Mopje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Sep. 13 2005,10:26)]
    Originally posted by Testo,Sep. 13 2005,04:42
    Hahahah, wat lach je vreemd Testo, was het bij jou ook toevallig die avond      
    zal denk niet hoor
    komt omdat ie gewoon sloom is
    Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Sep. 13 2005,11:24)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (corina @ Sep. 13 2005,10:26)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Testo @ Sep. 13 2005,04:42)]
      Hahahah, wat lach je vreemd Testo, was het bij jou ook toevallig die avond
      zal denk niet hoor
      komt omdat ie gewoon sloom is
      Als jij bij hem in de auto heb gezeten ...durf je het worordje sloom niet meer eens in je ged8ten te halen

Comment

• ik geloof het graag
        als hij van zijn huis naar iemand in Den haag in een uur doet terwijl een normaal persoon (ik bijv) er ruim 1,5 uur over doe zegd toch wel genoeg denk
        Who's the Chef

Comment

• deze moet ik gewoon even delen

ben benieuwd voor hoeveel van jullie dit opgaat hahaha

Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft
          betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse
          bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".

Met een ie**************** verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later

op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!"

De bruidegom ziet dat tafereel eens geamuseerd aan en zegt dan heel

doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."

Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt:

"Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past". Hij gaat argeloos
          op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen
          en moet dan wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in je slipje." "Juist.",
          zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan blijft dat ook
          zo!!!"
          Who's the Chef

Comment

• Ben in een ver verleden eens getrouwd geweest maar kan me dit niet meer herinneren..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Comment

• Ik kan me er wel in vinden
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

• Er lopen 3 generatie mannen over de wallen. Zegt de middelste tegen zijn zoon : je bent nu 18, het wordt tijd dat je een vrouw voelt. Dus de zoon naar boven toe. De hoer zegt tegen hem: elke keer dat je mij in de zevende hemel brengt mag je met dit krijtje een streepje zetten op het bord. Zo gezegd, zo gedaan. Na een uur komt je jongen beneden bij zijn vader en opa. Hij zegt: ik mocht wel 3 streepjes zetten op het bord. Heel goed voor een eerste keer zeggen vader en opa-(been:biglaugh: ).
                    ze lopen verder. Dan hangt er een hoer uit het raam: oehoe oehoe. De vader zegt: nu is het mijn beurt. Hij naar boven toe. het zelfde verhaal. Komt na 2 uur naar beneden toe en zegt: ik mocht 7 streepjes op het bord zetten. De zoon is trots op zijn vader. Ze lopen door. Hangt er een straat verder weer een hoer uit het raam: oehoe. De opa zegt: nu is het mijn beurt. Hij gaat naar boven toe en weer het zelfde verhaal. Vader en zoon verwachten dat opa met een half uurtje weer beneden is. Maar na 1 uur is hij er nog niet. En na 2 uur nog niet. Eindelijk na 3,5 uur gaat het raam open. Opa (been:biglaugh: ) steekt zijn hoofd naar buiten en roept: krijt meer krijt!!!!!!!!!

Who's the Chef

Comment

• Greets...

Comment

• weet niet of deze al is geweest maar kreeg hem binnen en moest weer lagge dus hoop jullie ook

Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
                        stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
                        mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
                        "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
                        "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
                        "Ik ben een penisverlenger." zei ik
                        "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
                        "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
                        gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
                        "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
                        Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
                        Boete voor 35 km/h te snel rijden: €187 ,-
                        Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: € 50 ,-
                        De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar
                        Who's the Chef

Comment

• whahah deze is echt goed

Vroeger was mijn vriendin altijd erg boos als ik over de bril plaste.

Nu niet meer.

Ze heeft nu lenzen.
                          Who's the Chef

Comment

• Vrouwen zijn net kerstbomen, eerst moet je ze versieren en daarna aftuigen.....
                            Who's the Chef

Comment

• Gaat lekker Beentje

Greets...

Comment

• die andere zijn leuk!!
                                de laatse echt een mannenmop
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...