Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb de wedstrijd van Nederland gezien op de belgische zender en de belgische reporter was meer onder de indruk van orangje en had er meer over te vertellen dan op de nederlandse zender, ik dacht kijk effe op de nederlandse zender en wat een flauwe onnozele reporter was dat.
Ik volg bijna elke wedstrijd die ik kan volgen, en ben tot nu toe niet onder de indruk van eender welke ploeg.
Heb de wedstrijd van Nederland gezien op de belgische zender en de belgische reporter was meer onder de indruk van orangje en had er meer over te vertellen dan op de nederlandse zender, ik dacht kijk effe op de nederlandse zender en wat een flauwe onnozele reporter was dat.
Ik volg bijna elke wedstrijd die ik kan volgen, en ben tot nu toe niet onder de indruk van eender welke ploeg.
Grtz
gister lieten tjechie en italie toch wel wat aardigs zien vond ik. Het mooie is dat 1van deze teams de volgende ronde brazilie krijgt. daar krijgt brasil het nog aardig lastig mee.
nl gaat vrijdag weer winnen. en daarbij de 2e ronde veilig stellen
Buiten Robben vondt ik toch niet iemand schitteren in de nederlandse ploeg, en zelfs robben nam in het begin van de wedstrijd wat teveel hooi op zijn vork waardoor de meeste van zijn dribbels niet lukte.
Italia heb ik niet gezien omdat ik dan aan het trainen was, moet nog altijd mijn prioriteiten stellen he mijn training laat ik niet vallen voor geen enkele wedstrijd.
Buiten Argentinie heeft Nederland een makkelijke poule he, als ze hier niet in de tweede ronde geraken dan hadden ze beter thuis gebleven
makkelijke poule???? is zeker de zwaarste poule op het wk. ivoorkust had normaal gesproken altijd de groepfase overleeft(2e africa cup) en servie is boven spanje geeindigd in de kwalifacitie en argentinie is 1e geworden in zuid amerika boven brazilie.
ja vanavond frankrijk maar ik ga ook trainen denk dat ze gelijk spelen want zwitserland is een sterke ploeg. zij gaan samen met frankrijk naar de 2e ronde
En aangezien onze bro Punani in een andere topic ooit beweerde 'altijd gelijk te hebben', twijfelen we daar niet aan.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment