Sportschool beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ziet er goed uit allemaal.
    Het enige wat ik eventueel aan zou passen indien mogelijk zijn de openinstijden.
    Als je wilt dat er ook vrouwen komen,zou ik 08.30 u open gaan.

Toen onze sportschool om 8.30 u open ging ipv 09.10,kregen ze aardig wat leden erbij.
    Moeders die de kinderen naar school gaan brengen willen namelijk gelijk door naar de sportschool en niet eerst thuis een uur gaan zitten wachten.

Just my2cents.

Succes in ieder geval!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zal zo uitgebreid reageren op pc, maar iig super veel succes. En als je tegen die tijd een website nodig heb kunnen we wel een vriendenprijsje afspreken #knipoog

Comment

Voor een online marketeer moet je hier zijn ^^

Comment

Oke dexie zal nog eens rondvragen in vrienden kring of het gratis kan natuurlijk hahah

1 sportschool daar is ook van 10 tot 22 open en andere van 9 tot 22 dus de vrouwen kunnen nergens gelijk door, op het begin nog niet haalbaar denk maar in de toekomst zeker wel, weer een goede tip!

Pasjes systeem is toekomst eerst zsm kiet draaien dan ben ik al meer dan tevreden hahah
          Een dag niet getraind...

Comment

Leuk initiatief man! Succes ermee.
            Voor de vloer in je sportschool moet je hier zijn (stoffering,vloerbedekking, egalisering etc.)

Comment

Haha maatje ook eigen bedrijf erin alles voor inkoop en leggen doen we samen. Bedankt voor het aanbod
              Een dag niet getraind...

Comment

Naja heel kort wat puntjes die ik wel graag zou zien of zou doen, sorry als ze al genoemd zijn.
                - Luxe uitstraling maar hardcore apparatuur en schijven enz, die luxe uitstraling ipv dat hardcore (wanden/kleuren/vloer/meubilair) om minder hardcore volk aan te trekken ipv ze af te schrikken.

- Goede begeleiding, en ook vertellen waarom die commerciele troep niet werkt, zonder dat je aanbieders daarvan naar beneden haalt.

- Fatsoenlijke openingstijden in het weekend, denk 10(/12):00-17:00
                - Fatsoenlijke airco en luchtfiltering
                - Verschillende pakketten (jaar contract, 3 maanden, 1 maand, 10 ritten) en bij bijv een jaar inschrijfgeld kwijt schelden. En een jaar is net wat goedkoper dan 3 maanden (doh).
                - VEEL RUIMTE, niet alles op elkaar kroppen, en een leuke sfeer makende indeling.
                - Waterfonteintje/kraan in de trainingszaal

Kan nog wel doorgaan maar zijn vrij obivious dingen.

Comment

ken wel op zondag komen werken bij je, zwart uitbetalen mag :P

Comment

Haha ja al genoeg aanbieden en beetje ver voor je denk
                    Een dag niet getraind...

Comment

Goed initiatief veel succes! Lijkt me zeker wel vraag naar. Als er zo'n gym bij mij in de buurt zou zijn zou ik me ook direct inschrijven . Een goede website lijkt me ook wel zeer belangrijk, stel iemand komt bijvoorbeeld langs bij jullie gym en wil hier meer over opzoeken of het naar vrienden sturen. Anders kan je ook een facebook pagina aanmaken waarop acties e.d. komen te staan.

Comment

waar wil je de gym starten?
                        Daar boven op de berg

Comment

Misschien ook even de locatie van het pand in je achterhoofd houden. Minder fanatieke sporters hebben vaak geen zin om eerst nog een half uur op de fiets te moeten zitten
                          Ik doe een gok

Comment

- Luxe uitstraling maar hardcore apparatuur en schijven enz, die luxe uitstraling ipv dat hardcore (wanden/kleuren/vloer/meubilair) om minder hardcore volk aan te trekken ipv ze af te schrikken.

Ja precies , goede spullen om hardcore te kunnen trainen. Maar wel zo inrichten dat het voor iedereen toegankelijk is. Dit was al zeker de bedoeling!!

- Goede begeleiding, en ook vertellen waarom die commerciele troep niet werkt, zonder dat je aanbieders daarvan naar beneden haalt.

Als ze ons al zien , weten ze dat we precies weten hoe je moet trainen.. dus lijkt me ook niet een punt

- Fatsoenlijke openingstijden in het weekend, denk 10(/12):00-17:00

klopt, maar eerst draaien en begin klanten hebben daarna gaan we met personeel 24 per dag open zeg maar hahah

- Fatsoenlijke airco en luchtfiltering

Stink arico no way

- Verschillende pakketten (jaar contract, 3 maanden, 1 maand, 10 ritten) en bij bijv een jaar inschrijfgeld kwijt schelden. En een jaar is net wat goedkoper dan 3 maanden (doh).
                            - VEEL RUIMTE, niet alles op elkaar kroppen, en een leuke sfeer makende indeling.

- Waterfonteintje/kraan in de trainingszaal

Tuurlijk met een goud randje er omheen.. kom op 25 euro all trainen en geen gelul verder

Thx voor je feedback

Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by mohwhip View Post
                              waar wil je de gym starten?
                              Komt later als alles rond is, gaan niet volgende maan starten zometeen pakt iemand ons idee weinig
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Pren View Post
                                Misschien ook even de locatie van het pand in je achterhoofd houden. Minder fanatieke sporters hebben vaak geen zin om eerst nog een half uur op de fiets te moeten zitten
                                Nee hadden echt een mooi pand gezien voor weinig maar helemaal achterin vaag industrie terrein ... ene locatie in de stad andere max 10 min a 15 min fietsen
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X