wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bocca
    En aangezien onze bro Punani in een andere topic ooit beweerde 'altijd gelijk te hebben', twijfelen we daar niet aan.
    Ik zou het in ieder geval niet erg vinden.
    hahaha ik hoop dat ik gelijk krijg

Comment

Originally posted by Bocca
      En aangezien onze bro Punani in een andere topic ooit beweerde 'altijd gelijk te hebben', twijfelen we daar niet aan.
      Ik zou het in ieder geval niet erg vinden.
      bijna altijd dan
      1-0 was wel terecht alleen jammer dat die viel. duitsland maakte op een goede indruk en vrees dat ze lang ik het toernooi blijven(hoop het uiteraard niet)

Comment

Originally posted by punani
        bijna altijd dan
        De uitzondering bevestigt de regel zeker hé?

Ja, Duitsland kan idd wel eens ver geraken, denk ik ook.

Comment

Ik vind het jammer dat Polen nou net weer in de laatste minuut moest verliezen van Duitsland, van mij hadden ze gelijk mogen spelen.

Comment

Van mij ook.
            Duitsland kan wel eens ver gaan komen inderdaad.
            Nederland moet het wat mij betreft morgenavond laten zien. Ga zelf werken, lekker rustig

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heeeeeeeeeeel erg jammer dat Turkije niet door is en mee mag doen met het wk

mja nu maar hopen dat Nederland kampioen word he!
              ik vond spanje echt gruwelijkkkk spelen en tja brazilie vond ik maar niks mja wie weet wat de tijd gaat brengen.

grtz
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

balen van tnt .... Engeland speelde echt ZO slecht.... En ook jammer voor beenhakker... Anders had tie gewoon ff 275 liter rum gekregen
                Trainingslog Farmboy:

Comment

Ik had het T&T inderdaad ook gegunt...Jammer.

Ach, als NL maar verder komt. De rest heb ik schijt aan.
                  Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Ja het is idd te hopen dat Nederland nog wat verder komt, vooral voor al die mensen met die oranje vlaggetjes in de tuin, want anders moeten ze ze allemaal weer weghalen.
                    Bij mij hebben ze het hele woonerfje volgehangen met van die vlaggetjes behalve bij mij hehe.

Ik blijf toch een beetje een buitenstaander in dit kakbuurtje, ik wou eerst nog een bordje in mijn voortuintje zetten met "Schijt aan Oranje" erop, maar mijn vrouw wou dit absoluut niet hebben hehe.
                    Zij dreigde mij om het onmiddelijk weer weg te halen als het zou plaatsen.
                    Ikzelf had het wel grappig gevonden, ook al omdat ik dat hele gedoe een beetje overdreven vind met dat voetballen.
                    Brear.

Comment

T&T had van mij ook mogen winnen of iig gelijk spelen
                      weg met die kut engelse die gasten waren echt waardeloos aant spelen
                      tegen een B team
                      Who's the Chef

Comment

Wie denk jij wie er gaat winnen Been?
                        Ik denk Brazillie of Duitsland.
                        Brear.

Comment

same here

ik denk dat de finale weer eens ouderwets tussen brasil en die k u t moffen zal wezen
                          nederland zal uit the game geschopt worden door Argentinie denk ik in kwartfinale (als ze dat redden hahah)
                          Who's the Chef

Comment

Wedstrijd van vanavond voorspeld op 2-0 voor nederland.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1.. van bommel en vanP zijn mijn helden.. argentinie had trouwens wel een wereldshow vanmiddag 6-0

Comment

van bommel zuigt man die kell kan nie voeballe , deze wedstrijd wastie dramatisch, evenals de verdediging van nederland, ahha ik moest echt lachen toen cruyf zij, de jongens beginnen steeds meer respect te krijgen voor de verdediging want ze doen het heel goed blabla bla.. ik vond van persie duidelijk de man.We hebben tochwel weer geluk gehad hoor.. 2de helft niet meer aan voetbal gekomen ....
                                on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X