Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na de tram, ramt bijna de voorpui van een monumentaal bordeel, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi. Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken." De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden."
haahahhaahahhahahaahahhaaaa ik vind hem zelf geweldig!!!!!!!!&# 33;!!!!!!!
Bodybuilder staat in z'n slaapkamer naakt z'n trotse spiermassa te bekijken in de spiegel. Vrouw zit in bed. Hij doet al kreunend de ene na de andere pose. Na een tijdje roept 'ie: "Tjonge, ik ben 1 brok dynamiet!" Waarop z'n vrouw zegt: "Is dat niet gevaarlijk met zo'n kort lontje..."
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Een man komt een dierenspeciaalzaak binnen op zoek naar een leuke papagaai. Ziet ineens een heel mooi exemplaar, maar daar hangt een prijskaartje aan van €5000 (!. Hij denkt: "godsamme,da's nogal een prijsje zeg...!"Dus hij roept de eigenaar erbij en vraagt hem wat die papagaai nu zo bijzonder maakt, dat daar zo'n enorm bedrag aan vastzit. "Nou", zegt die eigenaar, "hij spreekt ten eerste vloeiend Nederlands". "Mwah", zegt die man, "dat kan zo'n beetje elke papgaai toch!" Eigenaar gaat door: "ja, maar deze kan nog veel meer: als je namelijk aan z'n linker pootje trekt, dan spreekt 'ie ineens vloeiend Frans!. Trek je aan z'n rechter pootje, dan komt er vervolgens dialectloos Italiaans uit!" Tenslotte vraagt de verbouwereerde klant: "en als ik aan beide pootjes tegelijk trek?" Antwoordt de papagaai: "dan pleur ik van m'n stokkie af, idioot!"
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment