Het grote honden topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het ergst vind ik van die mensen die verdomme weten dat dat beest hartstikke aggresief is, en hem dan loslaten lopen. En dan heb ik het ook over kleine honden als een jackrussel, hier heb er een een puppy dood gebeten namelijk, en dat wijf laat hem keer op keer los, en keer op keer valt dat kleine kreng iedere hond aan, waaronder ook mijne. En wat je ook zegt, haar beessie doet geen vlieg kwaad hoor!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Rottweilers vind ik ook heel vet ja.

Later (mits ik genoeg tijd heb) wil ik een bordeaux dog, machtige beesten

Of een boxer, hebben m'n ouders ook altijd gehad, super beesten
      Het nadeel van een bordeaux dog is dat ze inmiddels zover doorgefokt zijn,dat ze gemiddeld maar 8/10 jaar worden.
      '
      Dat is niet eens het grootste probleem,maar wel dat ze (vaak)al na een jaar of 5 lopen en er uit zien als een bejaarde hond.

Uiteraard geldt dit voor veel rassen,maar een vriend van mij heeft er 3 gehad en hij liep he-le-maal leeg op de dierenartskosten.

Pappen en nathouden helaas.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het ergst vind ik van die mensen die verdomme weten dat dat beest hartstikke aggresief is, en hem dan loslaten lopen. En dan heb ik het ook over kleine honden als een jackrussel, hier heb er een een puppy dood gebeten namelijk, en dat wijf laat hem keer op keer los, en keer op keer valt dat kleine kreng iedere hond aan, waaronder ook mijne. En wat je ook zegt, haar beessie doet geen vlieg kwaad hoor!
        Dan pleur je haar toch de sloot in

Maar ik denk zo al neem je geen dieren kunnen ze ook nooit iemand lastig vallen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Thnx ga de ferminator halen voer is al peperduur..royal canin pffff
          Heb ook Royal canine hahah. Duur beestje, maar die van mij is sowieso een aristocraatje . Ik moet iedere dag zuigen vanwege de haren is zoiets als furminator dan ook geschikt voor langharige katten die standaard veel haar verliezen?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb echt een schijthekel aan honden, soort jeugd trauma. Maar een baby husky zou ik toch wel willen, zolang het bij baby blijft.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
              Ik heb echt een schijthekel aan honden, soort jeugd trauma. Maar een baby husky zou ik toch wel willen, zolang het bij baby blijft.
              Ze zijn cute he? Ook al vind ik dat nog steeds als ze groot zijn

Enige beesten die ik niet uit kan staan zijn fretten, wat een venijnige #$&* beesten zijn dat...

Comment

Hoe zit het met de honden onder de BN'ers? Post je doggie!

Brb mirin' most aesthetic dog on earth?
                Jeetje, wat een smerig beest zeg! Oerlelijk mormel.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  we hebben 23 katten dat wilde mijn vrouw, ik vind huisdieren maar smerig, dieren horen buiten niet binnen imo.
                  Die poes van mij kan niet buiten Q, ze is te goedaardig tov mens en dier. Dit houdt in dat ze niet weet hoe ze zich moet verdedigen tegen andere katten en dat mensen haar zomaar mee kunnen nemen omdat ze erg goed van vertrouwen is. Ze heeft ook niet echt behoefte te ontsnappen ofzo, vaak de kans gegeven terwijl ik me verstopt had maar dan komt ze op t gemak weer naar binnen op een gegeven moment.

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=D-TR...e_gdata_player

1:18
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik wil over een tijdje een husky (als ik het kan betalen) of een Alaska Malamute. Beagles vind ik ook erg mooi. Wel sneu dat steeds meer rassen foutjes in het gen hebben (golden retrievers, bordeaux, jack russels)
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

foto gemaakt onder het poepen
                        http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/h...06126014_n.jpg
                        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Hahaha, ik heb echt 6 minuten non-stop in een scheur gelegen

Comment

Mijn ouders hebben een Mechelse Herder. Zo gek als een deur :P Hij is namelijk jaloers op emmers, bezems en water. Als je met één van die dingen aan de slag gaat, wordt hij helemaal wild :')
                            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by stokbelg View Post
                              wat een koppie! Lief!!

Originally posted by Pren View Post
                              Mijn ouders hebben een Mechelse Herder. Zo gek als een deur :P Hij is namelijk jaloers op emmers, bezems en water. Als je met één van die dingen aan de slag gaat, wordt hij helemaal wild :')
                              Lekker speur of pakwerk oid met m gaan doen
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Die poes van mij kan niet buiten Q, ze is te goedaardig tov mens en dier. Dit houdt in dat ze niet weet hoe ze zich moet verdedigen tegen andere katten en dat mensen haar zomaar mee kunnen nemen omdat ze erg goed van vertrouwen is. Ze heeft ook niet echt behoefte te ontsnappen ofzo, vaak de kans gegeven terwijl ik me verstopt had maar dan komt ze op t gemak weer naar binnen op een gegeven moment.
                                wat ik bedoel is dat we nooit honden en katten tam hadden moeten maken om in huis te nemen, je neemt toch ook geen krokodil of giraffe in huis
                                verder is ieders eigen keuze natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X