UFC topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij beginnen ze om 12 uur, ff verder zoeken. Deze werkt normaal altijd maar mss alleen maincard ofzeau
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• prelims:
      http://www.stream2watch.me/ufc/ufc-on-fx-preliminaries-live-stream

maincard straks ff clicken voor main:
      http://www.stream2watch.me/ufc
      /

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
        thanks, ik zit nu te kijken
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Je moet een beetje de vechters, hun geschiedenis en hun skills leren kennen. Dan wordt het echt interessant wat betreft stijlen enzo... Dan kun je echt enthousiast worden over bepaalde match-ups.

Jammer van commentatoren, normaal is Joe Rogan de vaste commentator veel vetter.

Comment

• Is ook weer in Brazilië vandaag. Haat dat, die morons spreken geen Engels

Comment

• Ik vind vechten wel interessant om te kijken maar ik weet echt totaal niet waar ik moet beginnen. Ik ken wel een paar lui, vooral de nederlanders maar het is hier zo onbekend dat ik niet echt weet hoe je in moet stappen

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                Is ook weer in Brazilië vandaag. Haat dat, die morons spreken geen Engels
                Ja precies, steeds die dikke tolk er bij. Leer engels, zal je wel nodig hebben wil je ver komen in je vechtcarriere

Comment

• Gewoon een paar keer kijken, zeker de main cards, dan kom je op een gegeven moment weer dezelfde gasten tegen, dan krijg je dat "hey, die ken ik" effect. Kijken hoe ie het doet.

Verder kijk ik vaker hier: UFC News and MMA News, UFC Rumors, Rankings, Fight Cards, Photos, UFC 160 News and Videos | MMAWeekly.com

Volgende week UFC160 is weer een card met veel headliners. Ook gewoon voor doordeweeks wat rondneuzen over wat de verwachtingen zijn enzo Dan zit je voorbereid voor je matches heheh. Voordeel van UFC is, het is bijna wekelijks of meestal iig twee-wekelijks.

Hier vind je veel predictions met uitgebreide analyse enzo: UFC news, opinion, photos, and more | Bleacher Report

Comment

• Joe Rogan legt ook altijd veel uit over technieken voor beginners en die dude is veel enthousiaster en dergelijke. Is deze dude: Joe Rogan - Devolution Of Stupid People - YouTube

Maar ook buiten comedian ook echt een kenner van mma, de vechters en de technieken...

Comment

• Thanks man, hier heb ik wat aan Big foot ken ik trouwens wel, net als junior dos santos en brock lesnar. Dat zijn toch de gasten waar the reem ook tegen vecht?

Comment

• oja en fedor emelianenko (?) vind ik wel een brute gast

Comment

• Heavyweights ja. Op zich is Bigfoot niet zo'n held, Cain gaat hem echt vernederen. Brock is gestopt nadat Overeem hem door de cage had ge-ragdolled.

Maar je kun hier de events bekijken die gaan komen: The Official Website of the Ultimate Fighting Championship® (UFC)

en hier de rankings: Fighter Rankings | UFC ®

Fedor is ook al gestopt en Strikeforce is opgekocht door de UFC

Comment

• Vind de line-up wat minder, een of andere gast waar ik nog nooit van gehoord heb tegen Vitor Belfort die aan t eind van z'n carriere zit... Varbaasde me wel dat hij van Michael Bisping won.

Comment

• Dude, die gast was de Strikeforce champion... En Belfort is echt niet op zijn retour. maar is geen topcard nee.

Comment

• Dat was hij maar de tijden zijn nu anders (helaas vond strikeforce wel vet) en er zijn betere vechters imo. Zelfs al zou hij in zijn prime zijn dan denk ik nog niet dat hij kans zou maken tegen anderson silva, bovendien zit hij aan de TRT maarja welke vechter zit dat tegenwoordig niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X