wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tjonge tjonge een gelijkspel was de waarheid geweest, nederland speelde gewoon geen voetbal meer in de tweede helft, als ze 3 keer over het middenveld zijn geweest zal het veel zijn.
    Als je de kansen rekent hadden ze niet mogen winnen, de schop op de paal, de kopbal van drogba die versele (of hoe hij ook noemt) van de lijn afhaalt.

We zullen zien tegen argentinie , het is te hopen dat ze dan geen goal maken nederland want dan is de match weer om zeep.
    Sorry kerels ik gun het nederland maar zeker niet op deze manier, je zit verdorie op een wereldbeker dan moet je voetbal spelen

Grtz
    stil growing

Comment

Tsja, hier kan ik wel enigszins in meegaan. Nederland speelde zeker geen indrukwekkend voetbal in de tweede helft. Maar goed, toch gelukkig gewonnen.
      Hopelijk 'groeien' we nog in het toernooi.

HUP HOLLAND HUP!!!!
      Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

@hardcore duidelijk dat jij niet op hoogniveau hebt gevoetbalt. iemand als van bommel is nodig. zijn smerige gedrag zijn vechtlust het haalt tegenstanders uit de wedstrijd. van persie was aanvallend de beste man en boulahruz heeft laten zien dat die een basisplaats verdiend tenkoste van heitinga.

@snip 2e helft was een 2-2 idd verdiend geweest. maar goed het intereseerd me eigelijk ook niet het gaat om de punten. kijk zelfs een ploeg als brazilie staat de 2e helft met de rug tegen de muur tegen croatie..

nl had wel gewoon meer kansen als ivoorkust over de hele wedstrijd. Ivoorkust had veel de bal maar kansen creeren ze niet.

Comment

Snipke ben het helemaal met je eens maar ook zulke wedstrijden moet je winnen om kampioen te worden

Denk dat woensdag geen mooie wedstrijd wordt overigens, ze hoeven allebei niet meer..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

daar ben ik ook bang voor haha. maar het kan ze wel een opkikker geven als ze winnen. een moreel steuntje. en argentinie zal niet willen verliezen om geen domper te krijgen.

brazilie wrom zou die winnen? de juiste druk en ze weten het ook niet meer. en ronaldo hadden ze zo'n commentaar op dattie dik en lui is. vorige kampioenschappen vond ik hem ook fokking lui. hij laat alle ballen lopen, doet nergens moeite voor, blijft op achterlijn lopen en gaat alleen in actie als hij een bal voor zn voeten krijgt met een hooguit 2 verdedigers mee. zo'n type als dat je vroeger op school had, die bij het goal van de tegenstander bleef staan tot er een bal aan kwam om dr in te ploppen.
            ugh
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Onbegrijpelijk dat ze Ronaldo nog opstellen, moet je kijken wat ze nog op de bank hebben zitten en die willen wel..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                Onbegrijpelijk dat ze Ronaldo nog opstellen, moet je kijken wat ze nog op de bank hebben zitten en die willen wel..

Greets...
                mee eens.. maar als die gaat voetballen blijft die de beste van allemaal. alleen ik had hem ook op de bank gezet. wel laten invallen anders krijg je gezeik. beetje het zelfde als wat spanje doet met raul(torres en villa de spitsen en raul die elke wedstrijd toch 20min speelt om hem tevreden te houden)

Comment

Originally posted by punani
                  @hardcore duidelijk dat jij niet op hoogniveau hebt gevoetbalt. iemand als van bommel is nodig. zijn smerige gedrag zijn vechtlust het haalt tegenstanders uit de wedstrijd. van persie was aanvallend de beste man en boulahruz heeft laten zien dat die een basisplaats verdiend tenkoste van heitinga.

@snip 2e helft was een 2-2 idd verdiend geweest. maar goed het intereseerd me eigelijk ook niet het gaat om de punten. kijk zelfs een ploeg als brazilie staat de 2e helft met de rug tegen de muur tegen croatie..

nl had wel gewoon meer kansen als ivoorkust over de hele wedstrijd. Ivoorkust had veel de bal maar kansen creeren ze niet.
                  Punani, dat nederland meer kansen had over de heel de wedstrijd gezien dat geloof je nu zelf toch niet, ik begrijp dat je orange wilt verdedigen in een discussie maar daarom moet je de feiten niet omdraaien he bro.
                  Ik weet niet of je de persconferentie gezien hebt van de nederlandse trainer, hijzelf geeft toe dat hij blij was dat de wedstrijd afgelopen was en dat ze zoveel geluk hebben gehad.

Maar oke de wedstrijd is gepasseerd en nederland heeft gewonnen en idd soms heb je dergelijke wedstrijden en geluk nodig om kampioen te worden, maar hopelijk worden ze geen wereldkampioen want dan wordt de Arogangie van de nederlandse ploeg nog groter en dat kunnen we best missen

Grtz
                  stil growing

Comment

@snip nl was slechter dan ivoorkust. ivoorkust verdiende minimaal een punt. dat ga ik ook zeker niet ontkennen maar als je de kansen achter elkaar gaat afspelen heeft nl er meer gehad. over bal bezit en corners vrije trap enzo ga ik het niet hebben want dan heb je gewoon gelijk. ivoorkust was gevaarlijker maar echt schot kansen had nl er echt meer.

ivoorkust:goal,lat van de lijn verder geen kansen alleen val partijen mislukte vrije trappen en corners.. en schoten van 30min recht op de keeper vind ik geen kans

NL: goal,goal, robben redding keeper,van persie redding keeper,van nistelrooy man in rug schot geblokt, van d vaart halve omhaal keeper pakt hem...

maar ondanks dat mogen we idd niet zeuren en blij zijn met de 3 punten
                    Last edited by punani; 18-06-2006, 08:34.

Comment

gister ghana verrassend gewonnen van tjechie. en vs wereldprestatie tegen italie

Comment

toch blijft et wel jammer dat de vs die man meer niet heeft weten uit te buiten
                        niet echt proffesioneel, maar je hebt gelijk werelds!!

gr dixi
                        kennis is groei
                        kennis is groei

Comment

Heb gisteren de wedstrijd van vs tegen italia ook gezien en vond het best een aantrekkelijke wedstrijd, vs had meer verdiend, speelde de eerste helft gewoon italia naar huis, en dan plop die goal. Was eerst op de nederlandse zender aan het kijken en die commentator zei dat is nu de tacktiek van Italia, de tegenstander de indruk geven dat ze beter zijn en dan scoren, was een onzin , vs was gewoon beter en vele sterker in duels. Precies of de italianen deden dat met opzet zo spelen tegen de vs, heb dan maar vlug naar de belgische zender omgeschakeld.

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by punani

kijk meningen verschillend maar jij wet helemaal niet hoe hoog ik voetbal ect.. etc.. dus da's gewoon bullshit wat je nou zegt, mijn mening is dat van bommel af en toe de bal goed wegtikt maar over het algemeen als een lompe boer voetbalt. whaha.. sorry hoor maar getver sommige van baste 2ers kan ik echt niet uitstaan... dat je je mening en alles geeft oke, maar iedereen heeft wel eens ongelijk enzo.. en het is niet zo van wat de een zegt is waar > . uit .. degene weten wel wie ik bedoel.
                            Last edited by hardcoremenneke; 18-06-2006, 14:01.
                            on the road to get huge

Comment

tot hiertoe vindt ik Argentinie meeste indruk geven qua score en voetbal.
                              tog hoop ik stiekem op wk winner Brazil
                              Train hard..or go homeNo Pain, No Gain

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                                mijn mening is dat van bommel af en toe de bal goed wegtikt maar over het algemeen als een lompe boer voetbalt.
                                en wat is er mis met een lompe boer
                                Last edited by Farmboy; 18-06-2006, 15:15.
                                Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X