UFC topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haters gonna hate! Overeem komt wel weer terug.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ik ben 4x ko gegaan, 1x dmv een knie op me slaap tijdens de val nog tikken voor me kop, dat voel je nog wel even.
      Paar klappen als je lam bent staat niet in verhouding, 1klap en je ligt, een blauw.plekje en klaar.
      Na een mma/kb gevecht dat je verloren hebt, heb je meestal iets mwer klappen gehad, sommige kunnen door de zwelling drie dagen niet eens hun ogen open doen.

Ps vind het nog vreemder dat je als b vechter gaat sparren en een k1 nivo vechter je dan nadat je hem.slaat(yeah right) ko slaat.
      Ik heb bij meijiro gym tegen guidon bryce gespard, ik heb geen trap op me kop gehad, wat normaal ook niet mag, en elke tik die ik kreeg waren tactische plaagstootjes, al had hij mij ko geslagen dan had de trainer niets van hem heel gelaten.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post

Haters gonna hate! Overeem komt wel weer terug.

Overeem heeft geen haters, wie kan die man nou niet super vinden??In het grote Amerika issie gewoon kampioen geworden, vind het gejank over steroide ook zo'n duf iets alsof hem dat alleen kampioen heeft gemaakt, Overeem heeft superhero status
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ik heb hier Bjorn weleens ff een B klasse vechter kickboksles zien geven....veel vermaak, Bjorn die nog gewoon kletste en die kerel alle kanten op liet gaan en soms liet ie hem ff "doorkomen"....keek ie me ff aan en zei dan effe " spielerei" en ging er dan nog meer mee spelen, tegen een K1 vechter is het onbegonnen werk om die goed te raken haha

Originally posted by quibus View Post
          Ik ben 4x ko gegaan, 1x dmv een knie op me slaap tijdens de val nog tikken voor me kop, dat voel je nog wel even.
          Paar klappen als je lam bent staat niet in verhouding, 1klap en je ligt, een blauw.plekje en klaar.
          Na een mma/kb gevecht dat je verloren hebt, heb je meestal iets mwer klappen gehad, sommige kunnen door de zwelling drie dagen niet eens hun ogen open doen.

Ps vind het nog vreemder dat je als b vechter gaat sparren en een k1 nivo vechter je dan nadat je hem.slaat(yeah right) ko slaat.
          Ik heb bij meijiro gym tegen guidon bryce gespard, ik heb geen trap op me kop gehad, wat normaal ook niet mag, en elke tik die ik kreeg waren tactische plaagstootjes, al had hij mij ko geslagen dan had de trainer niets van hem heel gelaten.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Goed verhaal!

Ik ben nooit ko gegaan. Ben ik nu een internet hero?
            Mr Incredible

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Toen ik nog in Noord woonde sparde ik wel vaker met Joerie Mes dus dat sparren dat geloof ik wel. Uiteindelijk ben je toch gewoon jongens in de gym. Maar dan had ik écht weinig in te brengen . Zelfs als die man lowkicks blocked voel je het doordreunen. Moet er niet aan denken als de rem eraf zou gaan hahah. Maar ik zie zoiemand inderdaad geen jongens vaneen veel lager niveau nokkie trappen. Dan moet je ook gewoon opzouten imo, ongeacht je niveau.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• weet niet als je vids mag posten maar dit is wel een epic kick ! MMA Flying Kick Off Of The Cage WEC / UFC - YouTube

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Overeem heeft geen haters, wie kan die man nou niet super vinden??In het grote Amerika issie gewoon kampioen geworden, vind het gejank over steroide ook zo'n duf iets alsof hem dat alleen kampioen heeft gemaakt, Overeem heeft superhero status
                  Niet in de UFC hoor. Dat is toch een beestje op zich. Niet écht iig. En zeker nu is ie heel afhankelijk van wat politiek en wie zijn volgende tegenstander wordt. Daarnaast wordt ie er ook niet jonger op dus het was wel echt een heel onhandige nederlaag op veel fronten. Gaan t zien.

Als ie JDS of Cormier krijgt zou vet zijn en dan zit ie ook gelijk weer in de mix voor een title shot maar als ie iets uit de categorie daaronder krijgt kan t lang duren....

Comment

• Voor mij is ie held, gewone jongen uit NL die het bereikt heeft?We moeten in NL niet zo zeuren op dit soort helden

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Voor mij is ie held, gewone jongen uit NL die het bereikt heeft?We moeten in NL niet zo zeuren op dit soort helden
                      Nee goed, mee eens. Maar hij wordt nu tegen het licht gehouden als top UFC contender, en dat is ie niet meer sinds deze week. Zo eerlijk moet je zijn, hoe graag ik hem ook in een title bout had zien knokken.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                        Goed verhaal!

Ik ben nooit ko gegaan. Ben ik nu een internet hero?
                        Gewoon om te laten zien dat het niet zo speciaal is.
                        Jij bent wel een bijdehand kleutertje, hoe oud ben je, 14? Stumper

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                          Nee goed, mee eens. Maar hij wordt nu tegen het licht gehouden als top UFC contender, en dat is ie niet meer sinds deze week. Zo eerlijk moet je zijn, hoe graag ik hem ook in een title bout had zien knokken.
                          Ik denk dat hij gewoon weer een title shot krijgt, het was duidelijk dat die met Silva speelde. Overigens ook de reden dat die KO is gegaan. Diaz heeft zijn laatste partij ook verloren en krijgt toch nog een title shot tegen GSP. Ik heb er wel vertrouwen in....
                          Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

• Ik denk het niet. Ik denk dat Cormier en JDS (beiden na nog een tussenpartij) hoger op de lijst staan op dit moment. Hoewel je het nooit weet met die UFC-boefjes inderdaad. Diaz - GSP is idd een typisch voorbeeld van "long anticipated". In zoverre zou Overeem ook wel een kans kunnen maken idd.

Dat Diaz - GSP ding is trouwens een controverse en een grudge die Dana White zelf gecreëerd heeft door GSP te misquoten. Ik snap dus wel dat hij m erdoor drukt

Comment

• Tuurlijk krijgt Overeem die, hij is veruit de beste

Comment

• Arrogantie keihard afgestraft. Verder heeft Antonio Silva het ook gewoon goed aangepakt Zaterdag. Overeem is al geen conditiebeest, 2 rondes laten komen, maar telkens wel de clinch aangaan. Zodat hij flink vermoeid werd en wanneer dat gaatje komt, wat onvermijdelijk is, meteen toeslaan. Mooie overwinning voor hem ook.

Nu moet Overeem natuurlijk tegen Junior dos Santos vechten (hoop ik). Niets staat deze partij in principe in de weg nu.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X