Sportschool beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat wilden zij afschaffen dus of dat nog zo is weet ik niet. Een alternatief is dan een Britse LTD. Die is gelijk aan een BV en er is geen startkapitaal nodig.
    Originally posted by emilio75 View Post
    Startkapitaal is niet meer nodig, aansprakelijkheden liggen wel wat moeilijker tegenwoordig voor het eerste jaar.
    Originally posted by Dexie View Post
    Niet meer
    Zie bovenste post in dit topic

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Leuk plan! In de sportschool waar ik werk is het publiek ook gemixt, merk toch dat het vooral dames afschrikt als ik ze een rondleiding geef.
      Het scheelt dat wij een hele grote gym hebben maar zou niet weten of het goed gaat in een kleine gym.

Over jaar abbos mag je sinds dit jaar niet meer met jaar stilzwijgend verlengen maar je mag wel elke maand opnieuw stilzwijgend verlengen.

Qua muziek kan je makkelijk iTunes radio of spotify gebruiken.

Waar je je niet in moet vergissen is het maken van machines, rekeningen van 3 a 4 honderd eurootjes is normaal. Kijk maar eens wat een simpel kabeltje kost van hammer strenght, techno gym of life fitness.

Welk beleid ga je voeren in je sportschool; moet iedereen zijn cardio toestel schoonboenen of mogen ze er zo afstappen en vertrekken. Dit is per sportschool heel verschillend.
      Ook met het kleding beleid, kan ik mijn shirt uittrekken om even een dubbel back biceps eruit te gooien of mag ik dit alleen in de kleedkamer doen.
      Dan nog welke shirts mogen wel en niet en moet ik met een handdoek trainen.

Hoe ga je het doen met personeel? Als je iemand aan het begeleiden bent en er belt iemand op of staat iemand die je sportschool van binnen wilt zien moet je deze 'toekomstige klant' te woord staan maar je kan niet halverwege je begeleiding staken.
      Zorg dat dit strak op papier staat dat je weet hoe je gaat handelen en altijd het zelfde blijft doen.

Kan nog wel zo even doorgaan maar wens je veel succes!
      Als je keertje in amsterdam bent kom een keer langs dan kan je zien hoe het hier gaat als et je leuk lijkt en trainen we nog even samen.

Als je open gaat kom ik ook een keertje bij je langs!

Hey.

Bedankt voor je punten die je aangeeft, ja er is achteraf veel punten waar je rekening moet gaan houden. Maar dat zie ik alleen maar als een uitdaaaaging! We gaan zeker zorgen dat we voor iedereen toegankelijk zullen zijn en hoofd reken zal de prijs/hoeveelheid verschillende spullen zijn.

Begeleiding zal er alleen zijn waar ruimte is, dus geen pers trainingen van uur of zo en als ze vragen hebben of dingen willen weten en er is ruimte dan kan dat prima. In de toekomst zal het anders worden, zo werken ze in Emmeloord ook en gaat prima.

Beleid komt wel goed en komt duidelijk regels bij binnen komst en op de website

Sprak vandaag een van die jongens van Emmeloord en die zei kwam een nieuwe klant die was gaan kijken waar te gaan trainen. Voordat hij bij hun kwam was hij bij de duurste en wou graag weten hoe het hier ging of ze informatie voor hem had, zei de dame achter de bar dan moet u op de site kijken daar staat alles en ging weer verder... Bij hem kreeg hij een eerst lekker bakkie koffie en praatje en daarna rondleiding door hun sportschool.

BV gaat het worden en geen kapitaal van 18.000 meer nodig, alleen vast leggen bij notaris kosten ongeveer 350 a 400 euro.
      Een dag niet getraind...

Comment

Klinkt goed allemaal!
        maar wat is de status op het moment??

Comment

Update ?? :P

FF een kleine tip die misschien al wel genoemd is frankey :

Duo abbonementen of gezins shit doen t altijd wel goed

Duo is bijvoorbeeld korting voor beide personen die zich inschrijven of dat een bestaand lid nog iemand lid maakt en daarvoor korting krijgt

Verder : Internet jonge !! Facebook, Instashit en twitter bereik je veel mensen mee

Comment

Originally posted by Levi110 View Post
            Klinkt goed allemaal!
            maar wat is de status op het moment??
            Mooie 1e post trouwens.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja toch!

Ik zit normaal alleen op dutchbodybuilding, maar toen ik dit allemaal las was ik zo benieuwd dat ik gelijk een account heb aangemaakt.

Comment

10 november brief gestuurd voor ontheving om op een pand wat wij op het oog hebben... Het schijnt veel tewee gebracht te hebben, lijkt erop dat ze helemaal het bestemmings plan willen aanpassen. Ik heb 2 weken gelden mail gestuurd en 5 werkdagen erna gebelt en toen iemand aan de lijn gehad die heel verhaal had dat alles lastiger werd dan alleen eeen sportschooltje te beginnen.

24ste zijn we dus uitgenodigd door de wethouder zelf en die man die ik aan de lijn had, want ze willen het in een persoonlijk gesprek vertellen en ons ontmoeten.

Dus 24ste weten we meer
                Een dag niet getraind...

Comment

Oke vervelend dat het allemaal wat stroef gaat. succes en ik hou de ontwikkelingen in de gaten, ben benieuwd!

Comment

Zozo, een gesprek met de wethouder zelf. Deftig hoor. Ik zie het als een goed teken trouwens, zij willen natuurlijk een indruk krijgen van jullie voordat er verdere stappen worden ondernomen. Als er sprake van was dat het absoluut niet meer door kon dan hadden zij echt niet de moeite genomen om jullie uit te nodigen.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Nieuw bestemmingsplan aanvragen, pfff succes :P Hoop voor je dat dat beter gaat verlopen als bij ons in de gemeente, manman wat een gezeik mee gehad ooit.

Succes ermee man lijkt me tof als het je allemaal lukt
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Precies inferno zo denk ik dus ook, hadden ze het wel afgedaan met een mooie mail!

Klopt fitnessboer, maar een goede brief met motivatie erin geschreven. Mede doordat er heel veel leegstand nu is daar zullen ze wel iets moeten aanpassen om het weer voller te krijgen. Feit is ook dat er een grote moterzaak zit is ook niet volgens bestemmings plan.

Spannend en kan niet wachten tot maandag hahah
                        Last edited by frankey; 20-02-2014, 19:11. Reason: Tiep mongooltje ben :)
                        Een dag niet getraind...

Comment

Succes maandag!
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by frankey View Post
                            Precies inferno zo denk ik dus ook, hadden ze het wel afgedaan met een mooie mail!

Klopt fitnessboer, maar een goede brief met motivatie erin geschreven. Mede doordat er heel veel leegstand nu is daar zullen ze wel iets moeten aanpassen om het weer voller te krijgen. Feit is ook dat er een grote moterzaak zit is ook niet volgens bestemmings plan.

Spannend en kan niet wachten tot maandag hahah
                            Dus dit weekeinde even naar de kapper en maandag strak in het pak naar de wethouder. Succes komende maandag!
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

succes! benieuwd wat er uit gaat rollen....

Comment

niet in je haltertopje gaan he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X