afknapper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    epi-lady.........over gay gesproken!
    Steiltang inmiddels de deur uit dus?
    Epi-lady is the best friend a bodybuilder can get... ...

#altijd gladjes

laten jullie dat tapijt op je borst/benen en onderarmen maar lekker groeien ....
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
      ot: lichaamshaaaarrr... blehhg..
      alleen op d'r hoofd is okay.... (#vindt dit ook een afknapper bij mij...daarom is mijn epi-lady my best friend )
      uhm,en toch was jij degene die het vorig jaar super raar vond dat ik mijn benen scheerde

iets met veranderlijk en weer?
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

#was dat niet onder werktijd en in uniform? =]...
        #rustigmaar schat. (: haha

btw zoals fitnessboer al zei, die schuimpartys maar ook die verfpartys zijn chill, altijd komt er wel een te geile chick die je shirt uittrekt of idd over je borst/buik wrijft, of die je zwembroek uit trekt hehe.

Met zo'n verfparty had ik overal aan met zonnenbril en weet ik veel, na 15 min was ik al me kleren bijna kwijt en zat ofc helemaal onder hehe.

#tfw geen blokjes/40cm guns whatever maar het niet uitmaakt (:

Comment

• Mmmmzzz heb weer zin....pfffff fucking zomer en chest pump + triceps. Life is good. Afknapper chock die me uit me vibe haalt met drama. Maar chicks die ik aantrek zijn altijd drama......
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
            #rustigmaar schat. (: haha

btw zoals fitnessboer al zei, die schuimpartys maar ook die verfpartys zijn chill, altijd komt er wel een te geile chick die je shirt uittrekt of idd over je borst/buik wrijft, of die je zwembroek uit trekt hehe.

Met zo'n verfparty had ik overal aan met zonnenbril en weet ik veel, na 15 min was ik al me kleren bijna kwijt en zat ofc helemaal onder hehe.

#tfw geen blokjes/40cm guns whatever maar het niet uitmaakt (:
            Pfff heb weer zin in die slettenparadijs, tegenwoordig uitgaan zo saai man. Niemand haat echt hard, maarja schijjjttt ik ga altijd leeipppppp.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Idd, maar uitgaan valt sws vies tegen als je het vergelijkt met op vakantie ofzo. Sletjes heb je hier wel zat maar niet zo hehe

Comment

• GIP is def wannabe ladiesman. Ik wil geen uitleg of excuses horen, het druipt er vanaf. Time to rock some pussy m8!
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                  GIP is def wannabe ladiesman. Ik wil geen uitleg of excuses horen, het druipt er vanaf. Time to rock some pussy m8!
                  Of onze eigen Wentworth Miller!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik mis gewoon van die feestjes, nu gaat iedereen naar de kroeg ofzo. Fucking saai zit je dan, beetje dansen man. Niet als een mogooltje staan springen op house maar beetje caribusch is wel leuk. Zie je een surinaams kereltje die salsa kan dansen, worden ze blij van. Of van die gekke dancehall feesten waar je dood word drooggeneukt door een dikke negerin, lachen man. Feesten zijn meestal 21+ #feelsbadman #babyfaceonbody maar komt goed

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      Ik mis gewoon van die feestjes, nu gaat iedereen naar de kroeg ofzo. Fucking saai zit je dan, beetje dansen man. Niet als een mogooltje staan springen op house maar beetje caribusch is wel leuk. Zie je een surinaams kereltje die salsa kan dansen, worden ze blij van. Of van die gekke dancehall feesten waar je dood word drooggeneukt door een dikke negerin, lachen man. Feesten zijn meestal 21+ #feelsbadman #babyfaceonbody maar komt goed
                      Dit soort feesten?
                      Buitenbeeld bij Thunderdome - The Final Exam - Flabber - YouTube
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        GIP is def wannabe ladiesman. Ik wil geen uitleg of excuses horen, het druipt er vanaf. Time to rock some pussy m8!
                        Hey biatch...

nee idd ik ben niet zo'n rokjes jager die van het eene poesje naar de ander springt..problem?
                        Soms heb ik er simpelweg ook geen zin in, om door te gaan op elk meisje AKA vrouw die een beetje flirt, aandacht genoeg. 9 van de 10x doe ik er totaal niets mee idd...en zekerr niet wanneer mijn hoofd er niet naar staat..

zie het nut er niet van in om met 50 vrouwen naar bed te gaan, een op 1 hand te tellen 'vaste' contacten is mooi zat...

maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om te verleiden
                        Last edited by gain is pain; 25-08-2013, 22:05.

Comment

Hey biatch...

nee idd ik ben niet zo'n rokjes jager die van het eene poesje naar de ander springt..problem?
                          Soms heb ik er simpelweg ook geen zin in, om door te gaan op elk meisje AKA vrouw die een beetje flirt, aandacht genoeg. 9 van de 10x doe ik er totaal niets mee idd...en zekerr niet wanneer mijn hoofd er niet naar staat..

zie het nut er niet van in om met 50 vrouwen naar bed te gaan, een op 1 hand te tellen 'vaste' contacten is mooi zat...
                          Ben het met je eens. Ik zie geen voordeel van zo veel mogelijk vrouwen neuken
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Is ook lachen man, ben een keer festival geweest is echt lachen. Maar niet hetzelfde. Niet voor mij ook, een beetje poppie joppie doen nee man.

Comment

• @nico... ga je nooit havana?...
                              Was laatst skiffa rond 02.00 uur.. die meidsszz waren daar volgensmij wel opzoeeekk ... moet je je wel ouder voordoen dan dat je bent

Comment

• Ik was laatst havana, fucking wasted. Vind het wel het leukste in den haag, goed muziek ook en leuke mensen niet al te druk. Millers enzo het plein is echt fucking niks, beetje zitten tussen studentjes in pak en chappies in louis vuitton shorts, doe normaal man. Scheveningen is wel grappig ja, alleen als buitenlander ga ik niet binnenkomen dat weet ik nu al. Nu zondag moet je zwart pad gaan, allemaal van die gasten op pilletjes, lachen om te zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X