Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce
    de langst dienende members natuurlek. curiosio en ik gege.
    het zal bepalen of ik er wel of niet ben. ik hoef niet zo nodig bij groep gasten te zitten, die ik niet ken.
    (ken eigeluk niemand, maar beschouw sommigen hier alsof ik ze wel ken)
    achilles, ff gezond nert. lekker terrasje. billen spotten
    Tja maar dan nog, wie is da wel en wie nie...

Terrasje, biertje, zonnetje, gezelligheid;;; klinkt goed!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Als ik van bruce mag komen dan kom ik, anders niet zou beetjes dom zijn op een meeting te komen waar je niet welkom bent.

By the way, iedereen zegt ja ja ik kom, maar als puntje bij paaltje komt,komt de meerderheid niet opdagen, en deze kerel rijdt daarvoor 4 uren op en 2,5 uur af, had een beetje misreden bij het oprijden naar de meeting

Grtz
      stil growing

Comment

Dat is idd persoonsgebonden snipke. Als ik kan kom ik zeker.

@ Bruce: ik vind het best bro. Zolang je niet spontaan naast me begint te rukken en overal te spuiten zoals in je autootje

Comment

Originally posted by snipke
          Als ik van bruce mag komen dan kom ik, anders niet zou beetjes dom zijn op een meeting te komen waar je niet welkom bent.

Grtz
          dus bruce mag ik komen

Comment

tzz fok it , ik hoef niet te kome laat de ''langste''(geregistreerde) members maar gaan
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Serieus blijven graag!

Ik vind dat Cur weer polls moet gaan maken (als je zin heb Cur)
              net als vorig jaar regelen.

En Bruce niet ouwehoeren over wie er mee mag, vorig jaar was je er ook niet bij.

Op een terrasje zitten kunnen we doen nadat we iets actiefs hebben gedaan.

@Achilles
              Je hebt toch 1 junkdag, dan doe je die op de meetingdag.
              En anders neem je salade of iets.

Samen trainen lijkt me niet leuk voor een meeting, spreken jullie maar een keer onder mekaar af.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Ik zie het anders helemaal niet zo zitten om te gaan bowlen ofzo, vind een opzet zoals de laatste keer veel leuker.

Comment

Originally posted by corina
                  Serieus blijven graag!

Ik vind dat Cur weer polls moet gaan maken (als je zin heb Cur)
                  net als vorig jaar regelen.

En Bruce niet ouwehoeren over wie er mee mag, vorig jaar was je er ook niet bij.

Op een terrasje zitten kunnen we doen nadat we iets actiefs hebben gedaan.

@Achilles
                  Je hebt toch 1 junkdag, dan doe je die op de meetingdag.
                  En anders neem je salade of iets.

Samen trainen lijkt me niet leuk voor een meeting, spreken jullie maar een keer onder mekaar af.
                  Zullen we zeker doen.

Comment

ja. wie heb er een groot huis haha.
                    @corina: ik waster niet, maar wil met goed weer nu zeker komen, maar echt niet als het vol zit met breezah boys. en jah... jullie missen mij niet, want ik was er toen toch niet
                    @achilles. wrom niet? ben je bang dat je in de verleiding komt? haha. ouwe viespeuk.
                    @punani: tuuk kom ik ook voor jou
                    @snip: je mag komen. haha.
                    he tis niet dat ik bepaal wie er mag komen. wie er komen, dat bepaalt mijn komst. en das heus geen ramp. ik ga dan zelf wel es langs bij 'mijn' gasten. of nodig ze bij mij uit. ik zeur niet. zeg alleen wrom ik wl of niet zou komen. nou ander onderwerp. wie komt!?
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik kom bowlen trekt me niet.. wat eten/drinken of anders ff trainen.grts

Comment

wat zuipen we
                        wie slaapt naast wie (sanderijn tussen achilles en mij in?)
                        hoeveel lappen we
                        gaan we competitie houden
                        enzovoort.
                        stel es ff van zulke vragen. is leuk

ps. sanderijn ertussen om te zorgen dat achilles van MIJN ronde gatje afblijft
                        opoffering noem je dat.

Comment

Ok wat willen we gaan doen?
                          Ik wil niet gaan trainen iig.

Lijkt me leuk om eerst iets actiefs te doen, waar we mee kunnen lachen, maar wat?

Dus als we daaraan uit zijn dan komt #waar#.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
                            Lijkt me leuk om eerst iets actiefs te doen, waar we mee kunnen lachen, maar wat?
                            EENS!

Comment

Ik ben ook wel eens met een grote groep vrienden, gaan paintballen en daarna bbqe. Was altijd erg gezellig, misschien is het alleen een beetje prijzig.

grtz.
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

een survival. yeah. en dan tenten meenemen en 'savonds een bbq, en daarna doorzuipen tot iedereen kan slapen in een tent. (wel vantevoren opzetten
                                ps. met zo een meeting mag van mij IEDEREEN komen. haha. das hoe meer zielen hoe meer lol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X