt kijken.
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X