Bikes, stuff & more...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als we het over leuke motoren hebben....

500hp turbo busa hayabusa ghost rider GhostRider - YouTube
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
      Rijbewijs betekent veel boetes/ongelukken.

Ken mezelf heel goed.

We hadden toch ook allemaal brommers/scooters die veeeeels te hard gingen?

Is ook vet om bv Rossi in het echt in actie te zien op ciruit. Dat zijn pas motoren.
      Zo was ik ook op m'n scooter vraag me nog wel eens af waar ik al die boetes van heb betaald! Maar een motor is toch een tikkeltje anders. Je gaat snel beseffen dat dat andere koek is en toch echt wat voorzichtiger moet zijn!

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
        Wat kost het ongeveer om een motorrijbewijs te halen? lijkt me wel leuk om te hebben
        Ik €900!

Comment

Er zit een heel groot risico aan motor rijden, vandaar dat ik ook gewacht heb. Ik denk dat ik er klaar voor ben, maar helaas heb je het niet altijd zelf in de hand.

Ik vind alles leuk, choppers, naked, supermotard, racers, name it.. alles heeft wel wat. Maar als een racer even lekker veel geluid maakt gaat dit door merg en been, heerlijk!!!

Comment

Originally posted by joelzwolle View Post
            Zo was ik ook op m'n scooter vraag me nog wel eens af waar ik al die boetes van heb betaald! Maar een motor is toch een tikkeltje anders. Je gaat snel beseffen dat dat andere koek is en toch echt wat voorzichtiger moet zijn!
            Die goede oude brommer tijd, ik op mijn runner 70cc, zwart.. geen verlichting en je hoorde me van km afstand aankomen. Natuurlijk nooit een helmpie op...
            Politie uitdagen was ook altijd lachen, achja, kattenkwaad

Comment

@ GI een CBR900 als streetfighter is ook heel vet

Comment

Originally posted by joelzwolle View Post
                Ik €900!
                Damn, hier 1100. is toch weer 200 euro duurder bij ons :\
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Die goede oude brommer tijd, ik op mijn runner 70cc, zwart.. geen verlichting en je hoorde me van km afstand aankomen. Natuurlijk nooit een helmpie op...
                  Politie uitdagen was ook altijd lachen, achja, kattenkwaad
                  Komt me bekend voor op men areoxje. het blijft wel zo dat je erg kwetsbaar blijft op een motor en zoon racer nodigt natuurlijk wel uit.

Het stappen systeem gaat dus verdwijnen mag je dan zomaar alles rijden?
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Ik heb een BMW G650s (geen idee of die goed is maar hij ziet er mooi uit ) die ik mag rijden zodra ik m'n motorrijbewijs heb, wil hem ook dolgraag halen alleen ik ben zelf best bezorgd over de risico's zeg maar. Iemand die al lang motor rijdt die z'n ervaringen daarover kan delen?
                    Ben verder niet zo heel erg into de mechanica achter die dingen enzo maar het geluid en alles is voor mij al rede genoeg + ideaal ding om even mee naar de gym op en neer te scheuren hehe.

Comment

Originally posted by Robin P View Post
                      @ GI een CBR900 als streetfighter is ook heel vet
                      Klopt, maar zie hem erna nog eens kwijt te raken.

Comment

Haha, gewoon eentje tweedehands kopen als het een mooie is houden ze wel redelijk hun prijs

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                          Komt me bekend voor op men areoxje. het blijft wel zo dat je erg kwetsbaar blijft op een motor en zoon racer nodigt natuurlijk wel uit.

Het stappen systeem gaat dus verdwijnen mag je dan zomaar alles rijden?
                          Gaat het alweer verdwijnen ja? Duurde dan niet lang...wat is hier de rede van?

Maar een racer daagt je inderdaad uit :P Het word pas leuk als je het gas open trekt, er word ook gezegd dat het helemaal niet fijn rijdt op lage toeren.

Comment

Originally posted by Robin P View Post
                            Haha, gewoon eentje tweedehands kopen als het een mooie is houden ze wel redelijk hun prijs
                            Dat was ik al van plan Helaas gebonden aan een budget.. En die pakken etc zijn ook verrekte duur zeg! Maar dat is wel iets waar je niet op moet bezuinigen vind ik.

Comment

Mwah, je kan daar ook gewoon voor tweedehands kijken als je goed oplet wat je koopt scheelt dat je enorm veel geld! Voor 1500 heb je een dikke fighter

Comment

Nu twee jaar mijn rijbewijs. Helaas nog geen motor aan kunnen schaffen vanwege andere prioriteiten wat betreft financiën. Er komt een dag dat er een HD Dyna of Iron voor de deur staat.
                                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X