Originally posted by Pren
View Post
UFC topic
Collapse
X
-
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
-
Ik vecht bijna nooit, wel redelijk vaak sparren laatste tijd weer maar is anders. Ik zie het ook niet echt als vechten, meer als je skills verbeteren, je zwakheden aanpassen etc. Net als een computerspel. Je wordt wel veel en veel rustiger in een conflictsituatie die dreigt, die huge adrenalinestoot is weg zeg maar.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik merkte die adrenaline een hele tijd later pas. Kreeg ineens spierpijn aan mijn kin en kwam er toen pas achter dat mijn tegenstander wel raak heeft geslagenBleef zelf vrij rustig op het heetste moment maar ik zie er genoeg die helemaal apeshit gaan. Denk dat het ook veel met je persoonlijkheid heeft te maken hoe je reageert op zo'n situatie maar veel oefenen zodat je op het 'moment supreme' rustig bent lijkt me wel goed
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk merkte die adrenaline een hele tijd later pas. Kreeg ineens spierpijn aan mijn kin en kwam er toen pas achter dat mijn tegenstander wel raak heeft geslagenBleef zelf vrij rustig op het heetste moment maar ik zie er genoeg die helemaal apeshit gaan. Denk dat het ook veel met je persoonlijkheid heeft te maken hoe je reageert op zo'n situatie maar veel oefenen zodat je op het 'moment supreme' rustig bent lijkt me wel goed
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Gus View PostDat vind ik wel interessant. Ik ga ook altijd ruzie uit de weg. Spring wel altijd tussen een bar brawl. Ben 2x echt in een gevecht geweest en had toen wel wat fight skills kunnen gebruiken. Heb ze gelukkig allebei niet verlorenIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by pescatore View Post95% van de mensen gaat molenwieken en soort van worstelen, zo simpel is het. Daarom voor streetfights gewoon BJJ leren is echt t meest effectief. Ik ga ook altijd voor de choke als ik de kans krijg terwijl ik veel beter in boksen ben. 10 seconden en geen gezeik meer, once hooked in geen weg meer terugIk doe een gok
Comment
-
Voor een straatgevecht met je vlakke hand doen alsof je door je haar gaat aan de zijkant van je hoofd en je schouder optrekken dan kun je instappen. Met handschoenen is anders veel makkelijker verdedigen. En niet met vuist naar ogen ofzo, mensen trekken instinctief hun kun omlaag, dan hak je vaak op de schedel, zelfde als je vuist tegen de muur rammen...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDan is het misschien wel interessant. Het is wel vrij prijzig als je nog geen vechtsportartikelen hebt. Tenminste... Bij ons raden ze beschermers aan voor de onderarmen en voor de schenen. Ik heb ze niet en kom altijd met blauwe armen thuis dus nuttig zijn ze zeker :PBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Oh... Jammer dat ik dat nu pas hoor, want ik heb mijn spul via de vereniging gekocht en was zo'n ekkies kwijt. Voor een tok, een bitje, een broek en een t-shirt. Met die beschermers en handschoenen was je nog eens 60 euro kwijt, dus die heb ik nog niet gekocht.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWaarom gaat iedere bar vechter altijd voor het hoofd? Zijn zoveel andere plekken waar je kan stoten. Zit daar een of andere psychologie achter?Daar heb je immers geen spieren. Daarnaast ben je met een goede klap op je kop gwn KO... Of dood xD
Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWaarom gaat iedere bar vechter altijd voor het hoofd? Zijn zoveel andere plekken waar je kan stoten. Zit daar een of andere psychologie achter?
Dit zijn trouwens wel twee jokers die nu bezig zijnBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-