Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie het anders helemaal niet zo zitten om te gaan bowlen ofzo, vind een opzet zoals de laatste keer veel leuker.
Ook mijn idee, wil wel een paar uur vroeger afkomen dan de meeting plaats vindt om een te trainen samen, maar ook niet teveel volk anders wordt er meer gelult dan getraind
Ik ben ook wel eens met een grote groep vrienden, gaan paintballen en daarna bbqe. Was altijd erg gezellig, misschien is het alleen een beetje prijzig.
grtz.
Originally posted by bruce
een survival. yeah. en dan tenten meenemen en 'savonds een bbq, en daarna doorzuipen tot iedereen kan slapen in een tent. (wel vantevoren opzetten
ps. met zo een meeting mag van mij IEDEREEN komen. haha. das hoe meer zielen hoe meer lol
Beiden goede ideeën. Lekker veel vlees en broodjes!!!
En ja nog steeds dat trainen...Kom aan he dit is wel een SPORT forum
Vrouwen die niet mee willen training kunnen wel de uitslovende kuurkoppen aanmoedigen door alleen in hun string rond te lopen, deal corina?
ik ben er wel weer bij....
maar ik ben ook meer het type van gezellig BBQ enz.
Vorige keer was zekers leuk alleen hadden er meer moeten komen.
Sommige gasten hebben zich tot in de zeer vroege uurtjes vermaakt!!!!
de langst dienende members natuurlek. curiosio en ik gege.
het zal bepalen of ik er wel of niet ben. ik hoef niet zo nodig bij groep gasten te zitten, die ik niet ken.
(ken eigeluk niemand, maar beschouw sommigen hier alsof ik ze wel ken)
achilles, ff gezond nert. lekker terrasje. billen spotten
ehm ja ik ben hier pas nieuw natuurlijk, maarreh ik heb nog een autoritje met jou en achilles te goed bruce....dusseh ik wil ook meekomen!
Als we naar een sportschool gaan dan nemen we wel 1 waar ze een tangmeting kunnen doen. Dan ben ik wel proefkonijn en kunnen we allemaal zien of de metingen van tanita kloppen of niet
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment