VN wil einde Sinterklaasfeest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by aktito View Post
    We gaan stilaan richting wat de hoge heren in de wereld wensen, één homogene wereldcultuur buiten de eigen huiskamer en ook dat zal op termijn (helaas) vervagen. Wen er maar vast aan..
    Dat gaat echt niet gebeuren, het is praktisch onmogelijk.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

tot over 10 jaar
      Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dat gaat echt niet gebeuren, het is praktisch onmogelijk.
        Boiling frog - Wikipedia, the free encyclopedia

Comment

Dat is meer toepasbaar op zaken zoals privacy, etc. Terwijl de domme massa zich druk maakt om dit soort zaken worden onze vrijheden steeds meer ingeperkt. Dat is veel ernstiger. Afluisterpraktijken, verzamelen van vingerafdrukken, overal camera's, hooggeplaatste pedofielen die ongestraft hun gang gaan, etc.
          Last edited by inferno_0666; 24-10-2013, 11:18.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ik vier de konende jaren sinterklaas met me kids fuck it wir daar wat dan ook van denkt.

Comment

Mooiste blijft ook van die paupers die ellelange verhalen op FB posten over hoe kut Nederland is geworden en hoe boos ze wel niet zijn. Ga werken ofzo lol.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

demoeder

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik vier de konende jaren sinterklaas met me kids fuck it wir daar wat dan ook van denkt.
                  Niemand heeft gezegt dat jij dat niet mag hoor. Het gaat de donkergekleurde alleen maar om het feit dat het geen zwarte piet moet zijn.

En traditie is geen argument.

Comment

Oja, om aan toe te voegen, lees in al die pauperverhaaltjes ook ''Ja, en dan heb je ook nog het slachtfeest'' en ''Alle buitenlanders eruit!''. Blijft mooi dit, beter blijft dit tot 5 december aanhouden. Kan ik in ieder geval elke dag met een grijns op mn kop lopen.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

De mensen die zich druk maken over dit onschuldige feesten hebben volgens mij niets te doen. Ga je druk maken om dingen die er wel toe doen in het leven.

Zeg nou zelf, wie van jullie heeft vroeger ook maar een seconde er over nagedacht dat zwarte piet zwart was en de Sint wit? Ik heb het verschil altijd al gezien, maar ze hadden die piet net zo goed geel kunnen verven en dan had het nog niets uitgemaakt.
                      "Straight outta gym"

Comment

Als ie geel was, dan worden de chinezen boos.

Comment

Zullen we Kerst ook maar gaan afschaffen. Dat is tenslotte dierenmishandeling als de Kerstman zijn slee laat voorttrekken door rendieren.

En het is natuurlijk ook de natuur die beschadigd wordt erdoor; al die kerstbomen die ervoor omgehakt worden.
                          "Straight outta gym"

Comment

Inderdaad zonde van de bomen, (die natuurlijk niet speciaal voor kerst geplant worden :P).
                            Overigens nog een leuk stukje gelezen over hoe er in arabische landen ook gewoon een feestdag is die vergeleken kan worden met sinterklaas hier.
                            Stukje:

Politiek Incorrect Blog: Arabische 'zwarte piet' beschermd in VN resolutie

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Niemand heeft gezegt dat jij dat niet mag hoor. Het gaat de donkergekleurde alleen maar om het feit dat het geen zwarte piet moet zijn.

En traditie is geen argument.
                              Srry ik vier sinterklaas met zwarte pieten.
                              Nee lekkrr de grensen open dan kunnen ze hier komen zeiken.
                              Pak lekker assad aan, schaf het slachtfeest af, en zo kan ik uren doorgaan.
                              Nee echt ik moet nog opletten wat ik typ zeg...pleur lekker op naar jr eigen land en laat ons met rust.
                              (Dit is niet persoonlijk naar jou tal)
                              Voor de zeikerds lekker doorgaan zo helpen jullie geert vanzelf aan een meerderheid.
                              Dan kunnen alle pieten die niet bij de sint horen terug..
                              Moet gvd niet gekker worden jamaicaanse kuthoer in haar land kun je als het donker is geeneens veilig naar buiten...neuk jullie allemaal de moederrrrrrr

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Dat is meer toepasbaar op zaken zoals privacy, etc. Terwijl de domme massa zich druk maakt om dit soort aardigen worden onze vrijheden steeds meer ingeperkt. Dat is veel ernstiger. Afluisterpraktijken, verzamelen van vingerafdrukken, overal camera's, hooggeplaatste pedofielen die ongestraft hun gang gaan, etc.
                                Inderdaad.

Als 'het volk'eens wist wat er in Brussel wordt gedaan door zeer hoog geplaatste funtionarissen,staat iedereen perplex.
                                Er is daar een zeer uitgebreid pedofielen netwerk,waarbij de kinderen zelfs worden vermoord voor de kick.

In de regio rond Brussel zijn in verhouding ook veel meer verdwijningen van kinderen dan normaal.
                                Dat heeft zeer waarschijnlijk te maken met de hooggeplaatste funtionarissen daar die zelfs kinderen laten ontvoeren om te misbruiken.

Maar de gebruikelijke doofpot staat open daar.

Maar het ging over sinterklaas eigenlijk.
                                Last edited by rain; 24-10-2013, 14:03.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X