Ehm ik heb weer wat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• die vat ik niet helemaal is maar goed ook denk
    Who's the Chef

Comment

• Originally posted by Iguana
      Kir zit gewoon over je in Marco
      Ik bedoel zo leuk is het niet voor ons om te horen dat jij misbruikt wordt
      Haha agh ik vind het niet zo erg hoor, ik laat me graag door vrouwen misbruiken met liefde zelfs
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• Originally posted by bruce
        ja en dat sjorren laatie wel aan mij over
        Hahaha bahbah, jullie altijd over Xeno zeiken, maar volgens mij hebben we de echte kontebonkers gevonden , heb medelij met je meisie...
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X