Het ergst vind ik van die mensen die verdomme weten dat dat beest hartstikke aggresief is, en hem dan loslaten lopen. En dan heb ik het ook over kleine honden als een jackrussel, hier heb er een een puppy dood gebeten namelijk, en dat wijf laat hem keer op keer los, en keer op keer valt dat kleine kreng iedere hond aan, waaronder ook mijne. En wat je ook zegt, haar beessie doet geen vlieg kwaad hoor!
Het grote honden topic.
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostRottweilers vind ik ook heel vet ja.
Later (mits ik genoeg tijd heb) wil ik een bordeaux dog, machtige beesten
Of een boxer, hebben m'n ouders ook altijd gehad, super beesten
'
Dat is niet eens het grootste probleem,maar wel dat ze (vaak)al na een jaar of 5 lopen en er uit zien als een bejaarde hond.
Uiteraard geldt dit voor veel rassen,maar een vriend van mij heeft er 3 gehad en hij liep he-le-maal leeg op de dierenartskosten.
Pappen en nathouden helaas.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHet ergst vind ik van die mensen die verdomme weten dat dat beest hartstikke aggresief is, en hem dan loslaten lopen. En dan heb ik het ook over kleine honden als een jackrussel, hier heb er een een puppy dood gebeten namelijk, en dat wijf laat hem keer op keer los, en keer op keer valt dat kleine kreng iedere hond aan, waaronder ook mijne. En wat je ook zegt, haar beessie doet geen vlieg kwaad hoor!
Maar ik denk zo al neem je geen dieren kunnen ze ook nooit iemand lastig vallen.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostThnx ga de ferminator halen voer is al peperduur..royal canin pffffBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostIk heb echt een schijthekel aan honden, soort jeugd trauma. Maar een baby husky zou ik toch wel willen, zolang het bij baby blijft.
Enige beesten die ik niet uit kan staan zijn fretten, wat een venijnige #$&* beesten zijn dat...
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHoe zit het met de honden onder de BN'ers? Post je doggie!
Brb mirin' most aesthetic dog on earth?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by quibus View Postwe hebben 23 katten dat wilde mijn vrouw, ik vind huisdieren maar smerig, dieren horen buiten niet binnen imo.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ik wil over een tijdje een husky (als ik het kan betalen) of een Alaska Malamute. Beagles vind ik ook erg mooi. Wel sneu dat steeds meer rassen foutjes in het gen hebben (golden retrievers, bordeaux, jack russels)BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
foto gemaakt onder het poepen
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/h...06126014_n.jpgnext goal: becoming baloe jwt
"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"
Comment
-
Originally posted by stokbelg View Postfoto gemaakt onder het poepen
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/h...06126014_n.jpg
Originally posted by Pren View PostMijn ouders hebben een Mechelse Herder. Zo gek als een deur :P Hij is namelijk jaloers op emmers, bezems en water. Als je met één van die dingen aan de slag gaat, wordt hij helemaal wild :')Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostDie poes van mij kan niet buiten Q, ze is te goedaardig tov mens en dier. Dit houdt in dat ze niet weet hoe ze zich moet verdedigen tegen andere katten en dat mensen haar zomaar mee kunnen nemen omdat ze erg goed van vertrouwen is. Ze heeft ook niet echt behoefte te ontsnappen ofzo, vaak de kans gegeven terwijl ik me verstopt had maar dan komt ze op t gemak weer naar binnen op een gegeven moment.
verder is ieders eigen keuze natuurlijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-