Heb op bodyenfitshop sauzen gezien van waldenfarm. Nu is de vraag smaakt dat ook goed? Er zit vrijwel niks in. Hoe smaakt het?
Walden farms?
Collapse
X
-
Ik volg. Ben ook erg benieuwd. Bovendien vraag ik me af waar mayonaise met 0 kcal in godsnaam van gemaakt is.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
-
Originally posted by Gus View PostBijna niemand hier heeft een fysiek waarmee hij op kleine dingen zoals deze sausjes zou moeten letten (mijzelf inbegrepen)
Dat vind ik ook namelijk!
Het zijn futiliteiten die misschien spelen als je wedstrijden wil gaan doen of onder de 6% vetpercentage wil komen maar voor 99% van Bodynet geldt dit inderdaad niet.
Dat wil niet zeggen dat je alle sauzen vol met suikers maar moet toevoegen,maar echte mayo of goede dressing kan echt geen kwaad.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Rainman en Gus, als je in een UD2 (cut) zit kan dit mijns insziens je zeker wel van gemak dienen aangezien je dan tijdens de low carb dagen een zeer krap budget hebt en een "gratis" smaakmakertje kan dan zeker van pas komen. (Gratis in de zin dat het geen calorieen kost).2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostRainman en Gus, als je in een UD2 (cut) zit kan dit mijns insziens je zeker wel van gemak dienen aangezien je dan tijdens de low carb dagen een zeer krap budget hebt en een "gratis" smaakmakertje kan dan zeker van pas komen. (Gratis in de zin dat het geen calorieen kost).
Mijn antwoord was een beetje kort door de bocht maar was meer gericht op diegenen die tegenwoordig helemaal doorslaan in kcal arme producten/sauzen e.d.
Voor de gemiddelde sporten is dit modderen in de marge.
Als je dan bv 'pindakaas' koopt zonder kcal,vet of koolhydraten,ben je goed bezig voor je dieet.
Maar buiten dat het totaal niet naar pindakaas smaakt,zit het vol met e-nummers , zoet-/kleur-/geur-/en smaakstoffen.
Maar dit topic ging tenslotte alleen over sausjes,maar bij de naam Walden Farms krijg ik een beetje vieze smaak in mijn mond.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ieb er hier al enkele van geprobeerd...zijn er hele goeie, lekkere bij.
Bv. Dressing thousand island
Pastasaus tomato basil
Chocolade dip of saus
Bacon dip
En mijn laatste probeersel, suuuuuperlekker is caramel dip en saus
De verschillende peanutspreads zijn ook niet slecht.
Comment
-
Syrups zijn prima te snavelen op je pancake's en door je kwark :-)
gaat mij niet om de kcal's maar om t suikergehalte wat weer de nodige gevolgen heeft als je deze eet"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-