Haters gonna hate! Overeem komt wel weer terug.
UFC topic
Collapse
X
-
Ik ben 4x ko gegaan, 1x dmv een knie op me slaap tijdens de val nog tikken voor me kop, dat voel je nog wel even.
Paar klappen als je lam bent staat niet in verhouding, 1klap en je ligt, een blauw.plekje en klaar.
Na een mma/kb gevecht dat je verloren hebt, heb je meestal iets mwer klappen gehad, sommige kunnen door de zwelling drie dagen niet eens hun ogen open doen.
Ps vind het nog vreemder dat je als b vechter gaat sparren en een k1 nivo vechter je dan nadat je hem.slaat(yeah right) ko slaat.
Ik heb bij meijiro gym tegen guidon bryce gespard, ik heb geen trap op me kop gehad, wat normaal ook niet mag, en elke tik die ik kreeg waren tactische plaagstootjes, al had hij mij ko geslagen dan had de trainer niets van hem heel gelaten.
Comment
-
Originally posted by Faabjan View Post
Haters gonna hate! Overeem komt wel weer terug.
Overeem heeft geen haters, wie kan die man nou niet super vinden??In het grote Amerika issie gewoon kampioen geworden, vind het gejank over steroide ook zo'n duf iets alsof hem dat alleen kampioen heeft gemaakt, Overeem heeft superhero status"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik heb hier Bjorn weleens ff een B klasse vechter kickboksles zien geven....veel vermaak, Bjorn die nog gewoon kletste en die kerel alle kanten op liet gaan en soms liet ie hem ff "doorkomen"....keek ie me ff aan en zei dan effe " spielerei" en ging er dan nog meer mee spelen, tegen een K1 vechter is het onbegonnen werk om die goed te raken haha
Originally posted by quibus View PostIk ben 4x ko gegaan, 1x dmv een knie op me slaap tijdens de val nog tikken voor me kop, dat voel je nog wel even.
Paar klappen als je lam bent staat niet in verhouding, 1klap en je ligt, een blauw.plekje en klaar.
Na een mma/kb gevecht dat je verloren hebt, heb je meestal iets mwer klappen gehad, sommige kunnen door de zwelling drie dagen niet eens hun ogen open doen.
Ps vind het nog vreemder dat je als b vechter gaat sparren en een k1 nivo vechter je dan nadat je hem.slaat(yeah right) ko slaat.
Ik heb bij meijiro gym tegen guidon bryce gespard, ik heb geen trap op me kop gehad, wat normaal ook niet mag, en elke tik die ik kreeg waren tactische plaagstootjes, al had hij mij ko geslagen dan had de trainer niets van hem heel gelaten."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by quibus View PostPs vind het nog vreemder dat je als b vechter gaat sparren en een k1 nivo vechter je dan nadat je hem.slaat(yeah right) ko slaat.
Ik heb bij meijiro gym tegen guidon bryce gespard, ik heb geen trap op me kop gehad, wat normaal ook niet mag, en elke tik die ik kreeg waren tactische plaagstootjes, al had hij mij ko geslagen dan had de trainer niets van hem heel gelaten.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
weet niet als je vids mag posten maar dit is wel een epic kick ! MMA Flying Kick Off Of The Cage WEC / UFC - YouTube
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOvereem heeft geen haters, wie kan die man nou niet super vinden??In het grote Amerika issie gewoon kampioen geworden, vind het gejank over steroide ook zo'n duf iets alsof hem dat alleen kampioen heeft gemaakt, Overeem heeft superhero status
Als ie JDS of Cormier krijgt zou vet zijn en dan zit ie ook gelijk weer in de mix voor een title shot maar als ie iets uit de categorie daaronder krijgt kan t lang duren....Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVoor mij is ie held, gewone jongen uit NL die het bereikt heeft?We moeten in NL niet zo zeuren op dit soort heldenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNee goed, mee eens. Maar hij wordt nu tegen het licht gehouden als top UFC contender, en dat is ie niet meer sinds deze week. Zo eerlijk moet je zijn, hoe graag ik hem ook in een title bout had zien knokken.Ain't nothing to it, but to do it!
Comment
-
Ik denk het niet. Ik denk dat Cormier en JDS (beiden na nog een tussenpartij) hoger op de lijst staan op dit moment. Hoewel je het nooit weet met die UFC-boefjes inderdaad. Diaz - GSP is idd een typisch voorbeeld van "long anticipated". In zoverre zou Overeem ook wel een kans kunnen maken idd.
Dat Diaz - GSP ding is trouwens een controverse en een grudge die Dana White zelf gecreëerd heeft door GSP te misquoten. Ik snap dus wel dat hij m erdoor druktBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Arrogantie keihard afgestraft. Verder heeft Antonio Silva het ook gewoon goed aangepakt Zaterdag. Overeem is al geen conditiebeest, 2 rondes laten komen, maar telkens wel de clinch aangaan. Zodat hij flink vermoeid werd en wanneer dat gaatje komt, wat onvermijdelijk is, meteen toeslaan. Mooie overwinning voor hem ook.
Nu moet Overeem natuurlijk tegen Junior dos Santos vechten (hoop ik). Niets staat deze partij in principe in de weg nu.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment