Ik ben jaloers !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

offcourse ben ik beleefd gebleven hoewel het erg moeilijk was . ook omdat fysieke agressie wel eens slecht kan zijn voor de baan van mn vriendin .

achteraf heb ik haar baas ook gebeld om uit te leggen wat ik gedaan heb . ze vertelde me dat het een zielig ventje is en hij altijd zo doet om interessant te zijn
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Goed gedaan, dus die lul is gewaarschuwd en zijn baas is er ook van op de hoogte.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by mascotte View Post
        heb gisteren en vandaag gegeten als een krijgsgevangene . niks dus .
        UWOT? weg GIaNZzZzyzz,.....

je bent alleen het belangrijkste vergeten,...traint hij benen?
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

offcourse ben ik beleefd gebleven hoewel het erg moeilijk was . ook omdat fysieke agressie wel eens slecht kan zijn voor de baan van mn vriendin .

achteraf heb ik haar baas ook gebeld om uit te leggen wat ik gedaan heb . ze vertelde me dat het een zielig ventje is en hij altijd zo doet om interessant te zijn
          Keurig opgelost, ik ben trots op je gozert...
          Maar nu ga je verder met je leven weer ok? Vreet verdomme, ik snap best dat je niks door je strot meer kreeg hoor. Maar denk aan jezelf en je meisje. Als ze jou naar de klote ziet gaan gaat zij ook geen ijsje zitten eten he.
          Je hebt het keurig opgelost, zonder slag of stoot. En je weet nu zoals iedereen al zei dat het n lulhannes is (n trut) met alleen n grote bek. Wees ergens maar blij dat je jezelf niet hebt verlaagd tot zijn niveau, het is het gewoon niet waard.
          Je kunt je woede nu eindelijk een plaats gaan geven.
          Hij is in ieder geval gewaarschuwd dat hij er echt mee kappen moet. Ik heb het vage vermoeden dat hij dit nooit meer zal doen, het schijthuis.

Comment

Top, je hebt hem bij zijn kloten

Comment

Thx kerels voor de steun

Voor mij is dat hoofdstuk nu afgesloten .

Nu terug in mijn eetritme komen en knallen.
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Thx kerels voor de steun

Voor mij is dat hoofdstuk nu afgesloten .

Nu terug in mijn eetritme komen en knallen.
                Huh, je relatie is toch niet kapot gegaan omdat je te jaloers bent? Want dat zou wel zonde zijn!
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Huh, je relatie is toch niet kapot gegaan omdat je te jaloers bent? Want dat zou wel zonde zijn!
                  Nee, hij sluit het hoofdstuk af van jaloezie en pure haatgevoelens naar die klootviool die de hele tijd zat te stoken. Opgebeld en zeggen dat ie op moest rotten. Zn vriendin haar baas ingelicht over wat hij gedaan heeft en nu verder.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    Nee, hij sluit het hoofdstuk af van jaloezie en pure haatgevoelens naar die klootviool die de hele tijd zat te stoken. Opgebeld en zeggen dat ie op moest rotten. Zn vriendin haar baas ingelicht over wat hij gedaan heeft en nu verder.
                    Oh ja, ik zie het nu pas. Knap gedaan
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zit ik op het viva forum ? hahah :P
                      Een dag niet getraind...

Comment

@ quibus, niemand zegt ook dat tie alpha is hoor . Ty zyzz voor levenslessen.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

zyzz en levenslessen, hoe oud was die meid ook alweer geworden??

Comment

Heb het vandaag even verduidelijkt .

was wild als een stier en had besloten heb op te bellen voor te vragen of hij naar de bespreking kwam volgende week . dan ging ik zeggen dat ik hem persoonlijk eens wou spreken . maar ik was zo verdomd kwaad . heb gisteren en vandaag gegeten als een krijgsgevangene . niks dus .

Ik heb hem dus opgebeld en kreeg zijn vrouw aan de lijn . die was zo vriendelijk om zijn nr te geven .
                            ik belde hem en heb verteld over toen hij die opmerking maakte . eerst zei hij 'dat is jou probleem' !!!
                            toen de stoom uit mn oren kwam heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik die spelletjes ook graag speel , ja idd met zijn vrouwtje . en ik begon te vertellen over zijn gedrag tov de meisje enkele jaren terug .

abrupt excuseerde hij zich en maakte hij duidelijk dat hij altijd zo een zielig ventje was in het bijzijn van iedereen.

hij is dus gewaarschuwd en ik ben helemaal terug bedaard . ik maakte hem duidelijk dat het voor mij oke is , maar dat zijn smoel blijvend kotsneigingen zou blijven opwekken .

achja , ik voel me al beter . volgende keer als ik hem op een klein steekje betrap . dan weet hij wat er gaat gebeuren !
                            Heb het gehele verhaal even terug zitten lezen en inderdaad enorm netjes gehandeld.

Moet zeggen soms is je lontje inhouden,vind ik petje af vooral over het feit dat hij zo deed op dat feest.

Nogmaals de aanhouder wint

Want uit eigen ervaring als jij je handen had laten praten voor je had jij het gedaan bij je vrouw ( terwijl wij het zien als onste volle recht om zoiets te doen )
                            ‘’ its not about how hard you get hit “
                            Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Ik vind jaloezie een vreemde eigenschap.
                              Ik kan weleens iemand benijden ergens om ofzo, maar jaloers zoals in dit verband ben ik niet.
                              Hij is trouw, ik ben trouw en flirten mag altijd.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik vind jaloezie een vreemde eigenschap.
                                Ik kan weleens iemand benijden ergens om ofzo, maar jaloers zoals in dit verband ben ik niet.
                                Hij is trouw, ik ben trouw en flirten mag altijd.
                                Ik ben het daar niet helemaal mee eens,

Bedoel zou jij het waarderen als je samen een discotheek/kroeg in ga met een groep desnoods en jouw man loopt met willekeurige vrouwtjes loopt te flirten normaal/leuk ?

Bedoel ik zou het niet hoeven te zien of waarderen en andersom ook niet.

En dat geld ook voor telefoonnummers uitwisselen ook al is het alleen een flirt...

Maar goed misschien dat ik het verkeerd zie maar ik zou het niet relax vinden als mijn vrouwtje zo zou doen.
                                ‘’ its not about how hard you get hit “
                                Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X