Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha daar heeft corrie wel weer gelijk testo
    je mag dan wel lang en groot zijn maar der komt ook een vollume uit niet te meten hahaha
    en na een baco of 20 wordt het nog eens erg onverstaanbaar
    Who's the Chef

Comment

Tsja....er moet er toch 1 gezellig zijn want anders word het een dooie boel met gasten zoals jullie.

Comment

jader moet er ook 1 zijn die zielig doet met zijn knietje die zo au deet
        Who's the Chef

Comment

Volgende keer dansen, Testo?
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

gege. kom maar gelijk verbouwen dan
            heb mn eisen gesteld.
            kan alleen op vrijdagmiddag tot zaterdag avond. moet om uur of twee zaterdagavond in mn nest liggen anders heb ik een zuk sunday
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zal erg moeilijk worden Bruce, om op een vrijdag een meeting te houden de meeste moeten werken.

Ik geloof dat JTB niet op zaterdag kan, laat nog even wat horen JTB.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

dus vrijdag avond/nacht. dat bedoel ik eigenlijk. niet smiddags vanzelf.
                toe maar ...
                als het dag word dat ik niet kan, ga ik zelf later wel es een meeting bij mezelf thuis organiseren, als ik getrouwd ben. dan kan ik via pm lekker mn gasten uitzoeken. whahahaha

Comment

ik zal mijn goed hart eens laten zien , ik was de stilste van de groep en corrie dus niet, maar wat wil je nu als enige belg tussen een bende nederlanders, en je weet wat ze zeggen over nederlanders, ze hebben geen scrupules.

Volgende keer zal ik mijn bek eens opendoen, en mag niet vergeten been een lap tegen zijn oren te geven, en testo ook, alleen moet iemand helpen dat ik erbij kan

Grtz
                  stil growing

Comment

Ik geef je wel een zetje Bro , en als de datum me past ben ik zeker ook van de partij.
                    Grtz
                    -C-
                    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                    -2 know what we don't know
                    -No Pain No Gain!

Comment

hoor je het been, je krijgt een LAP tegen je oor. hahahahaahha

Comment

vind het alleen goed als het een laptop is hoor snip anders doe ik niet mee hahaha

jij was idd ook redelijk stil snip maar snap het wel je verstond ons natuurlijk niet
                        moet eerlijk zeggen dat ik die testo ook niet altijd goed heb kunnen verstaan

miss allemaal even een cursusje ABN voor de meeting?? hahaha
                        Who's the Chef

Comment

Maar dan ook allemaal ook
                          Iedereen had zijn eigen taaltje geloof ik

Ik ga een nieuwe poll maken, dus allemaal die willen komen even stemmen bij de polls, dank jullie voor de medewerking

Ik lijk de paus wel deze dagen
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by snipke
                            ik zal mijn goed hart eens laten zien , ik was de stilste van de groep en corrie dus niet, maar wat wil je nu als enige belg tussen een bende nederlanders, en je weet wat ze zeggen over nederlanders, ze hebben geen scrupules.

Volgende keer zal ik mijn bek eens opendoen, en mag niet vergeten been een lap tegen zijn oren te geven, en testo ook, alleen moet iemand helpen dat ik erbij kan

Grtz

ik heb misschien niet zulke brede schouders, maar je mag ook bij mij komen uithuilen hoor, ik heb wel biceps waar je misschien op kan hangen

Comment

Originally posted by been
                              jader moet er ook 1 zijn die zielig doet met zijn knietje die zo au deet

En jij en Symmie hadden geeneens medelijden want jullie bleven gewoon doorgaan met vozen....bah.

Comment

aha nu komt de aap uit de mouw
                                daar was je dus jaloers op whahahah

we maken der weer een feesie van
                                moeten we wel ff kijken of we kunnen pitten he ouwe??
                                anders kan er niet gedronken worden
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X