Er zijn pro's en er zijn pro's.
Niet trainen op roids is effectiever dan naturel trainen.
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostNee, bedoel dat jij waarschijnlijk andere pros bedoeld als phil heath en co.
Maar of het nu om een Phil Heath of om een pro van een lager niveau gaat: die mensen hebben een dusdanige aanleg waarmee ze naturel ook heel ver komen. En ja natuurlijk kom je verder met gebruik, maar dat wil niet zeggen dat je door gebruik ver komt.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Denk dat er weinig mensen zijn die met genoeg tijd en de goede dosering roids, voeding en training geen halven bak pro kunnen worden. Dan moet je wel heel fkd up genen hebben. Er is me nogal een shitload aan pro's die er bijzonder matig uitzienBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostDenk dat er weinig mensen zijn die met genoeg tijd en de goede dosering roids, voeding en training geen halven bak pro kunnen worden. Dan moet je wel heel fkd up genen hebben. Er is me nogal een shitload aan pro's die er bijzonder matig uitzienPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostGoh dat BN dan nog geen pro heeft. Want indirect zeg je nu dat de gebruikers op BN fkd up genen hebben?
Ik heb overigens lang gedacht dat dit door eigenwijsheid dan wel onwil kwam maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat het plain ol' domheid is. Daar ga ik mijn toetsenbord niet aan verslijtenLast edited by pescatore; 14-07-2013, 12:38.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Even een mop om de 80e discussie tussen pescatore en patricia te verlichten. Er zitten 3 mannen op een scooter, voor zit 1 en achter zit 1. Wie zit in het midden?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postkan iemand misschien ook foto's vinden? 3 jaar natuurlijk trainen en 3 jaar roids zie je nog beter te verschil:P
Ik neem aan dat niemand gebruikt omdat resultaat behalen dan lastiger wordtPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Totaal off topic, maar wat is die pescatore toch populair bij de dames, he?
On topic: Ik vind dat veel jongens/mannen te snel naar de roids grijpen, al dan niet door elkaar opgejut. Ik denk dat je beter eerst al je mogelijkheden kunt uitbouwen, puur naturel en met goede voeding en dan wellicht als je daar echt niets meer kunt uithalen en echt niet meer verder komt maar wél verder wil, je eventueel iets kunt gebruiken. 9 van de 10 keer ben je dan al heel ervaren, heb je voldoende kennis van voeding en training en weet je wat je doet. En dat is heel wat anders dan een jochie van 20 die "snel groot en breed wil worden" en denkt dat dit zomaar zal lukken met een spuit in zijn ass."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft. Volwassen mensen kunnen vast wel beslissen over hun lichaam, verstandig of onverstandig.
Originally posted by Beaudien View PostTotaal off topic, maar wat is die pescatore toch populair bij de dames, he?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostEn dat is heel wat anders dan een jochie van 20 die "snel groot en breed wil worden" en denkt dat dit zomaar zal lukken met een spuit in zijn ass.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment