Ik ben jaloers !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vrouwen gaan niet zomaar vreemd als er kids in het spel zijn, veekl te riskant met hun moedergevoelens

Comment

Originally posted by quibus View Post
      vrouwen gaan niet zomaar vreemd als er kids in het spel zijn, veekl te riskant met hun moedergevoelens
      Tja ... wat is "zomaar".
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Ja is ook beetje suf laat ik het zo zeggen mijn vrouw zou mijn kinderen dat never aandoen want ze weet dat als dat zou gebeuren het oorlog is.
        vaak zat besproken en als 1 van beide de behoefte heeft praten we erover mocht het op een scheiding uitdraaien is vervelend maar beter dan cheaten.
        das laagste vh laagste imo.

Comment

Mensen die erg jaloers zijn of erg wantrouwend zijn, zijn zelf vaak niet te vertrouwen. Best slim, want door dat wantrouwen trappen veel mensen erin.

En of iemand nu vreemdgaat uit lust, om een soort bevestiging te krijgen, omdat je te laf bent om eerst je andere zaakjes af te sluiten, of om een andere reden.... lijkt me dat meeste mensen wel van zichzelf weten dat het risico erin zit. En een mens beredeneerd nu eenmaal als eerste vanuit zijn eigen beeld, ook als het om anderen gaat.

Originally posted by quibus View Post
          Meeste vrouwen zijn na kinderen ook té moe om zulke lustgevoelens te hebben. Dus als ze al vreemdgaan is het vaak gebaseerd op iets emotioneels (lijkt me een groter gevaar voor je relatie, daar niet van). Daarintegen; als vrouwen wel vreemdgaan, zijn ze vaak slim genoeg om het te doen met een man die iets te verliezen heeft
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by frankey View Post
            Als relatie goed is staan ze helemaal niet open voor. En anders de Tering genoeg andere vrouwen, alleen nu met kids is dat natuurlijk wel zuur voor hen.
            Uit elkaar gaan lijkt me wel kindvriendelijker dan steeds ruzie maken (zoals zoveel ouders).
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Voor jou zou ik trouwens zo me principes overboord pleuren

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Meeste vrouwen zijn na kinderen ook té moe om zulke lustgevoelens te hebben. Dus als ze al vreemdgaan is het vaak gebaseerd op iets emotioneels (lijkt me een groter gevaar voor je relatie, daar niet van). Daarintegen; als vrouwen wel vreemdgaan, zijn ze vaak slim genoeg om het te doen met een man die iets te verliezen heeft
                Zo berekenend zijn ze meestal niet. Wanneer zij vreemd gaan is het vaak omdat zij niet voldoende aandacht krijgen van hun man, het leven is een sleur geworden en daardoor willen zij wat spannends beleven. Als er dan een man op hun pad komt die de juiste snaren weet te beroeren, dan komen die lustgevoelens naar boven.

Er zijn genoeg vreemdgaande vrouwen die nooit hadden verwacht dat zij zoiets zouden doen. In alle lagen van de bevolking en met de meest uiteenlopende religieuze achtergronden.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Nou ben ik toch benieuwd waar je die info vandaan haalt inferno
                  Ik doe een gok

Comment

Ik en mijn vrouw hebben wel afgesproken dat ik wel vreemd mag gasn als het een lifetime oppertunity is dus staat morgen yolante kanau of soortgelijks voor de deur of een andere lekkere celrb dan mag ik.

geld ook voor haar uiteraard..maar wel filmen als brad pitt haar ligt te wippen op video dan verkopen we die voor 10 miljoen aan vivid

Comment

hahaha inferno ouwe wippert, lekker getrouwde vrouwtjes even een goeie beurt geven.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                        Jaloezie hoeft niet per se onzekerheid te zijn. En waar je last van hebt hoeft niet per se jaloezie te zijn. Het kan ook territoriaal alpha gedrag zijn, gewoon niet willen dat iemand in je wijk loopt bij wijze van.

Wat ik overigens nog toe wil voegen of je nou alpha bent of jaloers. Beide zijn destructief voor een relatie.

Wat hier eerder al gezegd is , beter zet je je er compleet van af of laat je het niet merken. Iemand die vreemdgaat is de moeite ook niet waard
                        Als je echt een alpha male bent, dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Je vreet al die gasten op als het moet en voor dat wijf heb je zo 10 anderen.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                          Nou ben ik toch benieuwd waar je die info vandaan haalt inferno
                          Uit de Libelle.
                          - Dave Tate

Comment

wat een beta's hier, wij alpha's laten onze bishes het daglicht niet eens zien...

Comment

Ik vind het stiekum wel leuk als ze om haar heen draaien als n drol in n pispot.
                              Helemaal geweldig is het als ze iets proberen te regelen, en dr te versieren.
                              Het zal me n rotzorg zijn allemaal, hoe gekker ze doen hoe mooier ik het vind.

Het gaat zover ze zelf toestaat, en natuurlijk is aandacht voor n vrouw ook fijn.
                              Ze mag weten dat ze er goed uiziet en nog aantrekelijk is voor andere kerels.
                              Gaan ze te ver grijpt ze zelf in, lukt dat niet helemaal of ze worden handtastelijk hoeft ze maar te kikken en ik trap m voor zn smoel net zo lang tot hij t lekker gaat vinden.

Uiteindelijk gaat ze wel met mij mee naar huis.
                              Ik vind het simpel denken, net als met exen. Als ze voor je hebt gekozen, is er niets om je druk om te maken.
                              Dus doe ik dat ook niet.

Comment

Concurrentie maakt geen kans joh.
                                Jaloers op wie echt?!
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X