Beetje het beeld wat ik bij een fireblade heb, zoiets gaat het worden:
Bikes, stuff & more...
Collapse
X
-
Mijn broer heeft een Yamaha R1, 1000 cc dus.
Iets van 2,8 seconden tot 100, alleen ga je dan achterover haha. Wel een beest dat ding, pff..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostGaat het alweer verdwijnen ja? Duurde dan niet lang...wat is hier de rede van?
Maar een racer daagt je inderdaad uit :P Het word pas leuk als je het gas open trekt, er word ook gezegd dat het helemaal niet fijn rijdt op lage toeren.Originally posted by emielos View PostIk kom uit assen dus de TT is er met de paplepel ingegoten Wil over 3-4 jaar mijn motor rijbewijs gaan halen, dan heb je tenminste geen gezeur meer over dat trappensysteem van dat je elk jaar/2 jaar een nieuw rijbewijs moet halen.
Dit Is echt 1 van mijn droom motoren
Was meer een vraag emielos weet er vast meer over te vertellen. Ja en ik weet hoe ik ben haha..Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk zag ze op Curacao met hayabuzas 200 rijden zonder helm... wel mooie motoren
Ik heb zelf jaren geleden ook een honda cr125 gehad "92er. We hadden hier een braak liggend terrein met bulten en paden. We kenden de eigenaar en mochten daar altijd rijden, en aangezien het privé terrein was kon de politie ons niks maken. Al was de weg erheen wel altijd spannend. Echt ideaal tot dat het terein werd verkocht voor bouwplannen, heb hem toch ook verkocht. Daarna nog een tijdje een oude cr250 gehad, maar daar teveel gezeik mee gehad met overlast.
Sommige kamaraden rijden wel motor. Maar heb zelf nooit het rijbewijs gehaalt. Al wil ik dat wel graag. En jeukt het elk seizoen weer!
Maar aangezien ik ook al een auto hobby heb (cirquit) waar veel geld en tijd in gaat zitten blijft er weinig over.Mind is everything.
Comment
-
Ik rij nu een scooter, een runner 50cc (top snelheid 90-95 op teller ) maar ik ga binnenkort mijn motorrijbewijs a1 halen en een 125cc motorscootertje halen. Ik zit te denken om een motorvespa of motorrunner en later nog misschien een akrapovic uitlaat onder knallen .Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Originally posted by akito View PostIk heb een BMW G650s (geen idee of die goed is maar hij ziet er mooi uit ) die ik mag rijden zodra ik m'n motorrijbewijs heb, wil hem ook dolgraag halen alleen ik ben zelf best bezorgd over de risico's zeg maar. Iemand die al lang motor rijdt die z'n ervaringen daarover kan delen?
Ben verder niet zo heel erg into de mechanica achter die dingen enzo maar het geluid en alles is voor mij al rede genoeg + ideaal ding om even mee naar de gym op en neer te scheuren hehe.
Ik heb heb twee jaar geleden nog een zwaar ongeluk gehad, ben aangereden door een auto! Hij had me niet gezien. Voor mijn gevoel wou hij er nog ff snel voor langs. En ja daar lig je dan op een ring weg met je bakkes op het asfalt. Zelf had ik alleen m'n knieën kapot, m'n broertje zat achter op en heeft een blijvende blessure plus de motor van me pa total loss. Gelukkig was het niet mijn schuld en werd alles vergoed zijn van een 800ss naar een 1000ss gegaan, maar iedere keer als ik er langs rijd denk ik er nog aan hoe m'n broertje op een wervel plank werd geknoopt en met spoed naar het ziekenhuis ging!
Dat at is voor mij iets geweest waar ik veel van heb geleerd! Kijk uit en wees voorzichtig!
Comment
-
oh nee wes, ik ben nu 20 dus over 3-4 jaar 24, ja duhu Maar als je je 24 bent heb je geen gezeur meer over het vermogen. Je mag dan meteen voor de zwaarste categorie gaan.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View Postoh nee wes, ik ben nu 20 dus over 3-4 jaar 24, ja duhu Maar als je je 24 bent heb je geen gezeur meer over het vermogen. Je mag dan meteen voor de zwaarste categorie gaan.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment