wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik was samen met wat maatjes aan het kijken. een van die jongens zit in ajax 2 en zit volgend jaar bij de selectie. Hij is een vriend van babel dus hij was wel blij met ze invalbeurt.Ik snapte het wel dat babel kwam invallen alleen snapte ik niet dat van persie niet werd gewisseld voor venegoor maar voor landzaat. dat vond ik wel zwak.

zondag tegen portugal damm dat word echt lastig en spannend.grts

Comment

guus weer geflikt. wat een geweldenaar is het ook! ghana tegen brasil stuntje is in de maak

Comment

Originally posted by punani
        guus weer geflikt. wat een geweldenaar is het ook! ghana tegen brasil stuntje is in de maak
        Wat denk je van Japan dan, 1-0 voor staan ik lachde me dood! Maarja was ook van korte duur.

Waar gaan jullie allemaal kijken? Thuis, bij vrienden, bij familie, cafeetje...
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

servie was ik thuis. ivoorkust bij familie argentinie bij vrienden. zondag weer thuis en mochten ze verder komen dan gaan we naar cafetje om te kijken.grts

Comment

Mooie prestaties inderdaad

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jep, ik volg het hier ook. Ben echt de enige op m'n werk die om voetbal geeft. Oranje replica shirt hangt bij m'n bureau samen met een groot WK schema dat ik invul.
              Toch wel verrassend hoe veel mensen stoppen om het schema te bekijken. Allemaal voetbalfanaten die er niet voor uit durven komen..hahaha
              Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

frankrijk toch nog door. gelukkig moeten ze tegen spanje word een mooie pot maar verwacht dat spanje wint.

1/16 finales

duitsland-zweden (helaas duitsland wint)
                engeland ecuador (engeland wint)
                argentinie-mexico(argentinie wint easy)
                NL-portugal(zwaar bevochten overwinning nl)
                Italie-australie(jammer guus maar italie wint)
                ghana-brasil(ghana gaat leuk spelen maar brasil wint)
                zwitserland-oekranie(word erg saai maar zwitserland wint)
                spanje-frankrijk(zwaar bevochten overwinning spanje)

Comment

Spanje wint niet....Frankrijk gaat gewoon door...

Comment

Sorry bro's maar tegen potugal ben ik voor portugal en tegen nederland, mijn vriendin is half portugees en wil ik die avond nog scoren moet ik even mee supporteren voor portugal.

Ik heb wel een geluk dat ik bijna elke wedstrijd thuis kan volgen, mijn vriendin ziet het spelletje ook graag en kent er ook wel iets van, scheelt weer een hoop ruzie om te zappen, hoe zit dat bij jullie, is de vrouw/vriendin ook een supporter van Nederland of is het elke avond vechten om het zapkastje te bemachtigen

Vindt het wel spijtig van Frankrijk, had ik toch meer van verwacht, je ziet Viera komt twee keer mee in de aanval en scoort de eerste keer en de tweede keer een assist, ze mogen van de trainer gewoon niet aanvallend spelen, vindt ik triestig als je zo moet voetballen met zo een spelersgroep.

Grtz
                    stil growing

Comment

Was geen makkie voor Argentinië...
                      Frankrijk gaat er uit tegen Spanje.

Nederland wordt vanavond net zoiets als de wedstrijd van Argentinië denk ik, ben alleen niet zeker dat het Nederland is die doorgaat..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                        Nederland wordt vanavond net zoiets als de wedstrijd van Argentinië denk ik, ben alleen niet zeker dat het Nederland is die doorgaat..

Greets...
                        ik vrees het ook.. had er veel vertrouwen in maar de opstelling is echt drama.

Comment

nederland eruit!
                          Train hard..or go homeNo Pain, No Gain

Comment

jep baalde echt net. ging daarna me vriendin naar huis brengen op de fiets. zag dat ik de enige was die baalde. overal dikke rellen en dingen werden vernield. enige verschil is dat ik het nergens op af reageer..

Comment

idd orange gewipt, vond het een boeiende wedstrijd, nederland begon heel sterk aan de wedstrijd, heeft altijd gedrukt, maar portugal was de slimste ploeg, vond alleen de fouten die werden gemaakt en zeker de fair play die nederland niet respecteerde na het stilleggen van de wedstrijd, toen dat figo de bal stillegde omdat een nederlandse speler op de grond lag niet netjes.
                              Fouten gemaakt op ronaldo van Vanbommel en boularouge (weet niet of ik het goed spel) serieus overdreven, zeker de laatste fout door die boularouge vond ik alleen al rood waard. Knappe actie van figo, hij zal gedacht hebben ik geel door u komedie dus jij nu van hetzelfde laken een broek en zal ook eens komedie spelen,en orangje speler rood.

Toen ze met 10 tegen 11 stonden had nederland meer moeten doen vind ik, oke je speelt niet tegen zomaar een ploeg maar toch een man meer moet het verschil maken, ze drukte wel portugal terug maar die kwamen er telkens goed uit en dan moest nederland nog oppassen voor de counter, zoiets mag niet als je met een man meer staat te voetballen vind ik.

Grtz
                              stil growing

Comment

Ja ik moet zeggen dat de portugezen het meer verdienden dan wij jammer genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X