Lekker ýn de zon ýn turkýje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ze scannen die koffers en kunnen ze presies zien wat er inzit
    denk dat je geluk hebt gehad
    Who's the Chef

Comment

yep xeno. nog paar weekjes, ga ik er 1 tab per dag nemen.

@ been: oneens.
      als je in je handbagage meeneemt kunnen ze het wel redelijk zien. maar in je koffer niet.
      uitleg:
      zowel je handbagage als je grote koffer bekijken ze op eenzelfde grootte scherm. meestal is je handbagage ietsje kleiner dan je koffer.
      ik heb zo een monitor gezien in turkije met een koffer erop. nou het werd zo klein allemaal, dan je eigenlijk niet veel kon onderscheiden. alleen wat vormen, maar geen ampulletjes.
      uiteraard loop je risico. maar ik ben ook gwoon met mn koffer doorgelopen. niks geen last. (en 1000 eurie aan kleren )
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gozer, ik zou het risico niet nemen. Het scheelt je maar weinig euro's vergeleken met de Ned. zwarte markt. Als je in Turkije gepakt wordt, ben je goed de l u l. Het lijkt wel een gezellig vakantieland, maar het is onrtussen ook een barbaarser land met strenge straffen en harde regimes. Het is het niet waard! Echt niet.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

idd ik zou het nie teens durven mee t enemen in je koffer

Comment

dag hier ben ik weer naar nader inzien neem ik niks mee naar nederland het is net wat julli zegge het zal maar misgaan maar het blijft veradelijk en ja windo.s is ýn het turks ik eet lekker elke dag eýeren en veeeeeeeel pasta.s en ben net zo rood als nog een weekje dan is het al weer voorbýj. wel duur internetten hier 5 miljoen per uur.

Comment

in turkije is het legaal, dus lijkt me GEEN probleem voor die politie of douane. alleen in nederland. dus dat valt wel mee.
              drugs is wat anders.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X