Ehm ik heb weer wat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ehm ik heb weer wat!

Ik ken zo een (wat ouwere) vrouw weetje, via msn blablabla, en nu is het zo dat ze zegt verliefd te zijn op mij, we cammen wel afentoe enzo, en smsuh, en nu gaan we ook nog is afspreken binnenkort hotelletje huren je kent dat wel ! Meer mensen met van die gekke dingen als ik altijd heb...
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

goed marcotje

hoe oud is ze dan

en heb je der wel is eerder irl gezien
    Who's the Chef

Comment

Hahaha, weet je wel zeker dat ze een vrouw is??
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Gewoon raggen die chick gek, hupakee!! heb ook chick gehad van 31 niks lekkerder dan een ingereden fiets, hahaha

fijne dagen allemaal mensen.......

grtz Philip.........

Comment

hahaha jah deze is 42, alhoewel het lichaam eg tip top in orde is! Alleen gezien op de cam , en weet zeker dat het een vrouw is maak je geen zorgen , haha jah deze is nog is 11 jaar ouder phlipje!
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Jezus over pedofielen gesproken

Zou zeggen post even een pic voor dan laten we je weten of het ragbaar is of niet

Comment

do your thing ouwe.
              neem het er van hahah.
              ben het eens met philip... boven 30 (eigeluk 35) wordt het pas interessant
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (philip @ Dec. 24 2005,11:16)]Gewoon raggen die chick gek, hupakee!! heb ook chick gehad van 31 niks lekkerder dan een ingereden fiets, hahaha

grtz Philip.........
                pfff gozer jij vindt je zelf wel heel erg stoer he!!! Overal maar ruig doen over chicks terwijl je alleen maar gezien wordt met dikke vette wijven!!!
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 24 2005,12:29)]Jezus over pedofielen gesproken Ā 

Zou zeggen post even een pic voor dan laten we je weten of het ragbaar is of niet

42 is zelfs boven mijn grens marco
                  Who's the Chef

Comment

42 whhahaha, heeft ze pedoneigingen
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Dec. 24 2005,14:31)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (philip @ Dec. 24 2005,11:16)]Gewoon raggen die chick gek, hupakee!! heb ook chick gehad van 31 niks lekkerder dan een ingereden fiets, hahaha

grtz Philip.........
                      pfff gozer jij vindt je zelf wel heel erg stoer he!!! Overal maar ruig doen over chicks terwijl je alleen maar gezien wordt met dikke vette wijven!!!
                      en zelfs dat zal dan nog wel ze eigen nichie wezen ofzo

Comment

Dit x kan ik er ook om lachen!!!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Dec. 24 2005,15:11)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 24 2005,12:29)]Jezus over pedofielen gesproken Ā 

Ā 

42 is zelfs boven mijn grens marco Ā  Ā 
                          hahaha ja weet het, is een beetje te boven ja, maar kweet nie, ik wil alles altijd uitproberen , tja ze heb allemaal dingen beloofd, ze heb overal piercings en alles, bestwel mooi lichaam, zei gaat een hotel huren, champagne alles enzo hahaha en tja gewoon lekker uit me dak en een avondje flink doorgaan lijkt me wel kicke, maarja 42 tis wel iets te eigenlijk , ik ben alleen van die meisies van 16 tot 23 gewend, dus tja wie weet ken ik der heel wat van leren hahahaha, dan vin ik het al wel meer de moeite waard worden!

P.s.
                          Iemand wijze raad wat te doen?

Comment

Ik zou gewoon gaan! Als het niks is kan je altijd weg gaan toch? Je bent zowiezo een ervaring rijker
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ja mister Big, ik krijg hem nog omhoog, wat jij allemaal spuit, is jouwe zo groot als een garnaal, kan je wel groot wezen in bed bak je niks klaar......

En Xeno, kijk nou uit want jij wil nog wel in in de Hemkade komen, en daar wil ik ook wel is een feessie pakken, regel we het daar wel, he omgekeerde bezem.....!!

grtz Philip.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X