wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

straks brasil ben echt benieuwd. hoop op een voetbal show maar verwacht weer een tegenvaller

Comment

yup tegevallertje spelen echt niet op niveau, geldt ook voor ploegen als frankrijk, nederland

normaal moeten deze landen beter voetbal kunnen brenge ik had alle eerste 12 matchen gekeken denk ik en nu kijk ik niet meer met zoveel plezier als je zo ziet hoe sommige staan te spelen...

sebiet frankrijk ben benieuwt
      Train hard..or go homeNo Pain, No Gain

Comment

Ook voor Dikkie Advocaat al een klein standbeeldje in zuid-korea denk ik.

Wat een blamage voor de Fransen maarja leuk voor de koreanen
        kennis is groei

Comment

goed voor frankrijk. ze hebben nu 2punten dus zullen wel doorgaan. ze winnen van togo en dan zijn ze door. jammer want ze verdienen het niet.

Comment

ik weet niet of jullie het gezien hebben, na de wedstrijd austrailia - brazil wou de trainer van brasil een truitje geven aan een aussie speler die hij ongelooflijk goed vondt, normaal zou voor een truitje van ronaldhino of eender welke speler van brazil gevochten worden bij wijze van spreken maar die speler van australia bekeek het shirt effe en gaf het gewoon weer terug je moest die trainer van brazil zien kijken , kon er echt niet van over de kerel .

Frankrijk is nochthans mijn ploeg dit wk maar ze vallen serieus tegen, er is ruzie tss de spelers en trainer en dat zie je ook op het veld.
            Brazil vondt ik toch ook tegenvallen, als australie zijn open kansen benut is het 2-2, denk gewoon dat die spelers teveel respect hadden voor de spelers van brazil, sommige spelers van australia durfde het duel nog niet aangaan met de gedachte dat ze toch zot gedribbeld zouden worden.

Grtz
            stil growing

Comment

frankrijk heeft idd niets laten zien
              ze speelde als juppie's
              had iig meer van ze verwacht
              goeie training is a way of life

Comment

met snipke eens.
                ik had het trouwens ook gezien was het shirt van roberto carlos. geweldig dat die hem terug gaf

Comment

helaas togo heef verloren echt jammer voor die gasten had ze het wel gegund
                  al is het alleen maar voor die togo reklame
                  Who's the Chef

Comment

spanje toch nog terug gekomen..

Comment

verwachtingen nederland-argentinië morgen?

Comment

pff denk dat het gelijkspel word.
                        vanavond hopen we dat die duitsers niet winnen. want dan zijn ze 2e in de poule en mogen ze tegen engeland.

Comment

dat zou best een hele mooie pot kunnen zijn. maar ik denk dat de duitsers toch gaan winnen. met 1-0 of 2-1 zoiets.
                          Nederland argentinië wordt 1-1 denk ik
                          gr

Comment

nederland argentinen word 0-1

hoop ook dat Duitsland verliest idd dan tegen engeland dat word hakken en slopen zoniet op het veld dan wel buiten het stadion hahahah
                            Who's the Chef

Comment

ben bang dat het 1-2 wordt.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

het is nu al 0-3 voor duitsland op de 75e minuut dus die winst is er zeker

grtz
                                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X