Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dag mensen het is hier lekker warm ik zit nu in een internet cafe het is 40a 45 graden en de AS zýjn hýer ook niet duur. ik mischýen neem ik nog wat mee voor me zelf of zou dat een groot risico zýjn. ps me vrýendýn maakt me dood als ze erachter komt.dus wýe heeft er een idee. van de week kom ik wel weer ff onlýne. groetjes allemaal uýt turkýje en tot horens.
Je hebt heimwee zeker want welke gek gaat met 40 á 45 graden in een internet café zitten?
En waarom juicen als je er eerlijk over bent en misschien later wil gaan kuren ben je tenminste eerlijk tegen je vriendin.
En ze komt er toch wel achter met al die etterbulten op je kont
Veel plezier nog in Turkije en pas op voor Achmed
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Heb t zelf nooit gedaan, maar volgens mij kan je t beter naar Nederland opsturen dan zelf mee gaan nemen. In ieder geval geen afzender erop zetten. Kan je altijd zeggen dat je nergens van wist. maar dan wil je vriendin natuurlijk weer weten wat voor pakje je heb gekregen.
Mijn maat had het ook gewoon in zijn koffer meegebracht, en geen enkel probleem,denk niet dat ze elke koffer gaan opendoen en gaan zoeken naar niet wettige dingen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment