Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit keek ik een jaar geleden. Best grappige serie maar wel een hoop gezeik om niks. Enige chille stukjes zijn die van jay en gaz. Die wijven zijn maar irritant
Volgens mij zou dit echt een vet idee zijn om als vakantie te doen. Gewoon 8 random mensen die je niet kent in een villa en gewoon die hard uitgaan/chillen. Is totaal iets anders dan met maatjes.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Die mensen zijn allemaal zo freaking dom, het word daardoor gewoon leuk
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment