Originally posted by Bocca
wk topic
Collapse
X
-
Originally posted by BoccaEn aangezien onze bro Punani in een andere topic ooit beweerde 'altijd gelijk te hebben', twijfelen we daar niet aan.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden.
1-0 was wel terecht alleen jammer dat die viel. duitsland maakte op een goede indruk en vrees dat ze lang ik het toernooi blijven(hoop het uiteraard niet)
Comment
-
Van mij ook.
Duitsland kan wel eens ver gaan komen inderdaad.
Nederland moet het wat mij betreft morgenavond laten zien. Ga zelf werken, lekker rustig
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
heeeeeeeeeeel erg jammer dat Turkije niet door is en mee mag doen met het wk
mja nu maar hopen dat Nederland kampioen word he!
ik vond spanje echt gruwelijkkkk spelen en tja brazilie vond ik maar niks mja wie weet wat de tijd gaat brengen.
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Ja het is idd te hopen dat Nederland nog wat verder komt, vooral voor al die mensen met die oranje vlaggetjes in de tuin, want anders moeten ze ze allemaal weer weghalen.
Bij mij hebben ze het hele woonerfje volgehangen met van die vlaggetjes behalve bij mij hehe.
Ik blijf toch een beetje een buitenstaander in dit kakbuurtje, ik wou eerst nog een bordje in mijn voortuintje zetten met "Schijt aan Oranje" erop, maar mijn vrouw wou dit absoluut niet hebben hehe.
Zij dreigde mij om het onmiddelijk weer weg te halen als het zou plaatsen.
Ikzelf had het wel grappig gevonden, ook al omdat ik dat hele gedoe een beetje overdreven vind met dat voetballen.
Brear.
Comment
-
van bommel zuigt man die kell kan nie voeballe , deze wedstrijd wastie dramatisch, evenals de verdediging van nederland, ahha ik moest echt lachen toen cruyf zij, de jongens beginnen steeds meer respect te krijgen voor de verdediging want ze doen het heel goed blabla bla.. ik vond van persie duidelijk de man.We hebben tochwel weer geluk gehad hoor.. 2de helft niet meer aan voetbal gekomen ....on the road to get huge
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-