UFC topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Ik denk het niet. Ik denk dat Cormier en JDS (beiden na nog een tussenpartij) hoger op de lijst staan op dit moment. Hoewel je het nooit weet met die UFC-boefjes inderdaad. Diaz - GSP is idd een typisch voorbeeld van "long anticipated". In zoverre zou Overeem ook wel een kans kunnen maken idd.

Dat Diaz - GSP ding is trouwens een controverse en een grudge die Dana White zelf gecreëerd heeft door GSP te misquoten. Ik snap dus wel dat hij m erdoor drukt
    Diaz vs GSP stond volgens mij wel veel eerder gepland. Stond op het programma voor UFC 143, maar GSP raakte toen geblesseerd helaas.

Comment

• Originally posted by Knijpvuist View Post
      KO gaan bij sparren bij kickboksen is natuurlijk niet normaal, maar het gebeurd vaker, zeker bij van die arrogante lulletjes als Badr Hari is het zaak om natuurlijk stoer te doen, menig sparringpartner heeft hij al KO van de training afgestuurd..

@ The Reem: Vond het heel jammer, zei het al na de weigh ins dat hij er vercracked uitzag, nogsteeds ripped ivm die ecto Silva maar alsnog slecht.
      Verder ergerde ik me groen en geel aan zn arrogantie, de eerste 2 rondes won hij makkelijk, 3e ronde had hij gewoon niet moeten klote, naar de grond en doorgaan met die ground en pound, want die was gruwelijk hard, daar kan Cain nog een puntje aan zuigen...
      Verder ben ik van mening dat Ali weg moet bij de Blackzillians, dat kamp is een en al macho, beter gaat hij terug naar Mike's Gym of ergens anders in NL, gewoon lekker die nuchtere hap en rossen maar..
      Jammer, maar hoop dat hij nu JDS krijgt..
      Ergerde me ook vooral aan Joe Rogan, die was echt aan het genieten toen Reem out ging, sinds hij gepakt is met roids zijn al die kut amerikanen in hun topjes als iets verkeerd gaat..
      Dat was inderdaad sickening. Die klappen klonken als heipalen die in de grond worden geramd.

Comment

Ik denk het niet. Ik denk dat Cormier en JDS (beiden na nog een tussenpartij) hoger op de lijst staan op dit moment. Hoewel je het nooit weet met die UFC-boefjes inderdaad. Diaz - GSP is idd een typisch voorbeeld van "long anticipated". In zoverre zou Overeem ook wel een kans kunnen maken idd.

Dat Diaz - GSP ding is trouwens een controverse en een grudge die Dana White zelf gecreëerd heeft door GSP te misquoten. Ik snap dus wel dat hij m erdoor drukt
        Nick Diaz heeft ook wel aardig zijn best gedaan met zijn trash talking tegen GSP, wat er mede voor heeft gezorgd dat deze partij natuurlijk door gaat.
        Op de persconferentie van GSP en Diaz was overigens te zien dat Diaz respect voor GSP had, iets wat ik niet gewend was van hem.
        Belooft een mooie partij te worden, en ik denk dat Diaz op een goeie dag het GSP erg moeilijk kan gaan maken.
        Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

• Originally posted by sanderd89 View Post
          Belooft een mooie partij te worden, en ik denk dat Diaz op een goeie dag het GSP erg moeilijk kan gaan maken.
          supporter voor nick diaz maar dit gaat een complete heruitgave van benson henderson vs nate diaz worden. leg kicks en takedowns wnr gsp wil
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Iemand een idee waar The ultimate fighter vanavond live op te volgen is?
            Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

Denk het niet, JDS en Overeem hebben "bad blood" dus dat zal veel sneller zijn dan een titel shot..
              Everything for the money

Comment

• Originally posted by sanderd89 View Post
                Iemand een idee waar The ultimate fighter vanavond live op te volgen is?
                FX, maar dat hebben we niet in NL (ik iig niet), dus gewoon woensdag ochtend je download aanzetten.
                Ik neem die van Secludedly (ofzoiets) zijn wel grote bestanden maar zijn sowieso legit

Comment

Denk het niet, JDS en Overeem hebben "bad blood" dus dat zal veel sneller zijn dan een titel shot..
                  Everything for the money
                  Klopt.

Cain vs Bigfoot en Reem vs JDS UFC160
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• En Cormier vs Mir

Comment

• Op LetMeWatchThis | 1Channel - Watch Movies Online Free - Just Added kan je hem de dag erna meestal wel krijgen, gewoon streaming/geen download. Overigens pak ik alleen de lintjes met een ster ervoor (putlocker bv).
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Klopt.

Cain vs Bigfoot en Reem vs JDS UFC160
                        yep, als ali niet zo arrogant had gedaan had hij de main event gehad... Maarja, JDS pakt hij wel, word sowieso een standup battle

Comment

yep, als ali niet zo arrogant had gedaan had hij de main event gehad... Maarja, JDS pakt hij wel, word sowieso een standup battle
                          JDS is wel 5 klassen beter dan Silva hè. Wil het eerst nog eens zien. Zou mijn geld wss op Overeem zetten maar duidelijk niet onbezorgd. Wss ook een beetje chauvinisme waar ik geen vat op heb. De rest van de mma-wereld neigt toch naar JDS by KO namelijk.

Bigfoot vs Velasquez is echt een mismatch. Vorige keer werd Bigfoot echt manhandled. Niet te zuinig ook, was gewoon triest om te zien.

Ben benieuwd hoe Cormier nu in die mix zit. Ongeslagen en Strikeforce champion. Als ie Mir sloopt wordt het lastig nog om heen heen te draaien. Voor Mir wordt t zo langzamerhand ook wel een make or break gevecht. Als ie weer tikkies krijgt is t wel een beetje klaar wat betreft grote jongen status. Maar wil het eerst nog maar eens zien. Benieuwd wat de bookies zeggen trouwens over die matchup.

Comment

JDS is wel 5 klassen beter dan Silva hè. Wil het eerst nog eens zien. Zou mijn geld wss op Overeem zetten maar duidelijk niet onbezorgd. Wss ook een beetje chauvinisme waar ik geen vat op heb. De rest van de mma-wereld neigt toch naar JDS by KO namelijk.

Bigfoot vs Velasquez is echt een mismatch. Vorige keer werd Bigfoot echt manhandled. Niet te zuinig ook, was gewoon triest om te zien.

Ben benieuwd hoe Cormier nu in die mix zit. Ongeslagen en Strikeforce champion. Als ie Mir sloopt wordt het lastig nog om heen heen te draaien. Voor Mir wordt t zo langzamerhand ook wel een make or break gevecht. Als ie weer tikkies krijgt is t wel een beetje klaar wat betreft grote jongen status. Maar wil het eerst nog maar eens zien. Benieuwd wat de bookies zeggen trouwens over die matchup.
                            Je moet er wel bij vermelden dat "de rest van de MMA wereld" die verrotte Amerikanen zijn. Die mogen Ali niet meer nadat zijn juicing officieel is uitgekomen..
                            Hij is K1 champ en stand-up gewoon een beest, JDS is puur boxen, heb die man nog nooit een trap zien geven, dus wil wel eens zien hoe hij leg kicks gaat opvangen, en als ze naar de clinch gaan knieen op zn dijen (wat ali niet tegen bigfoot deed helaas, denk dat dat veel verschil had gemaakt voor r3)
                            Cormier inderdaad, gevaarlijk, wel saai van wat ik van hem gezien heb, takedown, geen spectaculaire g&p maarja, we gaan het zien.
                            Frank Mir is mijns inziens done, maarja je weet het maar nooit

Comment

• Alistair is the King, die mept hem gewoon knockout
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Je moet er wel bij vermelden dat "de rest van de MMA wereld" die verrotte Amerikanen zijn. Die mogen Ali niet meer nadat zijn juicing officieel is uitgekomen..
                                Hij is K1 champ en stand-up gewoon een beest, JDS is puur boxen, heb die man nog nooit een trap zien geven, dus wil wel eens zien hoe hij leg kicks gaat opvangen, en als ze naar de clinch gaan knieen op zn dijen (wat ali niet tegen bigfoot deed helaas, denk dat dat veel verschil had gemaakt voor r3)
                                Cormier inderdaad, gevaarlijk, wel saai van wat ik van hem gezien heb, takedown, geen spectaculaire g&p maarja, we gaan het zien.
                                Frank Mir is mijns inziens done, maarja je weet het maar nooit
                                Zit wat in, blijft trouwens wel een asteriks bij dat zowel Schilt als Badr er niet waren, maar dan nog. Can't take anything away from him. Je kunt niemand verslaan die er niet is.

JDS is geen eendimensionale boxer, het is een mma-vechter die echt wel zijn mannetje staat stand-up en kan anticiperen op muay-thai. Voor die laatste partij had ie 13(!!) seconden op de grond doorgebracht in zijn hele UFC verleden. Vrij impressive om het zacht uit te drukken. Omdat ie de laatste partij tegen Cain een serie wappers heeft gehad maakt het nog geen schatje en ik wil nog weleens zien of Reem dat trekt. Vond juist zijn stand-up tegen Bigfoot heel zwak. Zag er al een paar keer niet goed uit, ook voor die uitwisseling dat ie neer ging. Alleen in de clinch en op de vloer was ie dominant. Ik hoop op Reem uiteraard maar als ie tikkies krijgt en zich in de aanloop weer zo achterlijk gedraagd ben ik er wel ff klaar mee. Ik hou wel van een beetje attitude maar als je twee keer op rij zo'n enorme bek hebt alsof je god zelve bent en twee keer door de knietjes moet dan wordt het wel sneu.

Mir is ook wel klaar denk ik, maar ik kan Cormier nog niet echt goed plaatsen tov de wat zwaardere jongens dus ik ben wel benieuwd hoe hij zich tegen Mir houdt. Hij maakte iig echt instant gehakt van Bigfoot. Insiders zijn lyrisch en hij blijft undefeated. Hij is wel matties/trainingsmaatjes met Cain. Apparently weigeren ze tegen elkaar te vechten. Beetje suf. Hij zou na zijn partij tegen Mir naar 205lb gaan en meteen een title match tegen Jones krijgen. Ook wel vette partij hoor maar dan wordt de heavyweight wel erg leeg qua contenders!

Verder hoop ik nog steeds dat GSP vs Anderson Silva op een compromis gewicht er ooit nog van komt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X