neem volgende keer wel gewoon mijn digitalecamera mee, was dit weekend ene beetje overhaast onvoorbereid vertrokken
Meeting verslagen en ervaringen en foto's 21-04-2013
Collapse
X
-
Originally posted by Neto61 View Postik d8 echt dat allemaal beesten zouden gaan naar de meeting 3/4 zagen er wel groot op de foto's die andere gasten zagen er wel wat dunnetjes uit had iedereen echt groot en gespierd verwacht
Comment
-
posseltje dat zeg ik niet maar ik had wel meer grotere gespierder mensen verwacht en al ik na de foto's kijk zie ik 4 goed gebouwde(gespierd) gozers maar ik d8 echt al die gozer die gaan zijn allemaal beesten dat was mijn verwachting ik wil niemand beledigen ofzo..... ik ben zelf ook geen beest maar ik vertel gwn wat ik had verwacht
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postposseltje dat zeg ik niet maar ik had wel meer grotere gespierder mensen verwacht en al ik na de foto's kijk zie ik 4 goed gebouwde(gespierd) gozers maar ik d8 echt al die gozer die gaan zijn allemaal beesten dat was mijn verwachting ik wil niemand beledigen ofzo..... ik ben zelf ook geen beest maar ik vertel gwn wat ik had verwacht
voel me niet beledigd hoor
grts
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postik d8 echt dat allemaal beesten zouden gaan naar de meeting 3/4 zagen er wel groot op de foto's die andere gasten zagen er wel wat dunnetjes uit had iedereen echt groot en gespierd verwachtSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Wat n poep. Niet komen maar wel zeuren of veel vragen. Ik denk dat grootste deel afhaakt uit angst de slapste of magerste te zijn. Daar draait het toch niet om. Is n meet. Geen wedstrijd. Tja ik ga niet op zondag, anders is er wrl Es' kans, maar zo dag niet. Zou ik job een demonstratie geveneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-