Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Morgen Floyd "Money" Mayweather tegen Saul "Canelo" Alvarez oftewel een huge pay per view evenement met de met afstand best verdienende sportman op de planeet in de hoofdrol. Welliswaar geen UFC maar een must see in mijn boekje.
45-0 voor Money May... Geweldige vechter toch.
Bizar dat hij 41 miljoen dollar voor één gevecht krijgt, wat een geld in vergelijking met bijvoorbeeld de UFC.
Daarvóór natuurlijk nog een serie mooie partijen incl de interim title defense van Renan Barao (30 fight winning streak) vs Eddy Wineland als co-main event. Enfin, het beloofd weer wat
Stuur mij straks eens die link op fb ben nu niet thuis maar wil dit wel graag zien vannacht. Ik begin eindelijk steeds meer vechters te kennen
Gewoon naar de UFC pagina gaan op FB via de zoekbalk, dan liken en dan kun je de FB prelims daar kijken. Zijn een soort warming-up partijen maar zit vaak goeie shit tussen.
Partijen beginnen wss om 12 uur (moet ff nakijken) en main card wss om 3 uur en het main event wss om 5 uur maar dat kan verschillen, ligt eraan hoe snel de partijen gaan.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment