Niet trainen op roids is effectiever dan naturel trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach, daarvoor was Possel het toch ook jaren? Werd tijd voor een nieuw iemand
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarom je zou gebruiken, omdat je door toediening van as jezelf helemaal top voelt, dikke gains maakt, alpha as fuck voelt, je minder moe bent, je herstel betr is, je neukt als een stier, etc.
      Nee met die gedachte heb je idd issues, jezelff lam zuipen om een meisje aan te spreken, dan heb je issues.

Ik heb al eens een heel verhaal getikt over mijn gebruik, ik vind het gewoon nice, zou persoonlijk niet weten wat mij issues zijn...

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
        ahhahha dexie get on topic!:P hoelang traint die dexie eigenlijk xD
        Totaal 3 maanden serieus getraind. Begon op 52kg lol. De rest beetje aankloten of niks doen (:

maar zal snel genoeg over zijn dat je me als voorbeeld kan gebruiken hihi

Comment

Ps volgens mij is beaudien helemaal niet zo stoffig, en patriciaa is fucking sexy.

Q a.k.a. the white knight

Comment

Originally posted by quibus View Post

Q a.k.a. the white knight
            Haha, ik was al op je aan het wachten
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Totaal 3 maanden serieus getraind. Begon op 52kg lol. De rest beetje aankloten of niks doen (:

Geef gas dan, ouwe!

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Geef gas dan, ouwe!
                Zijn we mee bezig mannn Was terug gezakt naar 63, zit nu op 66. Vakantie val ik weer 1kg af, dan zit ik weer op 65, 5 erbij rammen en me doel voor dit jaar is gehaald, gaat lukken, ik denk nog vet vet vet voor december.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Stel dat dat zo is he, dat iemand met gebruik hetzelfde resultaat haalt als iemand die niet gebruikt. Denk je dan echt dat zon gebruiker kan geloven dat die ander naturel is? En dat hij zonder gebruik resultaat kan halen?
                  Nee ik bedoelde, als je dan meteen in 1 jaar evenveel gaint (met roids dus) als iemand die 3j natty traint, maakt het weinig uit dat het daarna 'moeilijker' gaat. Wat ook nog maar de vraag is want als je test gewoon hersteld is er niks aan de hand, dan zal je even snel gainen als die natty dat zou doen na 3j wss.

Trouwens, wat wel zo is, risico word soms beloond. Kijk arnie, en die franse, lorenzo becker etc...

Tis heel simpel, gaat het fout als je te vroeg/jong kuurt moet je met de consequenties leven, maar het hoeft niet fout te gaan.
                  Last edited by Dexie; 14-07-2013, 18:10.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Waarom je zou gebruiken, omdat je door toediening van as jezelf helemaal top voelt, dikke gains maakt, alpha as fuck voelt, je minder moe bent, je herstel betr is, je neukt als een stier, etc.Nee met die gedachte heb je idd issues, jezelff lam zuipen om een meisje aan te spreken, dan heb je issues.
                    Als je chicks wilt versieren door anabolen en alcohol ben je gewoon onzeker. Maar waarom val je elke keer weer terug op alcohol? Is toch totaal iets anders? Lijkt net of je het goed wilt praten ofzo. Ik begrijp je keus wel om het te proberen omdat je nieuwsgierig was/bent, denk dat veel inclusief ikzelf. Daar had ik niet aan gedacht.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Als je chicks wilt versieren door anabolen en alcohol ben je gewoon onzeker. Maar waarom val je elke keer weer terug op alcohol? Is toch totaal iets anders? Lijkt net of je het goed wilt praten ofzo. Ik begrijp je keus wel om het te proberen omdat je nieuwsgierig was/bent, denk dat veel inclusief ikzelf. Daar had ik niet aan gedacht.
                      Waarom je zou gebruiken? Nou als je lui bent aka je wilt sneller bij je doel komen, of als je doel buiten natty bereikt ligt. Zijn zoveel die huge en ripped zijn, maar geen fotoshoots doen of wedstrijden.

Je wilt gewoon 'beter' zijn dan wat er op straat loopt.

Comment

Nee ik bedoelde, als je dan meteen in 1 jaar evenveel gaint (met roids dus) als iemand die 3j natty traint, maakt het weinig uit dat het daarna 'moeilijker' gaat. Wat ook nog maar de vraag is want als je test gewoon hersteld is er niks aan de hand, dan zal je even snel gainen als die natty dat zou doen na 3j wss.

Trouwens, wat wel zo is, risico word soms beloond. Kijk arnie, en die franse, lorenzo becker etc...

Tis heel simpel, gaat het fout als je te vroeg/jong kuurt moet je met de consequenties leven, maar het hoeft niet fout te gaan.
                        Je probeert een punt te maken over iets totaal anders dan waar ik het over had? Leuk punt hoor, maar waarom quote je mij daarvoor? Zoals ik al in mijn eerste post zei; het lijkt me dat niemand kuurt omdat het er dan moeilijker op wordt.

Lekkere vergelijking met Arnie trouwens, die hele tijd was anders. Destijds werden anabolen al heel snel met groeistoornissen enzo voorgeschreven, dat kán je niet vergelijken. Er zijn teveel factoren die het een ander verhaal maken. En dat maakt het niet beter of slechter, het is gewoon anders. Iets met appels en peren.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Onzeker... onzeker. Zijn van die termen die ik maar te pas en te onpas hoor. Wat is dat dan? Dat is iedereen toch? Tenzij je altijd met álles in je comfortzone blijft.

Comment

mag je nog lang wachten zit 20kilo verschil:P was 84 nu 82/83 gains vliegen weg ieder geval is vp zelfde 13%)

maar ja 3 maanden is ook een korte periode

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Je probeert een punt te maken over iets totaal anders dan waar ik het over had? Leuk punt hoor, maar waarom quote je mij daarvoor? Zoals ik al in mijn eerste post zei; het lijkt me dat niemand kuurt omdat het er dan moeilijker op wordt.

Lekkere vergelijking met Arnie trouwens, die hele tijd was anders. Destijds werden anabolen al heel snel met groeistoornissen enzo voorgeschreven, dat kán je niet vergelijken. Er zijn teveel factoren die het een ander verhaal maken. En dat maakt het niet beter of slechter, het is gewoon anders. Iets met appels en peren.
                              Jij quotte mij en snapte het zelf niet helemaal hoor volgens mij.. rofl

Comment

Ik hoef niks goed te praten ik ben geen 12 meer ik leef mijn leven en verder fuck de rest ik maak me druk om mijn gezin verder niks, laat staan dat ik eerst op bn vertel dat ik kuur en daarna goed ga peaten.
                                Maar er is niks goed te praten want ik doe niks fout, ik heb een fijn leven.

Ik cal constant terug op alcohol omdat bv jij mensen diee as gebruikrn issues vind hebbrn, ik vind dat met alcohol eigenlijk is dat nog erger as biedt nog voordelen waar alcohol dat niet doet.
                                Maar alcohol is geaccepteerd rn as niet maar ik weet zekrr dat ik gezonder leef met as dan heel wat bierzuipende stiudio sport kijkers.

Maar ben out, vind het een kansloze discussie en ook niet reëel tuurlijk moet jij niet aan as denken je traint net zolang jr niet al jaren naturel hebt getraind is het zowiezo zonde. Vind ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X