Niet trainen op roids is effectiever dan naturel trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat is vrij makkelijk. Vandaag was ik even in Scheveningen en je hoeft er echt niet uit te zien als een top fitness model om er beter uit te zien dan de rest.
    Erg hè, srs. Ik besef me dat ook steeds vaker dat het echt erg gesteld is met de bevolking. Ik lette er tot voor kort minder op maar het gaat best ver.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dexie je hebt wel een flinke chest gap zie ik zojuist op je nieuwe foto vriend.
      Waarom reageren op Haci trouwens ?

Comment

• Hoe ben ik aan het afreageren op jou, ik zet gewoon 2 punten onder elkaar.

23 jaar L0L
        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by aktito View Post
          Dexie je hebt wel een flinke chest gap zie ik zojuist op je nieuwe foto vriend.
          Waarom reageren op Haci trouwens ?
          Ja man klopt, worst genetics evah, mega gap. Maarja biceps/abs/rug/schouders zijn denk wel allemaal oke, dus als alleen me chest een foktop vorm heeft dan moet dat maar he. Met meer massa zal het ook minder worden denk ik/hoop ik.

En hij moet gewoon geen poep praten als die nergens wat vanaf weten, kan ik niet tegen :@@@

Comment

• Die gast moet gewoon wat minder op /fit/ /b/ zitten en wat meer in de sportschool (dat laatste geldt min of meer ook voor jou trouwens (no hard feelings bro )).
            Chest gap zal wel bijtrekken joh en anders maar een operatie hè

Comment

Die gast moet gewoon wat minder op /fit/ /b/ zitten en wat meer in de sportschool (dat laatste geldt min of meer ook voor jou trouwens (no hard feelings bro )).
              OT: of roids

Comment

• Ik vind 6 keer per week en 3 uur per dag genoeg

Comment

• Ja, sumo is een zware sport.
                  Last edited by pescatore; 14-07-2013, 21:01.

Comment

• Even wat anders... wat denken de heren/dames eigenlijk van TRT in sport die gewoon legit is? Tegenwoordig ook veel heisa over.

Comment

Die gast moet gewoon wat minder op /fit/ /b/ zitten en wat meer in de sportschool (dat laatste geldt min of meer ook voor jou trouwens (no hard feelings bro )).
                      Operatie is half jaar niet trainen, en weet ik het wat. Dan maar een gap. En true haha. Naja deze week gaat weer goed.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        Ja, Sumo is een zware sport.

Je bent er anders best goed in

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                          Erg hè, srs. Ik besef me dat ook steeds vaker dat het echt erg gesteld is met de bevolking. Ik lette er tot voor kort minder op maar het gaat best ver.
                          Tja, ze willen allemaal plezier hebben en kunnen leven. En de paar mensen die ik zag die wel trainen hadden een plofkop.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Niet naar de bios gegaan? Kostte maar 5 euro.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Tja, ze willen allemaal plezier hebben en kunnen leven. En de paar mensen die ik zag die wel trainen hadden een plofkop.
                              Ja herkenbaar. Laatst op het strand alleen maar lui met 20+ bodyfat. Ook een overschot aan skinnu ecto's. De echt goed gespierden waren op één hand te tellen. Maar genieten van het leven is natuurlijk leuker, zo met een bak chips en een blikje bier voor de buis.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Ja man klopt, worst genetics evah, mega gap. Maarja biceps/abs/rug/schouders zijn denk wel allemaal oke, dus als alleen me chest een foktop vorm heeft dan moet dat maar he. Met meer massa zal het ook minder worden denk ik/hoop ik.

En hij moet gewoon geen poep praten als die nergens wat vanaf weten, kan ik niet tegen :@@@
                                Heb je een invallend borstbeen? Heb ik ook. Niet heel erg, maar wel aanwezig.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X