Ik ben jaloers !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

600 euro kost het als je een neus breekt en 40 uur dienstverlening..maar het genot dat je ervan hebt is onbetaalbaar.
    Maar ik snap je punt en geef je daar helemaal gelijk in

Comment

En dan sta je daar dan . Te shaken maar iets in je hoofd zegt dat je hem niet kan meppen . Dan is ze mss haar job kwijt oid . Maar het vreet aan je . Iedere keer weer totdat ik hem terug kan pakken . Met andere ben ik totaal niet jaloers maar zoiets eet je op ! En heb geen vergeldingsactie gehad . Vorige keer was zijn vrouw erbij . De kans niet gehad om hem terug te pakken . Hij was ziek en bleef ver uit mn buurt
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Wat een ontiegelijke kwal zeg... leer die vent gewoon een lesje, op wat voor manier dan ook. En wat je zegt je vriendin er zelf van dan?
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Jaloers zijn ik ken het man, heb er zelf ook wel een handje van als ik hoor dat m'n meid gaat stappen en bepaalde kerels er ook zijn waarvan ik weet dat ze om haar heen gaan slijmen. Zit dan echt niet rustig thuis, ondanks dat ik weet dat ze niets zou doen.

Maar meiden kunnen er ook wat van haha. Toen ik een half jaar in Barcelona zat had ik ook m'n vriendin hier in Nederland zitten, ik was nog geen week weg en het gezeik begon al. Ik natuurlijk enorm veel nieuwe ervaringen opdoen daar en als ik daarover vertelde werd ze heel wantrouwig. Niet voor niks dat het iets meer als een maand nadat ik daarheen ging stukliep :')

Nu al een tijdje single en mezelf op veel fronten verbeterd mentaal maar denk dat ik dat jaloerse blijf houden haha
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Hij zet dus jouw vriendin/vrouw voor hoer neer, en dan laat jij dat over je heen komen?

Ja het is dus een ontiegelijke lul.
            Volgende keer als hij bij jou en je meisje komt staan geef je hem 1 waarschuwing.
            Doet hij opnieuw zo'n poging, wacht je niet. Dan roep je zo hard mogelijk zeg jij nu dan mijn vrouw de hoer speelt? En je tremt hem gelijk zo hard als mogelijk is op zn teringsmoel.
            Dan trek je hem aan zn stropdas naar buiten en sla je de rest van lucht uit zn flikker, dan vouw je hem op en gooi je hem tussen de rest van het afval...
            Niemand zal daar raar van opkijken.

Het is gewoon n asbak, en asbakken leeg je ook.
            Niemand heeft het recht om jouw vrouw/meisje of vriendin zo te beschamen. Wat denkt die lul wel zeg.

Comment

nice knul i like your style

Comment

Wat een beta ben je dan ook dat je niet weet wat te doen. Tijd voor een kuurtjr test mascotte.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Wat een beta ben je dan ook dat je niet weet wat te doen. Tijd voor een kuurtjr test mascotte.
                  Ja op 2000mg/pw n week of 4 voor t feestje starten.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

waarom ben je dan meteen weer beta, ik heb laatst ook al eens op dbb uitgelegd, als je andere mensen een beta gaat noemen kun jezelf onmogelijk een alpha zijn..die hoeven zich namelijk niet te profileren en worden gewoon erkend als zijnde alpha.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      waarom ben je dan meteen weer beta, ik heb laatst ook al eens op dbb uitgelegd, als je andere mensen een beta gaat noemen kun jezelf onmogelijk een alpha zijn..die hoeven zich namelijk niet te profileren en worden gewoon erkend als zijnde alpha.

Men herkent allemaal wel een aantal kenmerken van "zogenaamd alfa mannetjes" gedrag. En de meeste dames pikken de "alfa" mannetjes er wel vanzelf uit. Dat is niet een stempel die je aan jezelf zou geven.

Een tijdje terug nog een documentaire over gekeken, erg geestig om de wetenschappelijke, psychologische dingen achter sommige zaken te zien.

Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat het in onze hedendaagse maatschappij niet altijd verstandig is om je "alpha" gevoelens op de vrije loop te laten. Je moet ook je verstand blijven gebruiken, soms is het namelijk niet tactisch om met je handen en voeten te gaan praten. Ook al heb je die andere persoon in je gedachte al 11x voor z'n paasei gepompt.
                      Last edited by Iron Mind; 15-01-2014, 17:28.
                      "Straight outta gym"

Comment

Mascotte, iedereen kent die jaloerse gevoelens wel een beetje denk ik. Maar het is, zoals er al vaker is gezegd, ook een compliment naar haar toe dat andere mannen haar aantrekkelijk vinden. Gewoon een keer als een paar gasten om haar heen staan ineens vol gaan zoenen met haar voor hun neus.
                        Je moet maar zo denken uiteindelijk gaat ze met jouw mee naar huis en niet met die gasten.

Over die andere gozer kan ik alleen maar zeggen of een paar stuiters geven of verbaal zo de grond in boren dat hij de volgende keer wel 2x nadenkt voordat hij wat zegt tegen jouw of je vriendin!

Comment

Originally posted by Wesley22 View Post
                          Mascotte, iedereen kent die jaloerse gevoelens wel een beetje denk ik. Maar het is, zoals er al vaker is gezegd, ook een compliment naar haar toe dat andere mannen haar aantrekkelijk vinden. Gewoon een keer als een paar gasten om haar heen staan ineens vol gaan zoenen met haar voor hun neus.
                          Je moet maar zo denken uiteindelijk gaat ze met jouw mee naar huis en niet met die gasten.

Over die andere gozer kan ik alleen maar zeggen of een paar stuiters geven of verbaal zo de grond in boren dat hij de volgende keer wel 2x nadenkt voordat hij wat zegt tegen jouw of je vriendin!
                          nee man, weet niet hoe oud jullie zijn maar dat komt nou juist onzeker over, twee dingen
                          1 als er echt teveel gasten om haar heen lopen te draaien mag ze er op een gegeven moment zelf wat van zeggen
                          2 ga er vanaf NU vanuit dat het goed is en goed zal blijven jaloezie is onzeker gedrag en onaantrekkelijk, als ze wilt vreemdgaan doet ze dat wel en echt niet waar jij bij bent, doet ze het wel kun je 2 dagen bij je beste maatje uithuilen en verder met je leven.

maar de beste tip en dat zeg ik echt uit ervaring PRAAT met elkaar, tof dat je 6x per dag je vrouw neukt maar dat schept een heel andere band dan dat je elke avond ipv voor de tv hangt even een uurtje bij elkaar gaat zitten en de dag door neemt, dingen die je wel of niet leuk vond, vertellen wat je hebt gedaan, over de opvoeding etc.
                          Hoe meer je praat hoe beter je elkaar leert kennen.

ik stuurde iemand hier van het forum ooit eens een bericht waarin stond, als je voor mij kiest dan gooi ik me vrouw en kinderen weg en ga ik met jou verder.
                          Laat mijn vrouw nou net effe op de pc kijken als ik weg ben en leest het bericht, was er 1 van velen en dit was de climax(grappig bedoelt uiteraard maar dat maak je uit 1 bericht niet op) en ze zegt heb je hem weer met ze idiote praatjes.
                          verder niks, heb haar natuurlijk even de rest voorgelezen om zeker te zijn maar had niet gehoeven, zo werkt het in een relatie in mijn ogen dan.
                          en voordat iemand weer met beta aan komt zetten, i dont fucking care ik heb een lekker wijf die de playboy voor me download als er een lekker wijf in staat en 2 geweldige kids en ik ben zeker niet bang dat ik die zal verliezen aan een ander.

Comment

Wat ben je ook een beta, een hatende beta, dat ben je..

Comment

Heb het vandaag even verduidelijkt .

was wild als een stier en had besloten heb op te bellen voor te vragen of hij naar de bespreking kwam volgende week . dan ging ik zeggen dat ik hem persoonlijk eens wou spreken . maar ik was zo verdomd kwaad . heb gisteren en vandaag gegeten als een krijgsgevangene . niks dus .

Ik heb hem dus opgebeld en kreeg zijn vrouw aan de lijn . die was zo vriendelijk om zijn nr te geven .
                              ik belde hem en heb verteld over toen hij die opmerking maakte . eerst zei hij 'dat is jou probleem' !!!
                              toen de stoom uit mn oren kwam heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik die spelletjes ook graag speel , ja idd met zijn vrouwtje . en ik begon te vertellen over zijn gedrag tov de meisje enkele jaren terug .

abrupt excuseerde hij zich en maakte hij duidelijk dat hij altijd zo een zielig ventje was in het bijzijn van iedereen.

hij is dus gewaarschuwd en ik ben helemaal terug bedaard . ik maakte hem duidelijk dat het voor mij oke is , maar dat zijn smoel blijvend kotsneigingen zou blijven opwekken .

achja , ik voel me al beter . volgende keer als ik hem op een klein steekje betrap . dan weet hij wat er gaat gebeuren !
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

U make me proud son.gif zou hier niet misstaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X