Mooie grote sony rear projection tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maaruh wat voor handel heb je precies?
    Vind ik interesanter om te weten..

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

de meeting wordt een feest ole ole  

kom op een polonaise

Who's the Chef

Comment

wil ook wel weten wat voor handel!

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Hey gasten zal ik het even via een pm doen...

Jullie horen van mij

Grt D
          !Use my shit and feel the power!

Comment

das niet misselijjk
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Jul. 20 2005,18:46)]en dat allemaal van onze rug  
              Van D-Men valt weinig te plukken hé
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 20 2005,18:36)]ik wel haha ben een uitbuiter haha net een Turk, die rijden ook in grote auto's en hebben veel geld. Die gasten leven ook van een uitkering,

Mijn uitkering is voor mij / vrouw / kinderen 2, dus krijg ook huursubsidie dus heb lekker veel geld om te besteden,

Grt D
                Collega.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ja toch, in deze tijd kost alles al veelste veel geld. Dus mensen doen er alles aan om meer geld te krijgen,

Grt

Voor de rest de mensen die het er niet mee eens zijn moeten lekker hun houden!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Iguana @ Jul. 21 2005,21:12)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 20 2005,18:36)]ik wel haha ben een uitbuiter haha net een Turk, die rijden ook in grote auto's en hebben veel geld. Die gasten leven ook van een uitkering,

Mijn uitkering is voor mij / vrouw / kinderen 2, dus krijg ook huursubsidie dus heb lekker veel geld om te besteden,

Grt D
                    Collega.
                    Hahahahaha,die is leuk!

Ik gun het jullie hoor,mannen......meer dan al die pokke-karamanen.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 21 2005,21:19)]Voor de rest de mensen die het er niet mee eens zijn moeten lekker hun    houden!
                      Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over hè!
                      Jij zou vol trots mogen vertellen hoe je naast een door de werkende nederlander gefinancierde uitkering nog weet ik hoeveel bij verdient en er dus erg goed van leeft, maar iemand die tot die betalende categorie behoort en ervan baalt te lezen hoe iemand daar toch wel degelijk tot op zekere hoogte misbruik van maakt zou moeten zwijgen?!

Je moet doen wat je niet laten kunt en dat kan ook in dit land, tot je eventueel gepakt wordt dan.
                      Anderen moeten en mogen ook doen wat ze niet laten kunnen en als dat inhoudt kritiek op jou uiten dan is dat maar zo.
                      Heet vrijheid van meningsuiting weet je nog...

Comment

Comment

oke ik reageerde mischien wel wat heftig maar ik mag ook zeggen wat ik denk en voel net als iedereen.

ik bekijk het van mijn kant en jij van jou kant. daar is niks mis mee

en gewoon handel doen doe ik ook ik verkoop ook alles wat los en vast zit daar is niks mis mee.

ps: laten we het wel gezellig houden

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Shannasse @ Jul. 21 2005,22:47)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 21 2005,21:19)]Voor de rest de mensen die het er niet mee eens zijn moeten lekker hun    houden!
                            Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over hè!
                            Jij zou vol trots mogen vertellen hoe je naast een door de werkende nederlander gefinancierde uitkering nog weet ik hoeveel bij verdient en er dus erg goed van leeft, maar iemand die tot die betalende categorie behoort en ervan baalt te lezen hoe iemand daar toch wel degelijk tot op zekere hoogte misbruik van maakt zou moeten zwijgen?!

Je moet doen wat je niet laten kunt en dat kan ook in dit land, tot je eventueel gepakt wordt dan.
                            Anderen moeten en mogen ook doen wat ze niet laten kunnen en als dat inhoudt kritiek op jou uiten dan is dat maar zo.
                            Heet vrijheid van meningsuiting weet je nog...
                            Qua meningsuiting ben ik het met je eens..
                            Over misbruik maken absoluut niet..
                            Ik heb geen zin om aan de pijpen van bobos te blijven dansen en te werken voor een habbekrats terwijl ik op een andere manier veel meer kan verdienen..
                            En die paar centen die ik dan teveel tot mij neem staan imo niet in vergelijking met wat topmanagers voor schurkenstreken te leveren door maar te graaien in de geldpot..
                            Ik vraag me wel es af of jan de burgerman grote oogkleppen opheeft en dit allemaal gewoon niet wil zien en murw is gemaakt door het slavensysteem waarin mensen werken..
                            Mijn ogen zijn geopend en ik heb geen zin om ze weer af te sluiten en een brave loonslaaf te zijn..

AMEN
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

we houden het gezellig mensen,

Laten we nu maar weer aardig zijn met zijn allen, en laat iedereen zijn geld verdienen zoals hij / zij wilt oke,

Mzzl

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (wilfredt @ Jul. 22 2005,14:46)]oke ik reageerde mischien wel wat heftig maar ik mag ook zeggen wat ik denk en voel net als iedereen.

ik bekijk het van mijn kant  en jij van jou kant. daar is niks mis mee

en gewoon handel doen doe ik ook ik verkoop ook alles wat los en vast zit  daar is niks mis mee.

ps:  laten we het wel gezellig houden
                                Aah,dus omdat jij ook handelt MAG Dmen dat ook van je maar je hebt nog geen uitkering weten te regelen dus dan mag Dmen ook geen uitkering......beetje krom he?

En ik heb nog steeds niet gehoord van je waarom je ineens niet meer wilt meeten....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X