Bitcoins en andere digitale valuta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok laat ik het anders zeggen, wellicht spreek je de waarheid, maar ik vind het gewoonapart dat je een topic opent omdat het je interesse heeft, maar je bent er al zo ver mee dat je tonnen op de bank hebt.
    Dat gooi je er ook zo even in een post uit, dan denk of het is een beetje een bluffer of je wilde vanaf begin af aan al meteen vertellen dat je tonnen hebt.
    Ik persoonlijk geloof het gewoon nietm, ik zit op diverse btc fora en ken redelijk wat gasten die er goed mee verdienen, echter heb ik ook gezien dat mensen de lijst van 500 gewoon in een script pleuren en dan zie je waar alle btc wallets zich bevinden, ik weet dat er heeeel weinig nederlanders zijn die er meer dan 50 hebben.
    Maar oed laten e er maar vanuit gaan dat je de waarheid spreekt, ik ben wel erg benieuwd hoe jij straks denkt te gaan cashen als je die info wel wilt delen?
    besef je goed dat als je gewoon laat uitbetalen dat de belastingdienst ook zijn deel wilt.
    zou je dus als je echt zoveel hebt uit laten schrijven uit nederland en een maltees paspoort of dergelijke aanvragen, neem daar een adres en open een rekening, anders is het zonde van je centjes.

succes er verder mee en op naar de miljoen dan maar.

Comment

Inderdaad , heb jij weer gelijk in , had het beter niet kunnen zeggen , gezien de reacties ...
      Weet je wat , gezien ik het een super interessant onderwerp vind , laten we een keer wat afspreken.
      Misschien leren we nog wat van mekaars verhalen.
      Vind het altijd wel interessant om mensen te ontmoeten die hier ook mee bezig zijn.

Comment

ik was van plan een meet te organiseren in juni of eind mei, hou het forum maar in de gaten.

Comment

Originally posted by diasog View Post
          valt mee uiteindelijk he

Comment

Originally posted by quibus View Post
            ik was van plan een meet te organiseren in juni of eind mei, hou het forum maar in de gaten.

Leuk zo'n bodybuildmeet!

Jij en Lethal lullen dan alleen maar over hoeveel bitcoins ze kunnen mijnen,Mc Nocci over hoeveel kipnuggets hij in 1 dag wegkrijgt.Knulletje,Generation Iron en Dexieman uiteraard over aas en gebruikerservaringen.

Waar moet ik het dan over hebben en met wie?
            Last edited by rain; 27-01-2014, 19:37.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

valt mee uiteindelijk he

Haha had het inderdaad wat spectaculairder verwacht

Comment

Nope geen zin meer in tenzij iemand echt heel irritant is.
                rainman ik lul op zon mwet met iedereen over alkes kom altijd schor terug, teveel mensen te weinig tijd man.
                Zoveel toffe gastrn al ontmoet, voegt imo echt wat toe jij staat nu op me to do lijst haha

Comment

Misschien een bodynetmeetweekendjeweg van maken, of is dat weer te lang

Comment

Komen er ook vrouwen dan tijdens zo'n meet ?
                    Anders duurt zo'n weekend wel lang ja ...

Comment

Zolang ze in de keuken staan vind ik het prima.

Comment

Suus, en lisanne, en meisje van guus waren er allemaal bij laatste keer maar pas op hoor zijn sterke meiden en hun mannen zijn groot

Comment

Suus, en lisanne, en meisje van guus waren er allemaal bij laatste keer maar pas op hoor zijn sterke meiden en hun mannen zijn groot
                          Gezellig toch !
                          Klinkt goed man zo'n meet.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Leuk zo'n bodybuildmeet!

Jij en Lethal lullen dan alleen maar over hoeveel bitcoins ze kunnen mijnen,Mc Nocci over hoeveel kipnuggets hij in 1 dag wegkrijgt.Knulletje,Generation Iron en Dexieman uiteraard over aas en gebruikerservaringen.

Waar moet ik het dan over hebben en met wie?
                            Slootjespringen jonguh!!!
                            Gaat bij mij wel pas lukken na het nodige bier, kan dat op een meet?

Comment

ikke nog steeds niet begrijp
                              Een dag niet getraind...

Comment

Had zelf voor 30 euro bitcoins gekocht een jaar geleden. Toen was een bitcoin rond de $100 waard. Ik heb hem verkocht toen de koers op $1000 stond, dus heb ik mijn inzet x 10 gehad. Nu blijft de Bitcoin aardig stabiel tussen de 7/800 dollar.

Wil je er nu nog veel uithalen zal je veel moeten investeren en als die stijgt naar de 900+ direct verkopen.Het nieuws heeft het meeste in te brengen in de koers van de Bitcoin. Paypal accepteerd Bitcoin en bam de koers stijgt. China wil geen bitcoins bam de koers zakt. Als je daar goed op let kan je er toch nog een leuk zakcentje uit halen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X