Het grote honden topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die kat van ons die draait zich ook altijd zo dat ik naar ze derde oog zitten te kijken, trots staart omhoog, echt gadverdegadver..maar nadat ik hem een paar keer lief heb gevraagd uit me buurt te blijven komt ie in ieder geval niet meer "kroelen" ook zon mongolenwoord

Comment

Mijn kat van 21 jaar oud ofzo (voor een kat en über oud) is nu dood, die kon zijn reet niet meer afvegen en was zo dement als wat.
      dus als die zijn staart optrok dan kan je wel raden wat je daar allemaal zag.
      You don't quit when you're tired.
      You quit when you're done.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        die kat van ons die draait zich ook altijd zo dat ik naar ze derde oog zitten te kijken, trots staart omhoog, echt gadverdegadver..maar nadat ik hem een paar keer lief heb gevraagd uit me buurt te blijven komt ie in ieder geval niet meer "kroelen" ook zon mongolenwoord
        gotta love katten

Vind persoonlijk alleen grote honden chill, hebben nu een bruine Lab.
        Als ik straks genoeg ruimte+tijd op mezelf heb, wordt het denk toch een husky of Alaska Malamut ofzo. Beetje wolfachtig, lekker mee hardlopen

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post

My dogg: Samuel L. J.
          Nou dat is ook niet moeders schoonste he

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Nou dat is ook niet moeders schoonste he
            Zeker goed nagedacht over de naam

Comment

Originally posted by GassyMexican View Post
              Zeker goed nagedacht over de naam
              Ja alleen is het origineel toch wat knapper dan deze vuilnisbak

Comment

Ik heb 1 gestoorde kat, die voorheen andere katten opat

we hebben 23 katten dat wilde mijn vrouw, ik vind huisdieren maar smerig, dieren horen buiten niet binnen imo.
                23????
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hey lees effe hele topic he

Comment

wow hahah typo, srry we hebben er 2 haha.
                    mvos dieren zijn nooit gemaakt om binnen te zijn, daarbij vind ik het ubergoor, zon beest kan ze reet niet afvegen maar gaat wel overal opzitten, kwijlende honden, overal haren brrrr nee man 2 katten mocht ze en als die dood zijn is het klaar.

kids zijn idd ook net dieren hehe

ps ik heb niks tegen dieren verder.
                    furminator halen voor de haren, scheelt veel. Doet veel meer dan borstelen alleen.
                    Kwaliteitsvoer = sneller door de verharing heen + minder last van de kattenbak

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Ja alleen is het origineel toch wat knapper dan deze vuilnisbak
                      Hé beetje respect hè. Hij heeft zichzelf ook niet gemaakt.
                      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Thnx ga de ferminator halen voer is al peperduur..royal canin pffff

Comment

Thnx ga de ferminator halen voer is al peperduur..royal canin pffff
                          Zooplus.nl heeft vaak leuke aanbiedingen met RC, maar ook met verschillende andere (Canadese) goede merken
                          almo, orijen en acana zijn ook prima merken vind ik (al was 1 van die 3 achteruit gegaan, maar ik weet niet welke omdat ik science plan van hills voer).

Een furminator is iets van €7, en gebruik je na het borstelen. Als je er handigheid in krijgt, kan je zelfs zorgen dat t dier 3 maand niet verhaart

ik zal ophouden met t topic hiermee te vervuilen, maar leek me dat hondeneigenaren er misschien ook iets aan hebben.

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                            Hé beetje respect hè. Hij heeft zichzelf ook niet gemaakt.
                            Het gezegde zegt altijd: "De hond lijkt op zijn baasje"

Comment

nou pascal dus jij trekt dus ook geen volle zalen

Comment

Originally posted by GassyMexican View Post
                                Het gezegde zegt altijd: "De hond lijkt op zijn baasje"

Do u even lift?

Thnx patries ga het kopen..vorige maand in het weekend met een gebeten kat naar de arts BAM269euro lekker hoor weekendtarief.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X