Kennis oppoetsen / uitbreiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mag je onderwerpen voorstellen ?

Comment

Wat mij betreft beginnen we er lekker snel mee. Ik denk dat 1x per maand wel een goede richtlijn is ja. Zo denk ik dat het toegankelijker wordt voor verschillende mensen en dan zullen er misschien ook meer mensen mee willen doen.
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Originally posted by akito View Post
        Mag je onderwerpen voorstellen ?
        Wil je het weer jouw kant op manipuleren ouwe Cartman? Zat overigens te denken en het nut en die mechanics van refeeds om te beginnen maar verzoeken zijn natuurlijk welkom.

Originally posted by Arend-jan View Post
        Wat mij betreft beginnen we er lekker snel mee. Ik denk dat 1x per maand wel een goede richtlijn is ja. Zo denk ik dat het toegankelijker wordt voor verschillende mensen en dan zullen er misschien ook meer mensen mee willen doen.
        VInd het prima, kijken volgende week wel wie is zin heeft. Anders zijn we al met 2
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik wil wel meedoen, mijn zinsconstructies zijn wel echt niet optimaal.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Ik wil wel meedoen, mijn zinsconstructies zijn wel echt niet optimaal.
            Boeien. Het is geen wedstrijd, zet gewoon je beste beentje voor en ik beloof je dat je er veel van leert. Zeker als andere mensen hun bevindingen ernaast leggen.

Comment

Leuk en zeer leerzaam initiatief. Na mijn afstuderen (<1 maand) schrijf ik misschien ook wel mee.

Comment

Leuk idee! Ik zou graag mee willen doen, maar ik denk dat mijn kennis op dit gebied te oppervlakkig is tov een aantal leden hier. Wel ben ik al maanden een plan om o.a beginnende sporters beter te begeleiden dmv een app of website. Dit is in kader voor mijn afstudeeropdracht. Zou mij heel erg leuk lijken en helpen als bodynet daar een steentje in kan bijdrage met een bak kennis Is uiteraard niet de bedoeling om content te jatten, dus daar moet ik zelf nog iets op verzinnen.
                Last edited by Mushrambo; 31-05-2015, 20:17.
                All time PRs: 195/135/232,5
                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

maar ik denk dat mijn kennis op dit gebied te oppervlakkig is tov een aantal leden hier
                  Het is geen wedstrijd het is juist de bedoeling dat je er zelf veel van leert. Dat is het hele idee erachter juist.

Comment

Dus ehh. mogen we al beginnen ?

Comment

Ben ook wel benieuwd wat het eerste onderwerp wordt.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Laten we daar eens mee beginnen ja. Mss ook een apart topic maken waar iedereen bronnen kan droppen over het onderwerp. Ik zat te denken aan: Refeeds. Hoe werkt het vanuit fysiologisch oogpunt en wat is optimaal in welk scenario?

Maar schiet maar een paar voorstellen. Maakt mij niet zo gek veel uit.

Comment

Mealtiming lijkt mij ook wel interessant.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

cutten en refeeden

Comment

Misschien handig om de titel allemaal hetzelfde te noemen zoals zo iets:

Kennis uitbreiden : Refeed

Ik zeg maar wat, kan ook anders natuurlijk.
                              Maar dat is makkelijker terug te vinden dan allemaal verschillende titels, dan typ je bij de zoekmachine 'kennis uitbreiden' in en krijg je alle artikelen. Lijkt mij in ieder geval handig.

Comment

Nogmaals even voor de duidelijkheid. Het is geen wedstrijd dus niet kijk mijn stuk eens beter zijn dan het jouwe. Daarom is het wss ook handig bronnen/onderzoek te delen zodat iedereen zijn eigen interpretatie kan schrijven. Vervolgens kunnen we het bespreken en hopelijk met veel ingelezen mensen tot consensus komen. Dus elkaar helpen en verbeteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X